آخرین مطلب

جراحی بینی و زیباسازی صورت و بینی و معایب آنها از منظر طب سنتی

📛عمل جراحی بینی برای زیباسازی صورت👃 ممنوع🖐🖐
آسیب ها را مرور کن🔻🔻
✍️آتش در فضای بسته نیاز به دودکش دارد بدون دودکش دچار مسمومیت می‌شویم.

💠افراد گرم مزاج مانند افراد صفراوی، کبد گرمتری دارند، این صفرا توسط کبد تولید می‌شود، هر چقدر کبد گرمتر باشد، بینی شخص هم بزرگتر می‌شود.

👈🏻مثال هر چه آشپزخانه بزرگتر هواکش هم بزرگتر می‌شود.

☝️نکته؛ افرادی که جراحی بینی انجام می‌دهند و بینی را کوچک می‌کنند این همان دودکش یا هواکش بدن است که تنگ‌تر شده و در آینده با مشکل جدی کبد، ریه و قلب مواجه می‌شود.

بینی هر شخص متناسب با گرمای کبدش است و این است حکمت خداوند. دست‌کاری و جراحی بینی برای زیبایی ممنوع است.

⚜️ما در بدن چاکراهای انرژی داریم؛ در قسمت بینی و پل‌ِبینی چاکرای بصیرت و معرفت و آگاهی را داریم.

❌کسی که می‌رود جراحی می‌کند، به خاطر اینکه چاکراهش دستکاری می‌شود در معرفت، بینش، بصیرت و آگاهی و یک سری دریافت‌هایش نقص و خلل وارد می‌شود. اندازه بینی بر حسب نیاز بدن است.

خداوند حفرات بینی هرکس را بر حسب نیاز قلب و کبد و ریه طراحی نموده است.

اگر دماغی کوچک شود خود به خود ورودی هوا کم می‌شود و فرد خفقان می‌گیرد. مثل دیگی که سرش را بستند، حرارت بدنش نمی‌تواند بیرون برود و خنک شود و دچار بی‌قراری، اضطراب و تشویش می‌شود، خون‌رسانی مغز به هم می‌خورد و..

✅افراد گرم مزاج به طور خدادادی باید بینی بزرگتری داشته باشند تا گرمای اضافی سر و بدن از آن خارج شود؛

♨️🚫با عمل زیبایی بینی، بخشی از این گرما در بدن حبس شده و این حبس گرما به خصوص در فصل گرم، فرد را کلافه و عصبی می‌کند و کلا تعادل گرمایش بدنش به هم می‌خورد.

دستکاری بینی در خروج بخارات کثیف از بدن اختلال ایجاد می‌کند. بهترین راه تغییر سایز بینی و سایر اعضای بدن مانند افتادگی سینه یا چربی‌های اضافه، عمل جراحی نیست. بلکه از طریق روغن مالی بینی و برای سینه و چربی شکم بعضی، بادکش‌ها و روغن‌های گرم، بافت‌ها را جمع و جور کرده و روی فرم می‌آورد.

@salamatkade_shefa