آخرین مطلب

نیروی جنسی و زودانزالی و اسپرم سازی وراهکارهای درمانی بر مبنای طب سنتی

?درمان انزال زودرس?

?دکتر وحید علیان نژادی?

?✍در درمان انزال زودرس به شیوه طب سنتی باید این نکات را در نظر داشت:این تصور عمومی که انزال زودرس ناشی از سردی است و با گرمی خوردن بهتر می شود تصور درستی نیست.

?✍انزال زودرس در بیماران مختلف علل متفاوتی دارد وبالطبع درمانهای گوناگونی را می طلبد.

?✍شایع ترین دلیل انزال زودرس در بین مردان امروزی، سردی کمر و تجمع بلغم در این ناحیه است.

اساس درمان هایی که در ادامه می آید، هم براساس همین فرض است.

?✍نکته در طول درمان بیمار بهتر است از مصرف غذاهای با طبع سرد خودداری کند:( ماست به ویژه ماست ترش، گوشت گاو، گوساله، مرغ و ماهی.???

 ?✍داروهای خوراکی:

داروهای زیادی هستند که در صورت مصرف خوراکی می توانند در درمان این مشکل موثر باشند، برای نمونه:

?✍داروهای گرم مفید جهت زودانزالی:

کندر، اسفند، زنیان، سیاهدانه، دارچین، بابونه، میخک، بسباسه،(جوز بوا)، شقاقل،مصطکی، سورنجان و…

?✍داروهای خشک مفید جهت زودانزالی :

گشنیز، مورد، بلوط، شقایق،گلنار، پوست و گل انار و…

?کندر:شاید معروف ترین داروی مورد استفاده در طب سنتی برای انزال زودرس باشد والبته تاثیر آن نیز جای شک وشبهه ندارد?

?✍نحوه مصرف:روزی یک نخود کندر را زیر دندانهای جلوی خود قرار داده و آهسته بجویید تا شیره آن کاملا کشیده شود.بعد از حدود ۴تا ۵ دقیقه، باقیمانده کندر که مانند آدامس شده است را دور بیاندازید.

?✍مصرف کندر را بهتر است چند ماهی ادامه داد.

?✍یک نسخه ترکیبی ساده:کندر و سیاهدانه هرکدام ۲ قسمت و مصطکی یک قسمت را با هم آسیاب کرده و با عسل معجون ساخته وروزی ۳قاشق چایخوری میل کنید.

?درمان زود انزالی?

?دکتر وحید علیان?

?هر شب یک قاشق چایخوری اسفند را در یک استکان آب گرم ریخته و میل کنید.این نسخه ساده در صورت استمرار به ویژه برای افراد سرد مزاج اثرات خوبی دارد.

?✍ یک نسخه ترکیبی ساده:۲۵ گرم اسفند را با ۱۰ گرم کندر و ۵ گرم میخک آسیاب کرده و باعسل مخلوط کرده و هرشب یک قاشق مرباخوری میل نمایید.

?✍صد گرم سیاهدانه را آسیاب کرده و بلافاصله با یک کیلوگرم عسل مخلوط کرده و روزی سه قاشق چایخوری میل کنید.

?✍این ترکیب در صورت ادامه مصرف علاوه بر کم کردن مشکل انزال زودرس تاثیر به سزایی در باز کردن عروق کرونری قلب،کنترل فشار خون، درمان سنگهای کلیوی وصفراوی و…دارد.

?✍بلوط را آسیاب کرده و بو داده و با عسل مخلوط و میل کنید.راه بهتر آن است که جفت بلوط(یعنی پوست نازک قهوه ای رنگی که بین پوست اصلی و هسته بلوط قرار دارد)را آسیاب کرده و با عسل مخلوط کرده و میل کنید.

?✍سورنجان و دارچین را به نسبت مساوی مخلوط کرده و باعسل معجون درست(مخلوط کرده) کرده و روزی دو الی سه قاشق چایخوری میل کنید.

البته این نسخه به علت داشتن سورنجان بهتر است کسانی به کار ببرند که بنیه بدنی قویتری دارند.

 ?درمان زودانزالی?

?دکتر وحید علیان?

?اقدامات موضعی جهت درمان?

?✍ماساژ کمر با روغن های گرم یکی از بهترین راهها برای تقویت کمر است.هر شب قبل از خواب گودی کمر را با روغن هایی مثل روغن زیتون تصفیه نشده،کنجد، سیاهدانه و بادام تلخ و…ماساژ دهید تا به خورد پوست برود.

?✍برای اثر بخشی بیشتر یک پلاستیک فریزر روی ناحیه ماساژ قرار دهید.اضافه کردن کمی فلفل سیاه، دارچین یا زنجبیل به روغن ها اثر بخشی آنها را بسیار زیاد میکند وسعی کنید با حوصله تا چند ماه این کار را ادامه دهید.وپس از ان هم تا آخر عمر هفته ای یکی دو بار به ویژه در فصول سرد این کار را انجام دهید.

?ضمادها?

?✍یکی از بهترین ضمادها قرص کمر است.یک جفت قرص کمر نر و ماده را روی شعله کم گاز قرار دهید تا بترکد.مغز کرم رنگ آنها را خارج کرده و با یک قاشق چایخوری آرد نخود خام و نصف قاشق چایخوری مورد آسیاب کنید.شب قبل از خواب این پودر را با زرده تخم مرغ خانگی خمیر کرده و روی گودی کمر خود ضماد کنید وسپس روی آن یک پلاستیک فریز کشیده و کمر خود را ببندید.این روش را حداقل یک ماه ادامه دهید.

?اوشق(وشاء):

این دارو را از عطاری تهیه وآسیاب کنید و مثل ضماد قبلی با زرده تخم مرغ خانگی شب ها روی گودی کمر ضماد کنید.

?✍کندر، اوشق،پوست هلیله زرد، بلوط و مغز قرص کمر را به مقدار مساوی مخلوط و سپس آسیاب کرده وبا زرده تخم مرغ خانگی خمیر کنید.خمیر را روی پارچه آب ندیده(اگر کرباس باشد بهتر است) مالیده و روی کمر بسته و تا سه روز باز نکنید.این کار را می توان ماهی یک الی دوبار تکرار کنید.

 ?بادکش?

?✍بادکش پایین کمر در طولانی مدت می تواند تا اندازه ای باعث بهبود مشکل انزال زودرس شود.

http://cafebazaar.ir/app/?id=ir.skydt.TebeJame&ref=share