آخرین مطلب

روغن جات گیاهی و خواص آنها بر مبنای طب سنتی

خواص درمانی #روغن_های_گیاهی

☀️روغن های طبیعی باعث از بین رفتن سرطان های خفته، پیشگیری از سرطان های دستگاه گوارش، پروستات وسینه شده و به دلیل داشتن ویتامین E وسایر ویتامین ها، موجب شفافیت و لطافت پوست می شوند.

? خواص درمانی روغن #همیشه_بهار

بهترین گزینه در فصل بهار و تابستان برای درمان #حساسیت های پوستی، گزش حشرات، #خشکی_پوست و پیشگیری و درمان آفتاب سوختگی، استفاده از روغن ۱۰۰درصد طبیعی همیشه بهار است . روزانه دو تا سه نوبت روغن همیشه بهار را روی موضع مورد نظر ماساژ دهید.

? روغن #نعناع_فلفلی

کسانی که در فصل بهار و تابستان دچار حساسیت های تنفسی می شوند، کافی است با کمی از روغن نعناع فلفلی بینی خود را چرب کنند و از هوای بهار لذت ببرند. کاربرد این روغن برای دردهای مفاصل نیز به شکل موضعی بسیار موثر است.

 ? #روغن_زیره_سبز

در فصل های گرم و نیمه گرم به دلیل این که بدن آب بیشتری از دست می دهد، کبودی و تیرگی پوست نمایان تر شده و موجب نگرانی افراد می شود. استفاده ی موضعی از روغن زیره برای درمان کبودی دور چشم و استفاده از روغن #رازیانه برای رفع موهای زائد و همچنین روشن شدن پوست اثر قابل ملاحظه ای دارد.

 ? #روغن_کنجد

کسانی که ازخشکی موهای خود یا کدر بودن آن ها رنج می برند، کافی است به مدت یک ماه،روزانه با روغن کنجد، موها و پوست سر خود را ماساژ داده و روز بعد بشویند.

 ? #روغن_رزماری

کسانی که از کم پشتی یا ریزش مژه و ابرو رنج می برند، می توانند با استفاده ی موضعی و روزانه از این روغن، مژه و ابروی پرپشتی داشته و نگران ریزش آن نباشند.

@tebesonatijorjani