آخرین مطلب

فیبروم رحم و کیست تخمدان و علل آن

⛔⛔⛔⛔💊💊💊💊🌸👩🌸👱‍♀🌸👩🌸
🍃🌺🍃🌺🍃

#کیست_تخمدان و #فیبروم_رحمی

زنانی که سال‌ها جهت جلوگیری از حاملگی از قرص یا دستگاه استفاده می‌نمایند، سزارین کرده و یا #کیست_تخمدان دارند، لوله‌های رحم خود را بسته‌اند یا زایمان‌های متعدد داشته و یا کورتاژ کرده‌اند، سوابق سقط جنین دارند و یا دختران باکره سن بالا که ازدواج نکرده و یا دیر ازدواج کرده‌اند، همگی کاندیدای گرفتن #فیبروم رحمی می‌باشند.

خیلی از این افراد نیز بدون انجام سونوگرافی با علائم کم خونی مزمن و رنگ و روی پریده، لک تیره رنگ وسیع پوستی و چین و چروک در پیشانی قابل تشخیص می‌باشند. این افراد اگرچه دائماً قرص‌های آهن‌ و فولیک‌ اسید می‌خورند ولی همیشه کم خون هستند.

با ما همراه باشید:
@tanbalitokhmdan
https://t.me/tanbalitokhmdan

💊💊💊📚📚📚🌸👩🌸👱‍♀🌸👩🌸
🍃🌺🍃🌺🍃

#کیست_تخمدان و #فیبروم_رحمی

#کیست_تخمدان و #فیبروم معمولاً در اثر هجوم گرمی بیش از حد #صفرا در حضور خلط #سودا و #بلغم به ناحیه شکم می‌باشد. هجوم صفرا به رحم باعث پیدایش فیبروم و تهاجم خلط دم و صفرا به رحم موجب #میوم می‌گردد. اگر فیبروم همراه با خونریزی باشد باید خلط دم و صفرا را مسئول دانسته و اگر فیبروم بدون خونریزی باشد باید خلط سودا را مسئول بدانیم. ‌(‌چون فیبروم بیشتر در سنین صفرا و سودا رخ می‌دهد.) در ضمن خونریزی روزانه باعث کم خونی شده و و این امر خود دلیلی بر بزرگی فیبروم می‌گردد.

غلبه سودا در بدن منجر به بزرگی #طحال می‌گردد که علاوه بر آن در خانم‌ها باعث به وجود آمدن #فیبروم و در آقایان باعث خرابی #پروستات میگردد.

با ما همراه باشید:

@tanbalitokhmdan
https://t.me/tanbalitokhmdan

📚📚📚💊💊💊🌸👩🌸👱‍♀🌸👩🌸
🍃🌺🍃🌺🍃

#کیست_تخمدان و #فیبروم_رحمی

مراحل درمان فیبروم
– پرهیز جدی از غذاهای دارای طبیعت گرم و غلیظ و سوداوی در طول درمان، حذف قرص‌های هورمونی که جهت درمان فیبروم استفاده می‌شود؛ زیرا این قرص‌ها خود باعث افزایش صفرا و در نتیجه بزرگی فیبروم و خونریزی بیشتر می‌گردد ؛
استفاده از گیاهان هورمونی و بند‌آورنده خونریزی شامل:
اسطوخودوس، گل گاوزبان، سنبل الطیب (هر سه به صورت چای دم کرده به همراه چند قطره آبلیمو)، چای گزنه (به همراه چند قطره آبلیمو جهت کم خونی)، شیرین بیان، برگ تیول، افتیمون، خرفه، ریحان، ورون و نیز بستن شال پشمی دور کمر.

– بادکش زیر شکم و تخمدان‌ها و نیز بالای پستان‌ها به مدت ۱۵ دقیقه چندین نوبت در طول روز و نیز خوردن قابضات قوی مثل قره‌قات به جهت جلوگیری سریع از خونریزی.

– استفاده از واژینال گیاهی آویشن (لکورکس‌) جهت ضد عفونی کردن محیط رحم در هنگام خواب به مدت چندین شب

– جهت درمان و پاکسازی هر دو عامل صفرا و سودا در پیدایش فیبروم، سرکه انگبین به همراه عرق رازیانه (به مدت ۴۰ شب) استفاده شود.

– در پایان حجامت گودی کمر بهترین درمان کیست تخمدان و فیبروم رحمی است.

با ما همراه باشید:

@tanbalitokhmdan
https://t.me/tanbalitokhmdan