آخرین مطلب

نیروی جنسی و روش تقویت آن بر مبنای طب سنتی

💊💊💊📚📚📚✅
نکاتی پیرامون ضعیف و قوی کردن تمایل نیروی جنسی

در بحارالانوار از امام رضا علیه السلام آمده است که پس از آمیزش غسل کن و بلافاصله، قدری مومیایی با شربت عسل بخور، زیرا این کار، مثل آن آبی را که از تو خارج شده است به تو برمی گرداند.

در قدیما تو خانواده که پسر جوان داشتند در رژیم غذاییشان کاهو و تخم کاهو را لحاظ می کردند یا به نان گشنیز می زدند، این مواد تحریک جنسی را کاهش می دهد. غذاهایی مانند گوشت و نخود کمتر در برنامه آنها قرار می گرفت تا بتوانند به این وسیله حداقل تحریک جوانان مجردی را که قادر به ازدواج نیستند کم کند. پس بهره گیری از خوراکیهایی که به سادگی در دسترس هستند و می توانند در غذاهای متداول و انواع آش به کار روند که ماء الشعیر، سوپهایی که حاوی گشنیز و آبغوره اند از جمله آنند.

تعدادی از غذاهایی که موجب تحریک جنسی می باشد، اینکه نخود را ۱۲ الی ۲۴ ساعت در آب بخیسانند پس از آن آب نخود را به همراه عسل بخورند و حدود نیم ساعت تا یک ساعت بعد نخود خام را میل کنند. این رژیم موجب بهبود توان و عملکرد جنسی یعنی نعوظ میشود.
همپنین آبگوشتی که از گوشت خوب و نخود تهیه شده محرک خوبی است
شیره تازه گاو، کباب بره، زرده تخم مرغ نیم برشت، زنجبیل، لبوب یا مغزها مانند گردو و بادام، همپنین مغز صنوبر و چلغوز نیز محرک جنسی هستند.

آورده کسی محضر مبارک امام صادق علیه السلام مشرف شد و عرض کرد: یابن رسول الله دستوری بفرما که مرا در کار زنان تقویت کند فرمود: پیاز سفید را خرد کن و با روغن زیتون آغشته ساز پس تخم مرغی را در ظرفی بشکن و روی پیاز و زیتون ریخته سرخ کن و بخور، گوید چنین کردم و به مقصود رسیدم.

در طب القدیم از قول ابن سینا و حکیم رازی آمده است برای درمان ناتوانی جنسی یکی از راه های زیر را بکار ببرد:
۱- خاویار یا تخم مرغ بخورد.
۲- پسته و کشمش میل کند.
۳- زنجبیل و عسل را معجون بسازد و هر بار یک قاشق از آن میل کند.
۴- گردو را با عسل معجون کرده و بخورد.
۵- مخلوط جوز هندی و عسل هم بسیار نافع بوده و از مجربات است.
۶- انگور بخورد البته انگوری که دانه های آن چروکیده باشد. که در این حال ماده ای به نام دکستروز در آن حاصل می شود که قند خون و از مواد اصلی منی می باشد (منی ساز می باشد).
۷- جوانه گندم و ماش بخورد.

هکذا برای دفع سرعت انزال در خزائن مرحوم نراقی آورده بدان از جمله چیزهایی که دفع انزال می کند و از جمله مجربات است آن که تخم اَنجره (گَزَنه) را کوبیده و با پیه بی نمک ممزوج کند و چند دفعه به سر قَضیب (آلت) طل کند بغایت نافع است (مجرب است).

 

🌺 @Mezajshenasi12 http://Telegram.me/Mezajshenasi12