آخرین مطلب

مصرف محلول وایتکس مساوی با پارگی عروق ریه و مرگ خاموش

⛔️⛔️⛔️⛔️مصرف محلول وایتکس مساوی با پارگی عروق ریه و مرگ خاموش
حسن اکبری، متخصص آسیب شناسی سلولی و طب سنتی ایرانی اسلامی اولین سد دفاعی بدن در مقابل عفونت‌های ویروسی سیستم ایمنی بدن است؛ به طوریکه در مرحله اول یک آسیب ۲۰ درصدی به لوب‌های تحتانی و میانی ریه‌ها وارد می‌کند.
این روز‌ها با تاییدشدن مبتلایان به ویروس کرونا در ایران و الزام به استفاده از ضدعفونی کننده‌، میزان استفاده از آن‌ها بسیار افزایش یافته است اما در بعضی مواقع از ضدعفونی کننده ها به درستی استفاده نمی‌شود.
این متخصص آسیب شناسی سلولی گفت: بر اساس راهنمایی‌های سازمان جهانی بهداشت مربوط به ضد عفونی سطوح مختلف اعم از در، دیوار، دستگیره، لباس و تخت مریض با محلول‌های کلر دار از محلولی مانند وایتکس استفاده می‌شود.
اکبری درباره میزان آسیب پذیری ریه توسط محلول‌های کلر دار بیان کرد: اگر شما در یک محیط بسته کوچک مانند حمام قرار بگیرید و فقط نیم لیتر وایتکس را به در و دیوار حمام بریزید؛ بعد از گذشت ۳۰ دقیقه ریه‌های یک فرد سالم آسیب جدی می‌بیند و در بعضی موارد فرد دچار بیهوشی خواهد شد.
شخصی که به ویروس کرونا مبتلا شده تنها ۲۰ درصد از ریه درگیر ویروس کرونا است، اما زمانی که با مواد ضد عفونی کلردار مانند وایتکس محل نگهداری بیمار ضدعفونی می‌شود؛ میزان آسیب پذیری و کشندگی آن از ویروس کرونا بیشتر خواهد شد. ضدعفونی کننده‌های طبیعی مانند آب نمک (نمک ارگانیک) غلیظ و یا سرکه به راحتی ویروس را از بین خواهند برد.
این متخصص آسیب شناسی سلولی و طب سنتی گفت: همچنان توصیه ما این است که در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها و همچنین در منازل و خیابان‌ها از این موادضدعفونی کلر دار استفاده نکنید و برای جایگزین می‌توانید محلول آب نمک ارگانیک غلیظ (سنگ نمک) را تهیه کنید تا ریه‌ با مشکل جدی رو به رو نشود. https://www.yjc.ir/00UbD1
عضویت در کانال👇
📡 @www_irismed_ir