آخرین مطلب

دردهای پیش از قاعدگی >بسیاری از خانمها مجموعه علائمی را در روزهای پیش از قاعدگی تجربه می کنند مانند درد شکم. درد کمر. تهوع . تغییرات خلقی و سردرد

💊🔰 دردهای پیش از #قاعدگی

🔸بسیاری از خانمها مجموعه علائمی را در روزهای پیش از قاعدگی تجربه می کنند مانند درد شکم. درد کمر. تهوع . تغییرات خلقی و سردرد

🔹نکته جالب اینجاست که اغلب خانمها پذیرفته اند که #سندرم پیش از قاعدگی بخشی از طبیعت بدن هست و باید هرماه منتظر عبورش بود ! در حالیکه اینطور نیست. با اصلاح مزاج رحم این علائم به شدت کاهش پیدا می کند و در مواردی کامل رفع می شود.

🔸یکی از شایعترین این علائم سردرد دوران قاعدگی است که در مواردی پیش از شروع خونریزی و در مواردی پس از گذر از روزهای اول خونریزی شروع می شود. دیده شده در اغلب بیماران با اصلاح مزاج مغز و رحم سردرد ها از هردو نوع بشدت کاهش پیدا می کند. آنچه مسلم است اینکه حملات سردرد مکرر باید حتما توسط همکاران محترم متخصص مغز و اعصاب بررسی و موارد پرریسک رد شود.

🔹در بعضی مزاجها مصرف دمنوش #پونه یا #آویشن ، در برخی موارد مصرف زرده تخم مرغ و شیره انگور ، گاهی ترکیبات #عناب…‌ کاملا بسته به مزاج عمومی شما و همچنین مزاج رحم و تخمدانها درمانهای سردرد پیش و پس از قاعدگی براتون انجام خواهد شد.

✔️شما می توانید با اصلاح مزاج ،سردرد دوران قاعدگی را کاهش بدهید و یا برای همیشه از آن رها شوید.

عضویت درکانال👇
📡 @drzohoor_matab