آخرین مطلب

غلظت خون و راهکارهای طب سنتی

🔴 غلظـت خــون

♻️ در ســالهای اخیر یکی از #شـایع_ترین علت مراجعات به اطباء طب سنتی غلظت خونه که متاسفانه در گروههای مختلف سنی بوفور دیده میشه…
چه بســیارند افرادیکه حتی از وجود این مشکل #پرخطــر در بدنشون بی اطلاعــند..

❗️همونطور که اکثرا در جریان هستید غلظت خون از #سکته_های_ناگهانی تا اختلال در خونرسانی کامل به تمام اعضا و بافتهای بدن را باعث میشه که خودش شروع مشکلات فراوانی را درپی داره از جمله #ریزش_مو، #پیری_زودرس، ضعف سیستم ایمنی و افزایش احتمال ابتلا به بیماریهای واگیر، اختلال یادگیری و #ضعف_حافظه، ازدست رفتن شادابی پوست، #خستگی_مزمن و ….

♨️ عارضـه #غلظت_خون علل مختلف و فراوانی داره که از عوامل اصلی آن میشه به نان های #بدون_سبوس، مصرف مایعات همراه یا بعد غذا، خوابیدن بلافاصله بعداز غذا، خوردن #مرغ، فست فود، ماکارونی، #سـیب_زمینی، قارچ، ذرت، پنیر، ماست، دوغ، #گوشت_گوساله، روغن ها و محصولات کارخانه ای، چای، قندوشکر صنعتی، خواب صــبح و روز، تحرک بدنی پایین و ….. اشاره کرد

🌿 برای رفع این مشـکل ضمن اصلاح موارد فوق در #سرد_مزاجان روزانه از دمنوش #آویشــن و در #گرم_مزاجان از مخلوط “آویشن + #عـناب” استفاده کنند تا در مدت ۴۰ روز، به نتایج درمانی فوق العاده در #تصـفیه خون دست یابند.

عضـویت در کــانال👇
📡 @www_irismed_ir

///////////////////////////////////////////

#درمان_غلظت_خون

🍃🌺

🎾✍️جوشانده یک قاشق مرباخوری رازیانه،انیسون،پونه،تخم کرفس در یک لیوان ابجوش به مدت ۵ دقیقه که با عسل میل شود.🍯

🎾✍️جوشانده عناب ،دمکرده زرشک و آب انار که موجب صاف شدن خون میشوند.👌
🎾✍️انجام حجامت و فصد نیز مفید میباشد.
🎾✍️درد گردن ،خواب رفتن دست و پا و انگشتان و پشت و شانه ها از علائم غلظت خون میباشد که مالیدن روغن بادام تلخ به گردن و دست و پاها مفید میباشد.
____🍃🌺

💠عضویت در کانال نسخه های مجرب اساتید👇👇👇
لینک کانال
@noskhesonati
نشر دهید.