آخرین مطلب

کرونا و جهش آن و یا ما درایران چقدرآنتی بیوتیک خوردیم و سیستم ایمنی بدن را مختل کردیم

💊💊💊💊⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️ما درایران چقدرآنتی بیوتیک خوردیم و سیستم ایمنی بدن را مختل کردیم

🔴 علل اصلی مرگ بالای ایتالیایی‌ها در مواجهه با کرونا

⭕️عبدالله شهبازی مورخ و پژوهشگر در کانال تلگرامی خود به نقل از مجله تایم اعلام کرده است که زمان شیوع کرونا در ایتالیا به زمستان و زمانی که بیماری‌های فصلی در این کشور شیوع پیدا می‌کند باز می‌گردد؛ زیرا در زمستان امسال میزان مراجعه کنندگان به بیمارستان‌های این کشور به دلیل سرماخوردگی بیشتر از سال‌های قبل بود.

💢در حالی میزان مبتلایان به کرونا در کشور ایتالیا بیشتر از ۱۰هزار نفر خواهد شد که این کشور به عنوان #پیرترین کشور اروپایی شناخته شده و از سوی دیگر نیز این ویروس از فروردین ماه سال جاری با عنوان #سرماخوردگی در حال شیوع در این کشور بود.

⭕️این میزان شیوع کرونا در ایتالیا در حالی است که ۲۴ شهر از ۱۰۰شهر آلوده اروپا در ایتالیا واقع شده و همین مسئله نیز باعث گسترش شدید ویروس و همچنین گرفتن جان ایتالیایی‌های زیادی شده است.

پ.ن: قابل توجه 👇👇

‼️ ‼️‼️‼️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️⁉️آنتی‌بیوتیک عامل مرگ ایتالیایی‌ها

⭕️ فادیم بوسبلوف متخصص ژنتیک روس اعلام کرده است که یکی از عوامل اصلی مرگ و میر در ایتالیا، استفاده بیش از اندازه از آنتی‌بیوتیک‌ها توسط مردم این کشور بوده است.
💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢📵📵این متخصص ژنتیک بیان کرده است که پزشکان ایتالیایی برای درمان بیماری‌های معمولی تنفسی نیز آنتی‌بیوتیک‌های مختلفی را تجویز می‌کردند و همین نیز باعث شده است تا باکتری‌های معده و همچنین ۷۰درصد از سلول‌های ایمنی بدن نابود شوند.
⭕️⛔️⛔️⛔️«ایوان کوزلوف»، رئیس انجمن علمی ایمنی‌شناسی روسیه نیز اعلام کرده است که هر زمان فردی ساده‌ترین آنتی بیوتیک‌ها را استفاده کند، سیستم ایمنی بدن فرد به صورت کلی یا جزئی دچار آسیب شده و نقاط ضعفی در آن‌ها به وجود می‌آید.


‌دفاع همچنان باقیست
https://eitaa.com/defa_baghist