آخرین مطلب

سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم

💊⚫️ نشانه هایی که می گویند سیستم ایمنی بدن تان ضعیف است

🔴 سرماخوردگی مداوم👇👇

🔷 ۲ تا ۳ بار سرماخوردگی در سال امری طبیعی است اما اگر متوجه شده اید که زیاد سرما می خورید ممکن است نشان دهنده ی آن باشد که سیستم ایمنی شما نیاز به کمک دارد.

🔴 عفونت های مکرر👇👇

🔷 کسانی که سیستم ایمنی ضعیفی دارند اغلب به ذات الریه، برونشیت و مننژیت دچار می شوند و عفونت های دیگر هم زیاد برای آن ها رخ می دهد.

🔴 احساس خستگی یا فرسودگی👇👇

🔷 همه ی ما گهگاه اندکی احساس تنبلی می کنیم اما اگر متوجه شده اید که حفظ هوشیاری برایتان سخت شده ممکن است دچار نقص ایمنی باشید

🔴 اضظراب زیاد👇👇

🔷اضطراب و تنهایی طولانی مدت می تواند اثری منفی بر سیستم ایمنی شما داشته باشد.

🔴 مشکلات گوارشی👇👇

🔷اسهال، باد روده، نفخ، انقباضات غیر ارادی و حتی یبوست ممکن است نشانه ی بدکاری سیستم ایمنی بدن باشد. در غیاب باکتری های مفید سیستم گوارشی، سیستم ایمنی بدن دچار مشکل می شود.

💠عضویت در کانال نسخه های مجرب اساتید👇👇👇
لینک کانال
@noskhesonati
نشر دهید.

//////////////////////////////////////////////

❇️معجون ایمنی❇️

♻️👈 از استادطالقانی
🔶تقویت سیستم ایمنی بدن
🔹تقویت اعضای رئیسه
🔹کمک به بهبود مقاومت بدن در مقابل بیماریهای ویروسی، میکروبی و باکتریایی(دقت شود در این نسخه درمان قطعی عنوان نشده بلکه کمک به بهبود سیستم ایمنی که مهمترین پارامتر در بحث بیماری های ویروسی است عنوان شده هر چند این نسخه جامع کمک و مکمل درمانی نیز میباشد. )

♻️ترکیبات:
کندر.آویشن. اسطوخودوس. تخم گشنیز.بابونه. سیاهدانه‌.گل زوفا. هلیله سیاه.(از هر کدام دو قاشق غذاخوری)گل ختمی(چهار قاشق). همه مواد با پودر کن کاملا پودر شود و با کمی عسل مخلوط شود تا حالت خمیری شود(معجون شل نشود)

🔴روش مصرف:
🔻در افراد معمولی جهت تقویت سیستم ایمنی صبح.ظهر.شب یک قاشق چایخوری بهمراه آب گرم
در بیماران مشکوک به بیماریهای ویروسی هر ۸ تا ۶ ساعت(بسته به افراد) یک قاشق مرباخوری
🔻مقدار مصرف در کودکان و خردسالان یک سوم تا نصف دوز معمول میباشد و مصرف زنان حامله و دارای فشارخون بسته به نظر طبیب میباشد.
♻️در افراد بیمار رعایت پرهیز از خوراکیهای سرد مانند کلیه خانواده لینیات.سرکه.ترشی(غیر از لیموی ترش طبیعی).مرغ.ماهی.لوبیا چیتی.سیب زمینی گوجه.خیار و… لحاظ شود.
👈بخور بابونه.اسطوخودوس و ختمی روزی دو تا سه بار(صبح ظهر شب).بهمراه روغن مالی کتف و ریه از پشت روزی یک تا دوبار و بادکش گرم و خشک روزی یکبار درمان مکمل میباشد.
🔸افراد دارای تب معجون را بهمراه دو تا سه قاشق آب خیار میل کنند و همزمان از گیاهان‌ تب بر مانند آب سیب. آب خیار.عناب. (ترکیب جوشانده آویشن ۵ قاشق و آب خیار ۳ قاشق خیلی خوب است) و…
🔹ذکر مداوم صلوات بعلت دریافت قوت نفسانی و قوای باطنی و نشاط معنوی

💠عضویت در کانال مرجع تخصصی طب سنتی اسلامی👇👇👇
@marjaetakhasositeb

💥 نشر دهید

//////////////////////////

✍️ تقویت کننده های #سیستم_ایمنی بدن در طب سنتی☑️
👇

🍃سیر با ماست
🍂زنحبیل با عسل
🍃 آبلیمو با عسل
🍂دمنوش بابونه
🍃دمنوش پونه

جوزهندی مصارف زیادی در آیین آیورودا دارد که موجب تقویت سیستم عصبی و قوای #حافظه می شود. همچنین به عنوان بهترین ماده برای افزایش بهبود #سیستمایمنی استفاده می شود چون حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان و ویتامین C است

💠عضویت در کانال نسخه های مجرب اساتید👇👇👇
لینک کانال
@noskhesonati