آخرین مطلب

علت گرمی کبد و سردی معده بطور همزمان در یک فرد، چیست؟

💊💊💊💊🔴 علت گرمی کبد و سردی معده بطور #همزمان در یک فرد، چیست؟

♻️ مزاج کبد انسان #گرم و #تر است، اگر فرد کبد گرم و خشکتری نسبت به سایر افراد داشته باشد #عطش بیشتری پیدا می‌کند که بیشتر افراد صفراوی‌مزاج، از این خصوصیت برخوردار هستند بنابراین این افراد #نسبت به سایر مزاج‌ها دچار عطش زیادی میشوند که با تحریک مشتهیات نفسانیشان و وجود ابزار صنعتی مثل یخچال، به مصرف #آب_سرد و یخ رغبت پیدا میکنند، و با نوشیدن آب سرد، خصوصا صبح ناشتا و نیمه شب، موجب #چربی و انسداد مجاری کبد و سردی معده‌ی خود میشوند، بطور مثال اتاقی کوچک را تصور کنید که تمام در و پنجره‌های آن را بسته‌ایم و ۲۰ نفر انسان را درون آن حبس میکنیم، این امر موجب افزایش حرارت اتاق میشود و در کبد نیز همین اتفاق می‌افتد یعنی با خوردن غذاهای غلیظ و دیر هضم و مصرف آب سرد و یخ، موجب انعقاد خون گرم موجود در آن و بسته شدن در و پنجره‌های آن می‌شویم که در وعده‌ی بعدی صرف غذا با ورود آب یا غذا به آن، دما افزایش پیدا کرده و مجدد فرد ترغیب می‌شود که آب سرد بنوشد و این روند ادامه می‌یابد تا جایی که کبد دچار انسدادی شدید شده و گرما را در بدن بیشتر آشکار میکند و معده نیز به #نهایت_سردی خود میرسد که علائم آن شامل افزایش اشتها، نفخ، آروغ، ترش‌کردن و سنگینی و خواب‌آلودگی بعد از غذا می‌شود.
و اینگونه کبد فرد گرم و معده‌اش سرد میشود،

این گرمای کبد گرمای طبیعی و همانند قبل نیست و این اختلال در عملکرد کبد و معده در هر یک از افراد واکنشی متفاوت از خود نشان می‌دهد، یکی دچار #اختلالات_پوستی میشود، یکی #سردی_پا و دیگری #داغی_پا و در یکی #سردرد از پشت سر و در فردی دیگر حالت تهوع.

عضویت در کانال👇
@drzohoor_matab
۰۹۱۳۵۶۰۵۳۲۱
۰۳۱۳۲۳۳۳۰۰۸

🔴 آیا #کبد_چرب درمان خواهد شد؟!

♻️ در مطلب فوق توضیحاتی مشروح در رابطه با کبد چرب؛ برپایه نظرات علم پزشکی؛ آورده شد.. درادامه به موارد درمان شده و چگونگی درمان این بیماران خواهیم پرداخت.

بله کاملا درست است که علم پزشکی رایج، #هیچ_راهکاری برای بازگشت یک کبد چرب به حالت اولیه اش ندارد اما شاید شما هم با افرادی آشنا شده باشید که روزی به این بیماری مبتلا بودند، اما درحال حاضر از کبدی #کاملا_سالم و مانند روز اول برخوردارند..

خب راه کشف این #راز چیست..؟!

به سادگی میتوانید از این افراد درمان شده سوال کنید که راز این درمان‌حیرت انگیز چیست…

ما نیز با همین روش به حقیقت رسیدیم که این افراد بدون مصرف #هیچگونه داروی شیمیایی و گیاهی
و تنها با

“رعایت اصول زندگی سالم”

بویژه #پیاده_روی_منظم بمدت حداقل بیست دقیقه تا یکساعت در روز و مصرف مداوم #روغن_حیوانی (روغن طبیعی کره گاو) با عسل برای #صبحانه و پرهیز از خوراکیهای ناسالم و مایعات سرد… براحتی و در عرض حداکثر #سه_ماه یا کمتر به این‌نتیجه رسیدند.

اگر دچار بیماری کبد چرب با هر گریدی هستید میتوانید بدون از دست دادن زمان از همین لحظه درمان را شروع کنید..

تندرست و بانشاط باشید.

عضویت درکانال👇
📡 @drzohoor_matab
۰۹۱۳۵۶۰۵۳۲۱
۰۳۱۳۲۳۳۳۰۰۸