آخرین مطلب

نزدیکی شرعی مرد به مقعد همسرش از نظر طب سنتی چه مصائبی بر زن ایجاد میکند

⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️نزدیکی مرد به مقعد همسرش از نظر طب سنتی چه مصائبی بر زن ایجاد میکند

نزدیکی مرد به مقعد همسرش از نظر طب سنتی چه مصائبی بر زن ایجاد میکند
سبب پارگی حواشی سوراخ مقعد و خونریزی بیرونی + خونریزی داخلی + وارد شدن اسپرم مرد به روده زن + ایجاد سرطان روده + رنگ زرد+ لرزیدن پاها و دستها+ افسردگی + اختلال عادت ماهانه+ شهوت زن به علل ارضانشدن سبب بوجود آمدن غدد گوناگون میوم و کیست + تهوع + ازدست دادن کنترل باد شکم پس از چندسال + گشاد شدن سوراخ مقعد+ بالارفتن حجم لگن زن + پارگی روده + تعفن بوی بد+ دهان زرد+ بیماری کیسه صفرا+ سیاتیک لگن زن+ سوزاک + اضطراب و دلشوره + عزلت و غم گرفتگی از زندگی ناموفق در زن + ترشحات مشمئز کننده و…….

📚📚📚http://tajarobteb.ir/?s=نزدیکی+از+مقعد
پاسخهای مختلف

////////////////////////////////

🇮🇷🇮🇷🇮🇷از منظرطب رایج درکشور

خطرات رابطه جنسی شرعی مقعدی

خطرات بالقوه متفاوتی وجود دارد که ممکن است در رابطه جنسی واژینال یا دهانی وجود نداشته باشد. به عنوان مثال، مقعد به طور طبیعی نمی تواند خود را روان کاری کند تا ناراحتی و نگرانی های مربوط به اصطکاک، مانند آسیب های پوستی را کاهش دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مدیکال نیوز تودی، سکس مقعدی عمل قرار دادن آلت تناسلی، انگشتان یا جسم خارجی در مقعد برای لذت جنسی است. با اقدامات احتیاطی مناسب، رابطه جنسی مقعدی معمولا بی خطر است.
این مقاله برخی از خطرات بالقوه رابطه جنسی مقعدی را مورد بحث قرار می دهد و همچنین برخی از افسانه های مربوط به این عمل را از بین می برد.

⛔️⛔️رابطه مقعدی خطر عفونت باکتریایی را افزایش می دهد

عوض کردن کاندوم در صورت حرکت از رابطه مقعدی به رابطه واژینال، از وارد کردن اشکال مختلف باکتریایی به هر یک جلوگیری می کند.
مقعد فاقد سلول هایی است که روان کننده طبیعی واژن را ایجاد می کنند. همچنین بزاق دهان را ندارد. پوشش راست روده نیز نازک تر از پوشش واژن است.
عدم روانکاری، خطر پارگی های مرتبط با اصطکاک را در مقعد و راست روده افزایش می دهد. برخی از این پارگی ها ممکن است بسیار کوچک باشند، اما همچنان آشکار احساس می شوند.
از آنجایی که مدفوعی که به طور طبیعی حاوی باکتری است، هنگام خروج از بدن از رکتوم و مقعد عبور می کند، باکتری ها به طور بالقوه می توانند از طریق این پارگی های پوست به پوست حمله کنند؛ این امر خطر آبسه مقعدی را افزایش می دهد، عفونت عمیق پوست که معمولاً نیاز به درمان با آنتی بیوتیک دارد

📚چگونه خطر را کاهش دهیم؟

برای به حداقل رساندن این خطرات، فرد باید اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از پارگی پوست انجام دهد:

برای به حداقل رساندن پارگی های ناشی از اصطکاک از روان کننده های مبتنی بر آب استفاده کنید.

در صورت حرکت از رابطه مقعدی به رابطه واژینال، کاندوم را تغییر دهید تا از وارد کردن اشکال مختلف باکتریایی به هر کدام خودداری کنید.

به آرامی حرکت کنید تا زمانی که فرد روان کاری کافی را ایجاد کند.

در صورت احساس درد یا ناراحتی، رابطه مقعدی را آهسته یا متوقف کنید.

استفاده از اسپرم کش ها همچنین می تواند خطر تحریک مقعد را افزایش دهد. افراد باید در طول رابطه جنسی مقعدی از آنها اجتناب کنند.

⛔️⛔️رابطه مقعدی هموروئید را بدتر می کند

رابطه مقعدی ممکن است بواسیر موجود را تحریک کند، اما بعید است که باعث ایجاد آنها شود؛ هموروئید قسمت هایی از رگ های خونی داخل و خارج راست روده است که می تواند باعث خارش، خونریزی خفیف و گاهی درد شود.
در حالی که هموروئید می تواند ناخوشایند و دردناک باشد، اما به راحتی قابل درمان و بسیار قابل پیشگیری است.
رابطه مقعدی می تواند بواسیر موجود را برای برخی افراد تحریک کند. با این حال، رابطه جنسی مقعدی به خودی خود باعث ایجاد هموروئید نمی شود، اگر فرد قبلاً آن را نداشته باشد.
⛔️⛔️بارداری در رابطه مقعدی

یک افسانه رایج این است که یک زن نمی تواند در نتیجه رابطه مقعدی باردار شود.
این کاملا درست نیست، زیرا ممکن است منی بعد از رابطه جنسی مقعدی وارد واژن شود. در حالی که این اتفاق محتمل نیست، ممکن است رخ دهد.
⛔️⛔️رابطه مقعدی خطر فیستول را افزایش می دهد

در موارد بسیار نادر، ممکن است پارگی در پوشش مقعد یا راست روده بزرگتر شود.گاهی اوقات، این پارگی آنقدر بزرگ است که از روده به قسمت های دیگر بدن گسترش می یابد. پزشکان به این حالت فیستول می گویند.
فیستول می تواند یک موقعیت پزشکی اورژانسی باشد زیرا به مدفوع از روده اجازه می دهد تا به سایر نقاط بدن برود.
از آنجایی که مدفوع به طور طبیعی حاوی مقادیر قابل توجهی باکتری است، داشتن فیستول می تواند باکتری ها را به سایر قسمت های بدن وارد کند و منجر به عفونت و آسیب شود. پزشکان معمولا جراحی را برای ترمیم فیستول پیشنهاد می کنند.
باز هم، این یک عارضه نادر اما بالقوه رابطه جنسی مقعدی است. به همین دلیل، استفاده از روغن کاری مناسب و قطع رابطه جنسی مقعدی در صورت بروز درد ضروری است.
https://www.salamatnews.com/news/353166/%D8%AE%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B7%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%82%D8%B9%D8%AF%DB%8C