آخرین مطلب

تغذیه نه ماهه بارداری بر مبنای طب سنتی

💊💊💊تغذیه نه ماهه بارداری 🔻بخور و نخورهای طب سنتی برای زنان باردار

متخصص طب سنتی توصیه‌های لازم برای زنان باردار را اعلام کرد و گفت: مصرف برخی خوراکی‌ها مانند نخود، لوبیا، کنجد و کرفس و مواد تند و نفاخ مانند باقلا، زیتون خام و فلفل باید در این دوران محدود شود.

متخصص طب سنتی توصیه‌های لازم برای زنان باردار را اعلام کرد و گفت: مصرف برخی خوراکی‌ها مانند نخود، لوبیا، کنجد و کرفس و مواد تند و نفاخ مانند باقلا، زیتون خام و فلفل باید در این دوران محدود شود.

علی حسینی در گفت‌وگو با فارس، گفت: در طب سنتی توصیه شده در دوران بارداری باید از حمام کردن زیاد، انجام حرکات و ورزش‌های سنگین پرهیز شود.

وی ادامه داد: در این دوران باید از مصرف غذاهای بسیار سرد و بسیار گرم پرهیز کرد و از غذاهای متعادل استفاده کرد.همچنین مصرف غذاهای زود هضم بسیار توصیه می شود.

حسینی گفت: مصرف برخی خوراکی‌ها مانند نخود، لوبیا، کنجد و کرفس بهتر است محدود شود.بنابراین در دوران بارداری از پرخوری و کم خوری باید پرهیز کرد.

وی گفت: مصرف مواد تند و نفاخ مانند باقلا، زیتون خام ،نخود و لوبیا و فلفل باید در این دوران محدود شود.

این متخصص طب سنتی ادامه داد: زنان باردار بهتر است از غم و اندوه، خوشحالی شدید، صدا و بوهای شدید، مالیدن روغن به سر و فریاد زدن خودداری کنند.

وی تصریح کرد: مصرف میوه هایی مانند به، سیب، گلابی و انار برای زنان باردار مفید است.
حسینی گفت: مادران باردار باید از فعالیت های سنگین بدنی و حالت جهش و پرش بپرهیزند. البته میزان فعالیت زن باردار به وضعیت جسمی وی قبل از بارداری بستگی دارد.

این متخصص طب سنتی گفت: برای جلوگیری از حالت تهوع می توان از نان برشته،بوئیدن لیمو استفاده کرد یا میوه به را در فویل پیچیده و در فر پخت و بعد از غذا مصرف کرد.

وی افزود: در ماههای پایانی بارداری نیز مصرف روغن بادام شیرین مناسب است و خوردن غذای چرب و روغن بادام توصیه می‌شود البته تمام این نکات گفته شده در هر فردی متفاوت است و بهتر است با مشورت پزشک معالج باشد.

°Join: @Mezajshenasi12
t.me/Mezajshenasi12

////////////////////////////////////////////

💊💊💊💊‍ 🌸🍂🌸🍂🌸🍂🌸🍂🌸🍂🌸🍂

#ویاربارداری

👈زنی که میخواد اقدام به بارداری کنه
👈مهمترین قسمت تقویت سیستم گوارشی هست

🔸مثلا یک زنی درحالت عادی داره زندگیش رومیکنه ولی تاحامله میشه ویارهای شدید پیدا میکنه ودلیلش اینه که معده ش ضعیف بوده ودربارداری فضولات خون عادتی که بیرون ریخته میشه دربدن باقی می مونه ومیریزه داخل معده وبا معده دفع میشه ومعده اگرضعیف باشه نمیتونه تحمل کنه وهمینجورحالتهای ویار و…. اتفاق می افته

👈واز داروهای خوبی که داخل بازارطب سنتی هست یکی گلقند ویکی هم سکنجبین سندی هست که محصولی از شرکت آقای صیادی هست واینهاروتهیه کنید واستفاده کنید ویارتون برطرف میشه ولی قبل باردارشدن تقویت گوارش انجام دهید ودربارداری با مشکل ویارمواجه نشید .

°Join: @Mezajshenasi12
t.me/Mezajshenasi12