آخرین مطلب

رحم با ادامه ترشحات سفید توام با درد درکشاله رانها درغیرقاعدگی ازمنظرطب سنتی

استاد ترشحات رحم با دردهای رانها و قهوه ای شدن رانها درزندگی من خلل واردکرده من از شما خواهش میکنم آیا طب سنتی به من کمک میکنه ؟؟

پاسخ :

البته راهکارهای زیاد به روش طبیعت هست فقط باورداشت و همت میطلبد

روش عفونت زدایی و دفع کیست واژن:

عنبر نسارا (پشگل الاغ ماده یا پشگل ماچه الاغ) با نگاهی به طب سنتی چیست ؟

عنبر نسارا چیست

عنبر نسا همان مدفوع الاغ می باشد که دودش در اتاق و زیر کرسی برای کاهش خونریزی بانوان ، دودش برای کوتاه کردن دوره پریود زنان ، دودش برای عفونت متعلقات واژینال زنان ، دودش از راه دور تقویت حنجره و تارهای صوتی ، دودش برای کاهش خارش سرخک و آبله مرغان و مخملک و سیاه سرفه  کودکان ،قوی ترین ضد عفونی کننده محیط زیست  ، ضد ویروس سرما خوردگی و آنفولانزا ، دودش رافع سینوزیت ، دودش در محیط برای تمام بیماریهای پوستی مفید ، دودش ضد حشرات در باغات و منازل روستایی ( امروز ما در شهرها غفلت صد در صد ) ، دودش یرقان را رافع است

  روش اجرا :

۱= عنبر نسارا را با بعضی از گیاهان ( مانند خاکشیر + اسفند + کندر + مقل ارزق ) به نسبت مساوی در روی منقل زغالی ریخته ودودش در زیر کرسی برای واژینال استفاده میشود .

۲=یا گلدان سفالی را ته آن را یک نیم دایره کوچک سوراخ کرده و روی منقل برگردانده و همانند یک دودکش از آن دود خارج میشود و لباس زیر خود را درآورده و دامن بلندی نخی بپوشید و به حالت نیم خیز روی آن بیاستید. +  یا اینکه در یک کاسه روحی ریخته و پس از شروع دودش در کف کاسه توالت فرنگی گذاشته و سپس روی کاسه بنشینیذ و دهانه رحم را در معرض دودش قرار بدهید.

۳= یا در ظرف اسفند دود کن ریخته و به محل عفونت و یا زخم و خارش و یا هوای داخل منزل دود بدهید .

فروش عنبر نسارا : در اکثر عطاری ها و روستاها وجود دارد .

روش وسواسی برای از بین بردن خون عادت ماهانه و آثار مخرب آن ؟؟؟؟

رحم و شتشوی واژن در ایام عادت ماهانه و بیماریهای عارضه به نگاهی به طب سنتی

?نظربه اینکه شستشوی رحم درایام عادت ماهانه منجربه دهها فاجعه شده و کلکسیونی ازبیماری درپی دارد ( تنبلی تخمدان + کیست تخمدان + تومور پستانها + رشد موی زاید در سینه و صورت و شکم + بوی بد رحم + بوی بد دهان ناشی از سردی گوارش + دوری از روابط زناشویی و خستگی در بدو نزدیکی + رشد فیبروم + قهوه ای شدن رانها و گرفتگی مفاصل + اختلال آناتومی دهانه رحم و گشاد شدن رحم + ترشحات سفید رحم + کرختی رحم + سوداوی شدن رحم و متعلقات آن + درد زیر دل ذر ایام ماهانه + لک بینی +  پوسیدگی تخمدانها و…. )

روش تنطیم عادت ماهانه

سوالهای بیشماری ازبانوان و دختران مجرد دال بر پریود نامنظم ( یعنی لک بینی + جلو افتادن پریود+ بوی بد رحم با بوی بددهان + ترشح سفید رنگ واژن + رنگ ادرارسفید و…) میشود

بنظربنده بخشی ازاین علتها نشان ازسردی مزاج و خلط غالب رحم و تغذیه سوداوی و عدم بهداشت و شستن رحم درایام شروع عادت و اختلال سیستم گوارش و…. دارد و این افراد قطعا بایستی قبل ازباروری رحم را از عفونت و کیست تخمدان و ضعف تخمدان و… پاکسازی و تدبیربا نگاه طب سنتی را با همت دنبال کنند و الا بارداری بااین شرایط سبب سقط جنین و…. میشود

بهتراست این شیوه را با توکل و بدون دغدغه اجراکنی

?????

