آخرین مطلب

نیروی جنسی و روش اجرای بهداشت در مبانی طب روایی

📛 بهداشت آمیزش جنسی-۳ 📛 🎁 پرهیزها در آمیزش جنسی🎁 🚫پرهیزهای زمانی: 🚫

پیامبر خدا صلى الله علیه و آله و سلّم

💠- در سفارش هاى ایشان به امام على علیه السلام -: اى على! در آغاز ، میان و پایان ماه با همسرت همبسترى مکن؛ چه ، [در این صورت] دیوانگى ، جذام و تباه مغزى به سوى وى و فرزندش خواهد شتافت.

💠اى على! بعد از ظهر با همسرت نزدیکى مکن ؛ چرا که اگر در آن هنگام ، میانتان فرزندى تقدیر شود ، کژْ چشم خواهد بود و شیطان ، از کژْ چشمى انسان ، شادمان مى شود .

💠اى على! در شب عید قربان با همسرت نزدیکى مکن ؛ زیرا اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، شش انگشت یا چهار انگشت خواهد داشت .

💠اى على! میان اذان و اقامه با همسرت نزدیکى مکن ؛ زیرا اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، به خونریزى علاقه مند خواهد بود .

💠اى على! اگر همسرت باردار شد ، با او آمیزش مکن ، مگر آن که با وضو باشى ؛ زیرا اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، کورْدل و ناخنْ خشک خواهد بود .

💠اى على! در نیمه شعبان با همسرت نزدیکى مکن ، زیرا اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، بدْشگون خواهد بود و نشانى سیاه بر چهره خواهد داشت .

💠اى على! با همسرت در آخرین روزهاى پاکى و در حالى که بیش از دو روز به قاعدگی نمانده باشد ، نزدیکى مکن ؛ چرا که اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، عشّار یا یاورِ ستمگران خواهد بود و توده هایى از مردم به دست او به کام مرگ خواهند رفت .

💠اى على! چون آهنگ سفر کردى ، آن شب با همسرت نزدیکى مکن ؛ چرا که اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، دارایى خویش را در غیر حق خرج خواهد کرد . (آن گاه ، پیامبر صلى الله علیه و آله و سلّم این آیه را خواند 🙂 «ولخرج ها، برادران شیاطین اند» .

💠اى على! چون روانه سفرى شدى ، تا مسافت سه شبانه روز ره پیمودن ، با همسرت نزدیکى مکن ؛ چرا که اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، یار هر ستمگرى خواهد بود که بخواهد به تو ستمى برساند .

💠اى على! در نخستین ساعت شب ، با همسرت نزدیکى مکن ؛ چرا که اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، اطمینانى نیست که ساحر و از آنان که دنیا را بر آخرت بر مى گزیند ، نباشد .

💠پیامبر خدا صلى الله علیه و آله و سلّم :

هر کس با زنش در حالى که وى حائض است ،نزدیکى کند و برایشان فرزندى تقدیر شود و این فرزند به جذام مبتلا گردد ، کسى جز خویش را نکوهد .

💠- به نقل از عبد الرحمان بن سالم ، از پدرش: به امام باقر علیه السلام گفتم : آیا وقتى از اوقات هست که در آن ، آمیزش در حالى که حلال است ، مکروه باشد؟

فرمود : «آرى . میان طلوع سپیده تا طلوع خورشید ، از غروب خورشید تا پنهان شدن سرخى افق ، در روزى که خورشید مى گیرد ، در شبى که ماه مى گیرد ، در شب و روزى که در آنها باد سیاه ، باد سرخ و باد زرد مى وزد ، و در روز و شبى که در آن ، زلزله رخ مى دهد» .

🚫 پرهیزهای مکانی: 🚫

💠 اى على! در زیر درختى میوه دِه با همسرت آمیزش مکن ؛ چرا که اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، جلاّد ، قاتل یا عریف خواهد بود .

💠اى على! در زیر نور خورشید و تابش آن با همسرت نزدیکى مکن ، مگر این که پرده اى آویخته باشى که شما را مى پوشاند ؛ چرا که اگر میانتان فرزندى تقدیر شود تا پایان عمر در تیره بختى و تهى دستى خواهد بود .

💠اى على! بر پشتِ بام خانه با همسرت نزدیکى مکن ؛ چرا که اگر میانتان فرزندى تقدیر شود ، منافق ، ریاکار و بدعت گذار خواهد بود .

بهداشت آمیزش جنسی

🌿 @TebbolAeme 🌿