آخرین مطلب

تپش یا طپش قلب نامنظم و راهکارهای طب سنتی

💊💊💊تپش یا طپش قلب نامنظم و راهکارهای طب سنتی

۱- مبتلایان به تپش نامنظم قلب برای رفع مشکلشان باید یک لیتر عرق بهار نارنج را با یک لیتر سنبل‌الطیب و نیم لیتر گلاب با هم ترکیب کنند و این ترکیب را حرارت دهند تا به دمای حدود ۵۰ درجه سانتیگراد برسد سپس ۲ گرم زعفران را به این مخلوط اضافه کنند و ۵۰۰ گرم عسل را هم به تدریج به این ترکیب بیفزایند تا مخلوط به قوام بیاید. پس از اینکه، مخلوط به قوام آمد و سرد شد می‌توانید آن را در یخچال نگهداری کنید و روزانه سه لیوان از این ترکیب را میل کنید. این ترکیب علاوه بر رفع تپش نامنظم قلب در بهبود خواب و برطرف کردن سردرد، وسواس فکری، اضطراب، استرس، هیجانات قلبی و دلشوره موثر است.
۲- اشخاص باید یک لیتر عرق اسطوخودوس را با یک لیتر عرق بابونه و یک لیتر عرق نسترن با هم ترکیب سپس ۵۰ تا ۷۰ گرم پودر گیاه به‌لیمو را به این مخلوط اضافه کنند و این ترکیب را پنج دقیقه بجوشانند، پس از اینکه دمای مخلوط متعادل شد و به ۵۰ درجه سانتیگراد رسید، عسل را به آن اضافه و در طول روز آن را میل کنند.
۳- مبتلایان به تپش نامنظم قلب برای رفع مشکل خود باید یک لیتر عرق گل‌گاوزبان را با یک لیتر عرق سنبل الطیب، یک لیتر عرق بیدمشک و نیم لیتر گلاب با هم ترکیب و موقع مصرف مقداری سکنجبین اضافه و میل کنند.
۴- در نسخه‌ای دیگر برای رفع تپش نامنظم قلب باید یک عدد سیب درختی را با چند قطره آب لیمو ترش تازه، هفت عدد مغز بادام درختی، یک قاشق غذاخوری شربت به‌لیمو و یک قاشق غذاخوری گلاب با هم ترکیب و روزانه ۲ تا سه لیوان از این مخلوط را میل کنند.
۵- عرق بیدمشک را با گلاب ترکیب و مقداری بذر فرنجمشک را به آن اضافه و این ترکیب را با مقداری عسل یا شربت سکنجبین میل کنند. همه این ترکیب‌ها را می‌توان در صورت دسترسی نداشتن به عسل با شربت سکنجبین هم مصرف کرد.
۶- مصرف گل ساعتی و تخم گشنیز در بهبود تپش نامنظم قلب بسیار موثر است.
۷- مبتلایان به این عارضه همچنین می‌توانند برای رفع مشکل خود از آب میوه‌هایی مانند سیب، پرتقال و لیمو شیرین استفاده کنند.
حیدر عظمایی محقق و پژوهشگر طب سنتی
https://www.google.com/amp/s/www.yjc.ir/fa/amp/news/7112636

🇮🇷🇮🇷🔰راه درمان لرزش دست و تپش قلب

✍️دکتر خیر اندیش: این بیماری را افزایش سودا معرفی می‌کنیم این‌ها باید غذاهای گرم و تر میل کنند یک توصیه شدنی که بدون عوارض باشد که لازم برای این بیماری است عرق بهار نارنج + عسل و اگر در اختیارشان نیست جوشانده زعفران بخورند یا به همراه چایشان به همراه عسل یا نبات شیرین می‌کنند بخورند روزی یک استکان گل زعفران یا گل گاوزبان به طور مداوم می‌تواند آرام بخش قلب و به تدریج آرامش دست را به همراه داشته باشد از غذاهای سرد شدیدا پرهیز کند از ترشی‌ها شدیدا بپرهیزد و جوشانده زعفران را شب میل کنند بهتر است.

♡اَللهُمّ عَجّل لِوَلیّکَ الفَرَج♡
https://eitaa.com/noskhesonati

///////////////////////////////////

❤️❤️❤️🔘 درمان خانگی تپش #قلب

✳️ اگر از اضطراب و استرس باشد استفاده از عرق و یا جوشانده: #اسطوخودوس، #سنبل_الطیب، #بادرنجبویه، گل گاوزبان، مصرف #سیاهدانه

✳️ اگر از ضعیفی قلب باشد، مصرف قلب گوسفند به صورت خوراک و یا چرخ کرده و کباب. که برای تقویت قلب خیلی خوب است.

💠عضویت در کانال نسخه های مجرب اساتید👇👇👇
لینک کانال
@noskhesonati
نشر دهید.

/////////////////////

🔷 درمان خانگی تپش قلب:

👈 اگر از اضطراب و استرس باشد استفاده از عرق و یا جوشانده:
🔹 اسطوخودوس
🔸 سنبل_الطیب
🔹بادرنجبویه
🔸گل گاوزبان
🔹مصرف سیاهدانه.

✅ اگر از ضعیفی قلب باشد، مصرف قلب گوسفند به صورت خوراک و یا چرخ کرده و کباب که برای تقویت قلب خیلی خوب است.

💠موسسه پرتوسبزهستی-استادطالقانی
@partosabzehasti
/////////////////////////////////////

تپش_قلب

🍯➕🌱 شبی یک لیوان عرق بهارنارنج به همراه یک قاشق مرباخوری فرنجمشک و کمی عسل میل کنید

🔺 ۱۲۰ شب ادامه یابد

〽️ کاهش سردی ها
مخصوصا سرد و ترها
🍎 میوه هایی مثل سیب و بِه بسیارمفید است و بهتر است که روزانه میل شود
🌸 استشمام عطرگرم در حال خواب تا ۱۲۰ شب

رحیق #طبایرانی #طباسلامی #طب_سنتی #خیراندیش

نسخ_استاد 🎪🍓🌱˼

♡› http://splus.ir/tebiranii
https://eitaa.com/Tebiranii
https://rubika.ir/tebiranii
https://ble.ir/tebiranii
https://gap.im/Tebiranii
https://iGap.net/tebeiranii