???? ۱- حتما یک سونوگرافی کامل لگن بدهید ( شامل : مثانه + متعلقات رحم + بررسی کیست + بررسی تخمدان + فیبروم + میوم + آندومتر +و….) و طب سنتی جدای از طب نوین نیست و با هم هستند.

۲- بعد از آنکه نتیجه مشخص شد که باردارنیستی و مشکلی دررحم نبود به من منعکس شود تا راهکار تنظیم پریود فقط با نگاه به طب سنتی گفته شود

۳- اگر باردار نیستی فرمول را میگویم

راهکار تنظیم قاعدگی با رقیق سازی خون و تنظیم هورمون و روغن مالی و بادکش درمانی

تنظیم قاعدگی دردناک به روش ساده ساده

ازروزی که پاک از عادت ماهانه میشوی تا روزیکه پریود بشوی

دقت دفت دقت اشتباه نکنی

اگر حامله نباشی

۱= از فردا صبحها یک استکان تا یک لیوان عرق رازیانه که مزاجش گرم و تنظیم کننده هورمونی و تقویت جسمی و جنسی است تا روزیکه پریود شوی ادامه بدهید و برای کسی که کیست پستان دارد از مصرفش پرهیز شود .

۲=بعدازظهرش عرق بومادران ( داروی ویژه دل درد ) یک استکان تا یک لیوان مزاجش گرم و تر ودفع  کننده دردهای زیر شکم زنان و رافع دردهای معده تا روزیکه پریود شوی ادامه بدهید.

۳= از فردایی که پاکی شروع شده همزمان با مصرف دو عرق گیاهی فوق روغن زرد گاوی همان حیوانی ( فقط نوع گاوی باشد ) روی رحم تا کشاله رانها به مدت ده دقیقه آرام آرام مالش بده تا روزیکه پریود شوی ادامه بدهید ( سعی شود نحوه مالش به گونه ای باشد که منجر به خود ارضایی نشود که از نظر شرع مقدس حرام و مستوجب عقوبت الهی است .

۴= از روز سوم این ناحیه را بادکش دستی تلمبه ای با حجم استکانی انجام شود و به مدت ۵ دقیقه ( اگربادکش آتشی بلدی با رعایت اصول ایمنی انجام بده )تا روزیکه پریود شوی ادامه بدهید

///////

به محض فعال شدن پریود   انجام تمام موارد بالا قطع شده

۱-شستشوی رحم با آب سرد مطلقا ممنوع و آب ولرم برحسب ضرورت و چون در این ایام دهانه رحم با خونریژی باز است پس شتشو صورت نپذیرد زیرا به هر بهانه سبب عفونت و کیستها در واژن میشود.

این یکی از مشکلات عمده بانوان است

۲- شوخی دستی در این ناحیه در این ایام ممنوع و مجامعت جنسی هم حرام است .   لباس نخی پوشیده شود .  سعی کنید تغذیه مزاج سرد نخورید

///////

پس از پاک شدن دوباره تکرارشود تا سه مرحله

خوردن تغذیه آب نخود پخته

خوردن نیم کوب سیاهدانه یک قاشق چایخوری با عسل در دو قاشق تا چهل روز

گذاشتن کندر در روی زبان برای حذف عفونت دهان و رحم

دود عنبر نسارا پشگل ماده الاغ تا چهارده روز طبق فرمول به دهانه رحم

http://tajarobteb.persianblog.ir/tag/%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%88%d8%af

عسلاب هم بخوری ارام کننده است

????

این فرمول برای درد رانها و کشاله رانها

بابونه گیاهی براب دفع سنگ و عادت ماهانه و رافع مفصل درد و بازکننده عروق سیاتیک

???

 بابونه از منظر طب سنتی چیست 

مزاج گرم و خشک

درد مثانه رفع کننده + سنگ مثانه رارافع است + بند آمدن عادت ماهانه را قبل از غذا بخورید+ معرق و بادشکن و دردعصبی را تدبیر میکند + برای بیخوابی افراد کهنسال موثراست + تب بر +مقوی معده + هضم کننده غذا+ نفخ معده و قولنج ها و اسپاسم های روده را رافع است+ دمنوش ان رفع کننده میگرن + درمان گریپ + رافع سردرد+ رافع دردهای رحمی مسدودشده پریود+ روغنش رفع کننده سیاتیک کشاله های رانها و رفع کننده گرفتگی های سخت + ضدورم + ضدتشنج +ضدعفونت + روغن مالی ان به کشاله رانها بالاخص درزنان سبب رفع تیرگی های ران میشود + کشنده کرم های روده + اختلال های قاعدگی دررحم های سرد را گرم کننده است + ضمادروغنش سبب رفع ورم های قوزک پاها + روغن بابونه ( با پایه روغن زیتون ) دفع کننده دردهای سخت روماتیسم + چای دمنوش ان برای دفع اخلاط بلغمی مفیداست + کلا بازکننده عروق بدن است + بخورش برای رفع گرفتگی بینی مفیده

