آخرین مطلب

زود انزالی در مردان و راهکارهای طب سنتی

💊💊💊💊﷽
💠 @tebesonatii

✍️ #زودانزالی مردان، دلیلش گرم مزاجی است.
یا گرمی در رحم زن وجود دارد، یعنی زن گرمی زیاد دارد.
یا گرما در اندامهای پایینی ریخته و باعث زودانزالی میشود.
اسراف در خوردن خوراکیهای بسیار گرم و همچنین استرس، موجب زود انزالی میشود.
👈 بهترین داروی زود انزالی، که عاملش گرمی در مرد باشد، تخم خرفه با کمی شکر به مدت ۵ روز و روزانه دو بار و هر بار دو قاشق مربا خوری است.
البته تخم شربتی هم خیلی خوبه.
همچنین سیب زمینی ترشی.
کاهو، و….
اگر مشکل زود انزالی از استرس است، باید اول عامل استرس را بشناسد، بعد به مقابله بپردازد.

👉 @tebesonatii

/////////////////////////////////

💊💊💊💊💊💊💊💊💊

💠 @tebesonatii

تدبیر  رفع زود انزالی مردان

یکی از دلایل شایع در مردان زود انزالی است که منجر به تضعیف روحیه مردان و حتی زن نیز می‌شود، زیرا که اگر مرد از لحاظ جنسی ضعیف باشد و نتواند زن را به اوج یا ارگاسم برساند، اخلاط جنسی زن کاملا ترشح نمی‌شوند و یا ناقص ترشح می‌شوند، ترشح ناقص اخلاط جنسی زن، باعث می‌شود که اینها در مفاصل، سینه، ویا زیر پوست بمانند و هنگامی که زن از علت ضعف جنسی زن عصبی می‌شود، ترشح صفرا در بدن زیاد شده، ترشح صفرا باعث طبخ اخلاط در اندام و آن خلط غالبی که در بدن زاید است به واسطه هجوم صفرا تبدیل به اندام مشابه آن می‌شود، در رحم کیست و فیبرم و یا بزرگ شدن رحم، در سینه کیست و تومورهای خوش خیم و بدخیم، در پوست لک و غیره، در شکم چربی و خیلی از موارد دیگر، هم روحی و هم جسمی از قبیل درد مفاصل و دردهای روماتیسمی می‌شود،
تمام این علتها و بیماریهایی که در زنان شایع است عمده اینها ضعف جنسی مردان است،
کسانی که از مشکلات ضعف جنسی رنج میبرند، ابتدا از خوردن سردیجات در زمستان و گرمیجات در تابستان پرهیز کنند، زیرا که خوردن معکوس اینها باعث انسداد در عروق می‌شود ، و انسداد در عروق کاهش گردش خون و ارواح و قوا در تن ایجاد می‌کند ، وقتی این مسئله پیش آمد، ضعف نعوظ و کاهش اسپرم به وجود می آید. خیار و گوجه،لبنیات، روغنهای جامد و مایع، ماهی و مرغ از غذاهای سردی هستند که در زمستان به شدت از آنها پرهیز شود.
باید ریح قوای جنسی در مردان تقویت شود، برای اینکار از خوردن نخود آب پز میتوان کمک گرفت، اگر گوارش ضعیف باشد و تولید نفخ کند میتوان هنگام خوردن از روغن زیتون خام و تلخ استفاده کرد.
گردش خون سردی اندام جنسی باید تحلیل رود، ماساژ بیضه ها و آلت جنسی مردان با روغنهای گرم از قبیل روغن زیتون و یا سیاه دانه و یا بابونه، کمک کننده بسیار خوبی است، ماساژ حداقل بیست دقیقه باشد و نباید منجر به خروج اسپرم شود.
سودای نهفته در اندام جنسی را خارج کنید، استفاده از نوره طبیعی برای خروج سودا بسیار مفید و موثر و از مهمترین موارد بهداشتی طب اهل بیت است،  نوره باعث تقویت قوای جنسی می‌شود مخصوصا اگر کل موهای تن را با برنامه پاکسازی کرد.

حساسیت پوست اندام جنسی را کم کنید،
برای اینکار هفته ای یکمرتبه اندام جنسی را حنا بزنید،
تغذیه مناسب جهت تقویت قوای جنسی، بادام کوهی، بادام هندی، تخم مرغ محلی سرخ شده با پیاز و روغن زیتون، فندق، جوشانده بهمن سرخ و سفید، آب زردک و عسل، خولنجان،گیاه زبان گنجشک، تخم هویج، تخم پیاز، خرما.
مشکلات جنسی را مثل یک سکه ای تصور کنید که شمعی در اتاقی تاریک روشن کردید، هرچه این سکه را به سمت شمع نزدیکتر کنید، سایه سکه بزرگتر میشود، بسیاری از مشکلات روحی و اختلافات خانوادگی و بیماریها از این مشکلات مکتوم جنسی است که متاسفانه افراد از عنوان آنها خجالت میکشند، و آثار بسیار مخرب و سایه بزرگی بر اجتماع میاندازد.

👉 @tebesonatii
🍃🍃🍃🍃🍃🍃

//////

 

🍃🍃🍃🍃🍃🍃