آخرین مطلب

خشکی سر و شوره سر و وزوز گوش و تومور مغز

💊💊💊﷽
💠 @tebesonatii

خشکی در سر
(شوره سر. موخوره. وزوز گوش. تومور و غده در سر )

✍️ #شوره سر بدلیل صعود سونای خشک است که بالا میرود و سر را میخشکاند.
این سونای خشک بدلیل مصرف برخی خوراکی ها مثل تخمه آفتابگردان، قهوه، نسکافه و ..ایجاد می‌شود.
اگر در بدن و خصوصا سر اخلاط سودای لزج حاصل مصرف ژلاتین های حیوانی، وجود داشته باشد و این اتفاق بیفتد، چون سر و مجاری آن خشک می‌گردد و بدلیل خشکی، اخلاط بیرون نمی آید، یا به اصلاح پاکسازی نمی‌شود، با گرمای خشک، تجمیع و اگر به سر، ضربه ای وارد شد، مواد زائد، به قصد خروج، تجمع می‌شود و به تومور یا غده تبدیل شود  یا ممکنه در پشت گوش تجمع کند و گوش خشک شود یا زیاد از حد تجمع کند و به گوش میانی آسیب رساند یا به #وزوز و #سوت کشیدن تبدیل شود.

 اگر خشکی زیاد شد، #موخوره نیز ایجاد می‌شود. همچنین پوست سر پوسته پوسته شده و شوره میزند، گاهی به بیماری #داءالصدف (پسوریازیس) تبدیل می‌گردد.
یا خارش ایجاد می‌شود. در این حالتها ممکنه خواب کم شود و بیمار نخوابد یا خواب عمیق نشود. کم خوابی نیز این ها را تشدید میکند.
@tebesonatii
👈اول باید خوراکهای مصرفی بررسی شود، عامل پیدا شود و پرهیزات انجام گیرد تا خشکی بیشتر نشود
از خشکی ها و شکلاتها کاملا پرهیز کرده و از رطوبت دهنده ها مخصوصا تخم شربتی استفاده کند، چون بهترین چیزی که رطوبت به سر میرساند تخم شربتی است.
بارها آزموده شده و واقعا معجزه میکند.
سر با روغن های گیاهی مثل بنفشه، زیتون یا روغن سیاهدانه چرب شود به حدی که مو و پوست سر کاملا چرب شود.
روغن زیتون با قطره چکان در حالی که گرم شده در گوش چکانده تا نرم شده و عمل استفراغ گوش نیز به خوبی انجام پذیرد.
قطره گل بنفشه که از معجزات الهی است روزی دوبار در بینی چکانده شود تا علاوه بر رطوبت رسانی و تنظیم خواب، راه خروج اخلاط را باز کند.
در معرض نور خورشید قرار نگیرد تا خشکی عارض نگردد.
دوش گرفتن یا در معرض هوای مرطوب قرار گرفتن بسیار اثر بخش است.
از مغز نیز نباید زیاد کار کشیده شود. زیاد فکر نکند. غصه نخورد. با بذله گوها نشستن بسیار اثر دارد.  خوردن جوشانده ترکیبی گل خطمی و گل بنفشه، در تخلیه معده و روده و نرم کردن آنها و تخلیه مواد خشک و آزار رسان بسیار تاثیر دارد.
آلو بخارا. آلوسیاه نیز همین کار را میکنند. خصوصا در دفع صفرا و رفع خشکی ها، مخصوصا در رفع خشکی مفاصل، به حدی که  عمل مفصل سازی فعال می‌شود.

👉 @tebesonatii
🍃🍃🍃🍃🍃🍃