?مضرات ؛::؛:

زنان بارداردرماههای اولیه ممنوع+ احتمال اگزما درافراد گرم مزاج+ دوززیادش سبب استفراغ و خواب آلودگی + با داروهای مثل آسپیرین و ایپوپروفن و وارفارین مصرف نشود

http://tajarobteb.persianblog.ir/tag/%d8%a8%d8%a7%d8%a8%d9%88%d9%86%d9%87

???? پونه و درمانگری آن برای دردهای زیر رحمی و عفونت و دفع بادهای مهاجربا طب سنتی

?? ?درد زیر شکم دختران و بانوان منتهی به واژن با نگاهی به طب سنتی چیست :

سلام درد زیر شکم یعنی عفونت و ضعف مثانه و بادهای مهاجر و یا احتمالا کم خونی است پس چندروز قبل از قاعدگی عرق و یا دمنوش گیاه پونه روزی یک استکان تا یک لیوان میل شود

????

 شناسنامه گیاه پونه

پونه دارای مزاجی گرم و خشک + ضدنفخ + بیرون کننده بادهای سیارو مهاجربدن بالاخص دررحم و معده + ضد گازهاو سموم درمجاری + دافع نقاهت های بیماری + بازکننده غدد و مانع شکل گیری از سده ( تومورها) + گل آن مانع دردسرهای بلغمی + هاضم غذا و تقویت کننده سیستم گوارش + ضداسپاسم و قولنج های سردگوارش + دودش دفع حشرات است + مصرف روزانه آن درحدمتعارف سبب دفع ترشحات سفید رحمی و به عبارتی رحم بلغمی + بندآورنده اسهال های بلغمی بامخلوط پنیر و گردو +  + میتوانید روغن پونه درزیرناف تا روی رحم بمالی + مسکن سکسکه + مسکن استفراغ در غیرزنان باردار+ شتشوی رحم سوداوی با دمنوش آن خارش رحم را زایل میکند+ تعرق زیاد میدهد + چاشنی تغذیه + مصلح آن با خوردن ماست است + آنتی بیوتیک طبیعی برای ایام سرماخوردگی و بالاخص درزمستان و شرایط آنفولانز+ بخورش برای سینوسهای نبض دارمیگرنی + بخارش برای دفع مزاج سرد فضای سکونت عالیست + انرژی زا در افراد ناتوان + خشکاننده نزله سرد ( چرک های حلق )+ یکی از گیاهان رافع گرفتگی عضله بالاخص دردهای پنهان رحمی زنان غیرباردار و دختران + کاهنده چربی خون ازنوع چربی های سرد + تقویت کننده نیروی جنسی + اشتهادهنده ! ضد عفونتهای دهان است

?مشروط براینکه باردارنباشی چون سبب سقط میشود و یا استعمال بیش ازحدروغن پونه درپوستهای خشک گندمیگون صفراوی و سوداوی سبب تاول میشود پس مالیدن آن برروی واژن بیش از حد عارضه دارد

http://tajarobteb.persianblog.ir/tag/%d9%be%d9%88%d9%86%d9%87

???? اسفند دانه خوشبوئی است که جهت تصفیه هوا و چشم زخم دود می کنند، با طبیعت گرم و خشک، مفید حال سردمزاجها و بلغمى ها.

خوردن کوبیده ى اسفند، بمقدار فندقى، باد معده را شکسته و غذا را تحلیل برده، مواد غلیظ فاسد مانده در معده را پاک می کند.

اسفند بازکننده شیر و بول و حیض بوده، نعوظ می آورد.

خوردن اسفند مسهل سودا و بلغم غلیظ بوده کرم کدو را می ریزاند.

اسفند سینه و شش را جلا داده از لزوجات و اخلاط پاک می سازد.

نوشیدن نصف لیوان آب خیسانده اسفند که یکى دو روز آنرا خیسانده باشند سودا را تحلیل برده، صدا و خون را صاف و طبع را نرم می کند.

کوبیده اسفند که با آب خمیر کرده بمالند بدن را سفت و عضلات را تقویت و چون بر پیشانى بسته یا بمالند اعصاب دماغ را تقویت و بستن آن بشکم رفع قولنج (دل درد سخت) می کند.

مالیدن و بستن آن بر محل درد عرق النساء و فالج و درد و مرض پا و جوارح آنرا که از سردى عارض شده باشد دور می سازد.

