آخرین مطلب

ترک سیگار و راهکارهای طب سنتی

💢 نسخه کامل ترک #سیگار

✍️ #حکیم_خیراندیش

موارد زیر را به دقت ۴ ماه رعایت کنید:

۱️⃣ از ترکیب(۲ واحد عسل + ۲ واحد عرق نعنا + یک واحد سرکه طبیعی) یک سوم لیوان ریخته الباقی را عرق اسطوخودوس ریخته یکساعت بعد شام میل شود.
۲️⃣ بادکش کتف یک شب در میان ۴۰مرحله
۳️⃣ استشمام عطر گرم درحال خواب
۴️⃣ ارده با شیره ۴ وعده در هفته. مویز۲۱ عدد روزانه. بادام درختی ۱۴ عدد. انجیر شبی ۷ عدد در یک لیوان گلاب خیس دهید و صبح ناشتا میل کنید.
۵️⃣ کاهش سودازاها مخصوصا چای

۶️⃣ حجامت عام دو مرحله هر ماه یکبار در ربع سوم ماه قمری. بعد هر حجامت مصرف سیگار را نصف کنید. دو هفته بعد حجامت دوم حجامت سر انجام دهید. و دو هفته بعد آن پشت هر گوش ۵ عدد زالو بیاندازید. پس از زالو انداختن سیگار را هر ۳ روز یکبار یک عدد کم کنید تا به یک عدد سیگار در روز برسید. سپس هر دو روز یکبار یک سیگار را بکشید تا دو هفته و بعد هر ۴ روز یکبار تا دو هفته و در نهایت سیگار را کامل ترک کنید.
۷️⃣ انگور و انار شیرین زیاد بخورید

تلگرام و ایتا :🌺 @drhasanati☘️
دکتر حسناتی – طب سنتی – زیبایی

🟢 دارچین 🟢

🔸در افرادی که سیگار می‌کشند خلط‌ها در مجاری هوایی مانده و سفت می‌شود و دارچین موجب می‌شود این خلط‌ها نرم شده و دفع شوند. برای رفع دمل‌ها و باز کردن مجاری کبد و تقویت معده مفید است.

🔸می‌توان پودر دارچین را با روغن زیتون و زرده تخم مرغ مخلوط کرد و خمیری از آن درست کرد. ضماد کردن این خمیر در ناحیه پهلوها و در سمت چپ و راست پایین شکم (لگن)، برای رفع درد کلیه و تخمدان‌هامی تواند مفید باشد…

🔸مخصوصا در کسانی که در ناحیه سردسیری هستند و اصطلاحا می‌گویند شکم و کلیه چاییده است، با گرم کردن محل و رفع اسپاسم باعث بهبود مشکلات می شود. دارچین برای دفع ادرار و عادت ماهانه نیز مفید است.

📣به کانال «بفرمایید سلامتی» بپیوندید

👇👇👇
@DrMirghazanfari