آخرین مطلب

کیسه کشیدن در حمام و خاصیت آن بر مبنای طب سنتی

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

فواید #کیسه_کشیدن در #حمام:👇👇

■ محققان طبق آخرین تحقیقات خود به این نتیجه رسیدند که کشیدن کیسه در حمام بسیار روش مفیدی است و در قدیم نیز این کاررا انجام می دادند.

🌸در این بخش درباره فایده های کیسه کشی بیشتر بحث می کنیم.

■ دانشمندان در یافته های خود نشان داده اند که کیسه کشیدن پوست تمام سلول های تجمع شده از روی پوست را از بین می برد و باعث #کاهش_تعریق بدن می شود.

🌸 گفتنی است متخصصان پوست در یافته های خود نشان دادند، وقتی روی پوست مربوطه کیسه کشیده می شود، #اکسیژن رسانی به پوست راحت تر صورت می گیرد و در نتیجه پوست سالم تر و شفاف تر می شود.

🌸 کیسه چرک و استفاده حداقل یکبار از #سفیدآب در طول هفته باعث می شود تمام آلودگی ها از روی پوست از بین برود و متخصصان بهداشت توصیه می کنند حتما پوست خود را پس از کیسه کشیدن زیر آب یخ قرار دهید، زیرا عمل #لیفتینگ طبیعی به صورت خود به خود برایتان انجام می شود.

https://telegram.me/Mezajshenasi12
🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃🍃

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺
👇👇👇👇👇👇👇
@Mezajshenasi12

/////////////////////////////////

✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃🍃✨🍃✨🍃✨🍃 @ehyakonandegan

✅ توصیه های حکیمانه در مورد #کیسه_کشی_در_حمام و ضرورت آن

🛁 وقتی به حمام می روید حتماً کیسه
بکشید. همه کیسه هایی که شما استفاده می کنید انگلیسی است. لذا این کیسه ها را به بدنتان نکشید.
✅ کیسه فقط باید پشم خالص باشد. وقتی روی پوست می گذارید، می چسبد. روشور یا همان سفیدآب هم به آن بزنید، وقتی یک تکان روی پوست دستتان می دهید تمام منافذ پوست را باز می کند.

⁉️ حالا چه مزیتی دارد ⁉️

✅ حسن و ویژگی آن را از بیماران آسمی بپرسید. وقتی یک بیمار آسمی را به حمام می فرستید تا کیسه بکشد، تا یک هفته از اسپری (تنفسی) استفاده نخواهد کرد. چرا ⁉️ چون منافذ پوست بدن انسان به اندازه دهان شما است. همین قدر که از بینی نفس می کشید بدن هم از طریق این منافذ نفس می کشد. وقتی شما این راه ها را می بندید باید از دهان بیشتر نفس بکشید. وقتی اینجا (روزنه های پوست) باز شد تعداد تنفستان پایین می آید.
👈 علم جدید هم همین را می گوید. 👉

✅ می گوید اگر تعداد تنفستان در دقیقه کم باشد، (که با کیسه کشیدن پایین می آید)؛ عمرتان طولانی تر می شود. هر چه قدر تعداد تنفس در یک بازه زمانی بالاتر رود، (تعداد تنفس که زیاد شود) یعنی به مرگ نزدیک ترید.

🛎 این نکات را باید از ابتدای عمرتان رعایت کنید تا حساب ۳۰ سال، ۴۰ سال و ۵۰ سال بعد از عمرتان دستتان باشد.

#کیسه_کشی
#حمام

◀️ بر گرفته از: سخنان حڪیم دکتر روازاده
@ehyakonandegan
@ravazadeh
www.ehyasalamat.com
✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃✨🍃✨🌱✨🍃✨🍃✨🍃✨🌱