خوردن نیم قاشق کوچک از کوبیده او با شکر عطش استسقا را رفع و مداومت به آن جنون را درمان و خستگى را رفع و سدد یرقان را باز و رنج فراموشى را زایل می سازد.

چون یک وزن از آنرا با چهار وزن آب جوشانده صاف کنند و با سه وزن آن عسل و دو وزن روغن کنجد که مجموع نصف لیوان بشود بنوشند قى آورى بى آزار و در پاک کردن سینه از اخلاط و مایعات لزج و تنگی نفس و سرفه رطوبى بى مانند می باشد.

چون صاحب عرق النساء هر روز ۲ تا ۳ گرم تا ۱۵ روز اسفند نکوبیده بخورد رفع مرض او می شود.

خوردن اسفند با تخم کتان که بطور مساوى کوبیده، با عسل معجون ساخته روزى دو فندق صبح و عصر بخورند تنگ نفس را رفع و ناراحتى سینه را برطرف می سازد.

سوزانده اسفند که با اندکى زعفران سائیده با زهره مرغ خانگى و آب بادیان آمیخته بچشم کشند چشم ضعیف را نیرو بخشیده، باعث قوت و بینائى او می شود.

ضماد کوبیده اسفند که با روغن شبت بر ناف و پهلوها بمالند قاطع قولنج مزمن می باشد و چکاندن آب جوشانده اسفند بر چشم قطع نزله و سرخى چشم و چکاندن آب اسفند که آنرا در آب ترب و روغن زیتون جوشانده باشند در گوش رفع سنگینى گوش و کرى و صداى او می کند.

بخور اسفند که آنرا جوشانده بخار آن بر دندان دردناک برسانند رافع درد آن می شود.

روغن اسفند که نرم کرده چندى در روغن بخیسانند جهت فالج و لقوه و صرع و رعشه و بادهاى اعصاب چه بصورت خوردن چه بصورت مالیدن نافع و اماله آن عرق النساء و درد کمر و سردى کلیه و رحم را بى اندازه مؤثر می باشد.

مالیدن روغن اسفند بر آلت و بیضه و اطراف باعث تقویت اسباب تناسلی و نعوظ سخت و میل جماع می گردد.

 مضرات اسفند 

اکثار در خوردن آن باعث غثیان و سردرد شده، مضر حال گرم مزاجها، و مصلحش میوه ها و رب هاى ترش و انار و سرکه و سکنجبین می باشد.

http://www.tim.ir/teaching/592

سایت انجمن تحقیقات طب سنتی ایران

 سایرمنابع حقیر درباره اسفند  ؛: 

دمنوش رقیق آن حیض زنان را باز میکند +زیاد کننده شیر مادر مزاج سرد +تقویت کننده نیروی جنسی+ دفع کننده انگل و کرم روده سرد مزاج + دفع کننده باد روده سرد مزاج +خوردنش نقش مواد مخدر اندک دارد +برای دیوانه ها و جنونی ها عالیست+ مسهل سودا و بلغمی است + درمان کننده سریع کمردرد ناشی از حضور بلغم در دیواره ستون فقرات + آرامش دهنده در فضای خانه های آپارتمانی که فاقد ویتامین دی هستند + مزاج سرد خانه را گرم میکند

 مضراتش ؛: مصرفش برای گرم مزاج سبب گرگرفتگی و تهوع و سردرد و بالارفتن فشارخون میشودو بشدت پوست گرم مزاج را خشک میکند .

http://tajarobteb.persianblog.ir/tag/%d8%a7%d8%b3%d9%81%d9%86%d8%af

بادکش زیر شکم

اسفند تا ۷ روز

یک چهارم قاشق چایخوری درکف دست خاکش را بگیر و در کف دست مالش بده و بخور و یک لیوان اب پشت سرش

خوردن تا چهل روز

و یا تا یک قاشق

را اساتید خیراندیش و روازاده میگویند اما چون فصل بهار است و خیلی ذات اسفندآتیش است خوردنش را توصیه نمیکنم

شما درایام پاکی

مقل ارزق به اندازه یک فندوق با کندر به اندازه یک فندوق + اسفند به اندازه یک نخود مخلوط کن و به دهانه رحم دودبدهید

مواظب مواظب آتش گرفتن دامن باش

??

یا اینکه مقل ارزق به اندازه یک نخود بگذاردرروی زبان یکربع میک و لیس بزن بعد قورت بدهد ترشح رحم را ازبین میبرد و بدان که این فرمول دهانه رحم را تنگ تنگ میکند موقع نزدیکی شایددرد احساس کنی اما شهوتت را زیاد میکند. و به این سادگی اسپرم شما خارج نمیشود چون کمرت سفت میشود