آخرین مطلب

باروری و علل ناباروری با نگاهی به طب سنتی

?درمان نازایی?

?دکتر کردافشاری?

✅✍دعاکنید دعا کردن خیلی موثراست ،این نتیجه ی تحقیقات در خارج کشور است. دنیا تاثیر دعا را قبول کرده است.?

✅✍پاک سازی بدن و اصلاح مزاج و اصلاح رحم- رعایت تدابیر غذایی

-اقا و خانم یک مدت ابگوشت بخورید نخود داشته باشد نخود خون خوبی تولید میکند وقوت های بدن را اصلاح میکند اگر سردی بر بدن غالب است گوشت شتر مرغ بخورید.

✅✍ورزش کنید –خانم ها محیط رحم را پاکسازی کنند نصف نخود یا به اندازه یک نخود کوچک زاج سفید +یک قاشق غذاخوری عسل و دوقطره سرکه شبها خانم ها با اپلیکاتو استفاده کنند بصورت واژینال ولی موقع خونریزی استفاده نکنید واگر احساس درد سوزش خارش احساس کردند سریع قطعش کنند دوسه مشت گل ختمی بجوشانید و در لعابش بشینید سه تا پنج مرتبه در روز بشینید در این لعاب تا سوزش ها برطرف شود و مسیر ها باز شود زاج مواد زاید را بیرون می اورد فرمولی را که در بالا ? گفتم را شبها ?استفاده کنید تا صبح بماند این ترکیب.

✅✍روزها در ایام غیر پریودی در یک ابزن که شامل چهارگل? است بشینید چهارگل شامل گل ختمی ،پنیرک،محمدی،بنفشه است اینها را مخلوط کنید وهربار مقداری از اینها را بجوشانید و در لعابش بنشینید هر روز سه بار در این لعاب بنشینید بعد بریزید بیرون این باعث میشود محیط رحم پاکسازی شود.

✅✍روز اخر حیض به مدت سه شب دو- سه نخود پنیر مایه ی گوسفند? یا خرگوش یا شتر ?را پودر کنید با عسل?و با اپلیکاتور استفاده کنید.سه شب پشت سرهم استفاده کنید بعد ارتباط داشته باشید به لطف الهی بارداری انجام میگیرد و از صدها درمان انچنانی وارده موثر تر واقع میشود.?

?تغذیه در ناباروری?

✅صبحانه?

۱⃣مرباها: مربای زردک، مربای بالنگ، مربای شقاقل، مربای سیب?، مربای گردو، مربای زنجبیل و مربای هویج.

۲⃣چهار مغز: یک قاشق غذاخوری از پودر مخلوط پسته،بادام، فندق، گردو در یک لیوان شیر با عسل و دارچین، شیر برنج خصوصاً اگر با آرد نخود درست شود.

۳⃣نهار و شام: حلیم گندم، آبگوشت، جوجه مرغ، گوشت بره با پیاز فراوان، گوشت بلدرچین، میگو، مرغ، ماهی?، برنج با خورشت کنگر یا خورشت کرفس، آبگوشت قلم و مصرف مغز استخوان، کوکویی که از نخود، باقلا و پیاز پخته شده در شیر به همراه زرده تخم مرغ و روغن زیتون درست شود، کوکوی تره، حلیم گوشت گنجشک یا بره یا مرغابی، پیازسرخ شده با روغن گاو همراه زرده تخم مرغ، خوردن غذاهای غلیظ نفاخ مثل نخود با پیاز یا گوشت.

۴⃣میوه: انگور،?هویج، شلغم، باقلا با دارچین، چغندر، موز?، نارگیل، خربزه، انبه، توت، گلابی، انجیر، سیب، به، انار،

سبزیجات: ریحان، شنبلیله، تره، نعناع، سیر

۵⃣تنقلات: فندق، پسته، بادام، گردو، و خرما با شیر، حلوا از قند و نشاسته، حلوا با چهار مغز، کنجد.

?درمان ناباروری و ضعف اسپرم?

?آیت الله تبریزیان?

✅✍در طب اسلامی دارویی هست به نام پودر تینفیل، روایتی از حضرت امیر (علیه السّلام) داریم که مرکب از یازده گیاه است که اصلش،گیاه تینفیل است که در شام است ولی فعلا با توجه به شرایط شام، امکان دست یابی نیست. ولی مقداری داشتیم که به تعداد افراد زیادی داده ایم که دارای فرزند شده اند.

پودر کوَر هم خوب است، آب منی مرد را زیاد می کند و کاسنی هم درمان نازایی است.????

✅✍دستور غذایی هم این است که: پیاز سفید را خرد و با روغن زیتون سرخ کنند و تخم مرغ محلی? روی آن بشکنند و از روز هفتم قاعدگی تا روز سیزدهم صبحانه بخورند. و هرشب از هفتم تا سیزدهم، یک لیوان شیر با عسل بخورند و سی گرم ژل رویال (عسل? ملکه) با نیم کیلو عسل خوب مخلوط کنند و هر روز صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری عسل، با هفت دانه، سیاه دانه بخورند و شب چهاردهم که شبی است که تخمک پایین می آید، همبستر شوند؛ تا همان ماه یا ماه بعدی بچه دار شوند.

???? @tebe_jame ???