آخرین مطلب

ماءالجبن خواص و روش مصرف آن بر مبنای طب سنتی

ماء الجبن از دیدگاه طب جدید:

از دیدگاه طب جدید مایعی که به عنوان آب پنیر از شیر جدا می گردد حاوی یکی از مهم ترین پروتئینهای شیر به نام whey می باشد.whey یکی از باکیفیت ترین پروتئین های شیر است که به سرعت، هضم شده به نقاطی از بدن که مورد نیاز می باشد، می رسد. تاثیرات مثبت ماء الجبن در بیماری های مختلف در مقالات متعدد طب جدید نیز به اثبات رسیده است.

روش مصرف ماءالجبن:

زمان مصرف این دارو، صبح ناشتاست. ماءالجبن افتیمونی به دست آمده به روش فوق باید به ۳ قسمت تقسیم شده، هر قسمت به فاصله نیم ساعت از قسمت دیگر مصرف شود. در فواصل مصرف، بیمار باید ورزش کند تا عرق نماید. این مایع باید گرم مصرف شود و پس از مصرف، بیمار تا ۳-۲ ساعت چیزی نخورد. رعایت دستور مصرف ماءالجبن بسیار مهم است و مصرف آن به روشهای دیگر تاثیر درمانی مناسبی در بدن نخواهد دا

خواص ماء الجبن:

ماء الجبن به علت رقت و لطافت قوام، نفوذ بسیار بالایی دارد و به سرعت به عضو مقصد می رسد. به علاوه، بعد از مصرف آن، فضولاتی در بدن باقی نمی ماند و همه آن، غذای بدن می شود. ماءالجبن، صفرا و سودا و اخلاط سوخته و مواد زاید را آماده دفع کرده از بدن خارج می کند؛ کلیه ها را پاکسازی و سده ها و گرفتگی های کبد و سایر اعضا را برطرف می نماید و به بدن رطوبت می بخشد.
افتیمون نیز در دفع اخلاط به خصوص سودا بسیار نافع است ومداومت بر مصرف روزانه ترکیب ماءالجبن افتیمونی با خصوصیات و روش تهیه و مصرف ذکر شده، برای بیماران دچار پسوریازیس بسیار کمک کننده می باشد.

https://t.me/Golafarin_Herbs