آخرین مطلب

نارگیل و خاصیت گسترده در دفع اخلاط سوداوی و تقویت مغز و گوارش بر مبنای طب سنتی و

🔴 نارگیل

♻️ طبیعتِ میوه‌ی #نارگیل گرم و خشک و آب نارگیل گرم و تر است. مولد خون صالح، مقوی حرارت غریزی، گرم کننده‌ و مقوی #کلیه و #مثانه و کمرِ سرد مزاجان، #مُبَهّی( تقویت میل و توان جنسی)، #مقویکبد، مقوی فم معده و هضم‌کننده‌ی غذا، مقوی #سیستمایمنیبدن و موثر در درمان انواع عفونت‌ها مثل: #عفونت‌هایادراری، تنفسی و … و از بین برنده‌ی #انگل است.

🔷️ نارگیل با دفع قوی #اخلاطبلغمی، باعث کاهش چشم‌گیر چربی شکم و مصرف آن نیم ساعت قبل از غذا به علت دفع #سودا از دهانه‌ی فم معده، باعث #کاهش اشتها می‌شود. نارگیل با پاکسازی #پانکراس کمک شایانی به پیشگیری و درمان #دیابت می‌کند. مصرف روزانه‌ی نارگیل برای پیشگیری و درمان #پوکی استخوان و #سرطان سینه و #کولون مفید است.

🔷️ #روغننارگیل با طبیعت گرم و مرطوب، #رطوبت‌رسان، رافع خشکی، موثر در درمان بیماری‌های سودایی پوست از جمله #پسوریازیس و #ترک کف پا و انواع #شقاق، تقویت‌کننده‌ی موی سر و درمان انواع #ریزشمو، پر پشت، صاف و براق کننده‌ی موها با خاصیت آبرسانی، رفع شوره و خارش سر، درمان شپش در ترکیب با سرکه

🔷️ ماساژ سر، پیشانی و شقیقه‌ها با روغن نارگیل و یا روغن مالی حفره‌ی بینی با روغن نارگیل، در درمان استرس، اضطراب، فکر و خیال، خشک مغزی، آلزایمر و سایر بیماری‌های سوداوی مغز موثر است. ماساژ لثه‌ها با روغن نارگیل برای تقویت لثه و محافظت از دندان‌ها و رفع بوی بد دهان مفید است. روغن مالی مقعد با این روغن در درمان انگل کودکان مفید است.
✅ مقدار مناسب مصرف روزانه‌ی نارگیل در افراد با مزاج‌های مختلف‌ تفاوت دارد‌.

حکیم حسین خیراندیش

عضویت در کانال
📡 @www_irismed_ir

نظریه معارفی

اگردقت کنید مردم هندوستان و یا پاکستان به علت استفاده بسیار زیاد از روغن نارگیل دارای موهای بسیار قوی در سر و ریش هستند پس برای رشد موها بالاخص در سر زنان و تقویت هیپوفیز مغزی باید از روغن نارگیل استفاده بیشتری در سرد مزاجان بشود