آخرین مطلب

پسوریازیس و راهکارهای درمانی یر مبنای طب سنتی وطب اسلامی

🔴 چگونگی پیدایش بیماری پسوریازیس

✍️ وقتی‌که عضوی از اعضای بدن در فعل و وظیفه‌ی خود کوتاهی کند یا بنا به دلایلی #سست شود و یا #فضولاتی را که اخراج آنها بر عهده‌ی آن است اخراج نکند، #قوه‌ی_مدبره‌ی بدن آن فضولات را وارد خون می‌کند تا بتواند از راه دیگری خارج کند و چون #فضولات از راه غیرطبیعی دفع می‌شوند، باعث ایجاد مرض و بیماری می‌شوند.

🔷مثلا در بیماری #یبوست که ام‌الامراض (مادر تمام بیماریها) است، به علت عدم اخراج فضولات #هضم_معدی، این فضولات به تمامی اعضاء مثل پوست و سر و ریه‌ها و قلب منتقل می‌شوند؛ که بسته به عضو درگیر زمینه‌ی بیماری‌های دیگر فراهم می‌شود. در بیماری #پسوریازیس پوسته‌ ریزی‌هایی‌ که آزاردهنده هستند، اغلب همان موادی هستند که باید به صورت مدفوع دفع می‌شدند اما به علت ضعف #گوارش این عمل به درستی انجام نشده است.

✅ پس در هنگام معالجه‌ی هر بیماری باید این نکته را در نظر گرفت که آیا این بیماری به علت خرابی و مشکل همان عضو درگیر است، یا مشکل ریشه در عضو دیگری دارد. تنها در صورت تشخیص صحیح در این زمینه معالجه و درمان به درستی صورت می‌گیرد.

@salamatkade_shefa

///////////////////////////////////////////

#نسخه_درمان_پسوریازیس   ✅مشکلات #پوستی ? #پسوریازیس

۱⃣حجامت مچ پا ۳مرتبه پشت سرهم هر۴روز
۲⃣فصد درپای راست
۳⃣مرکب ۱(حدود۴۰روزبایدمصرف بشود
۴⃣مخلوط آب سیب یا رنده سیب شیرین باعسل
۵⃣ درروزشاه توت بخورید
۶⃣ صبح شیرتازه گاو باعسل بخورید
۷⃣ماش وسوپ ماش
۸⃣ اشک‌معنوی و،مجلس روضه سیدالشهدا
۹⃣ صاف کننده خون طب اسلامی

❌⛔️پرهیزات :موز٬گوجه فرنگی ورب ٬پوست هلو٬ فست فود٬سرخ کردنی٬روغن جامد ومایع٬ظروف پلاستیکی ٬پوست کیوی ٬بادمجان ٬انبه وتخم مرغ

‼️ازعوارض داروهای شیمیایی برای درمان پسوریازیس (که درمان هم نمیکند فقط کنترل بیماری میکند) ایجادسنگ کلیه میباشد.

t.me/tabibolateba