آخرین مطلب

نوره و یا واجبی در طب اسلامی و طب سنتی با خواص گسترده آن

🔴 #نوره(واجبی)

❇️ «زرنیخ» همان ماده معدنی حاوی آرسنیک است که اگر از جامعه امروزی بپرسید ، خواهند گفت آرسنیک یک ماده سرطان زاست ، در صورتی که این دقیقا برعکس میباشد ، یعنی این ماده یک ضد سرطان بسیار قویست . تا کنون دقت کرده اید که خارجی ها زرنیخ ما را میبرند و آرسنیک آن را جدا میکنند و دوباره با ارزش هزار برابر به خیل بیماران سرطانی ما میفروشند . در صورتی که اگر طبق تاکیدات معصومین (علیهماالسلام) عمل میکردیم آمار وحشتناک سرطان به اینجا نمیرسید . مگر امامان ما تاکید فراوان به استفاده از نوره یا واجبی نفرموده اند؟

امیرالمومنین علیه السلام : استفاده از نوره یا واجبی ، دلگیری و پریشانی را از بین میبرد .

مولا امیرالمومنین علیه السلام :برای مومن دوست دارم که هر پانزده روز نوره استفاده کند .

آنجا که امام رضا (علیه السلام) میفرمایند :یک روز در میان از نوره استفاده نمایید و اگر نشد دو روز در میان ، اگر نشد سه روز در میان ، اگر نشد هفته ای یک بار ، اگر نتوانستید دو هفته یک بار ، اگر نتوانستید سه هفته یک بار ، نتوانستید ماهی یک بار و حتی اگر پول نداشتید قرض کنید و این کار را انجام دهید و اگر چهل روز بگذرد و کسی از نوره استفاده نکرد ، مسلمان نیست …

امام رضا علیه السلام : استفاده از نوره یا واجبی باعث ایجاد علاقه بین زن و مرد میشود …

یا در حدیث دیگر از امام صادق ( علیه السلام ) که میفرمایند :بهترین درمانهای پیامبران حجامت کردن ، نوره کشیدن و قطره چکاندن در بینی است .
📚 مستدرک الوسایل ج۱ص۳۸۷

اینهمه تأکید روی مصرف مرتب آن و ترک نکردن آن ولو با قرض گرفتن نشانه چیست ؟ اصلا چرا اسم آنرا واجبی گذاشتند؟
با اندکی تأمل هر شخصی متوجه خواهد شد که منظور از استفاده نوره فقط ازاله موهای زائد نیست .

✅ سرطان ، مقدمه اش تجمع مواد سوداوی در یک نقطه است . وقتی سودا تخلیه شود ، سرطان هم بوجود نمی آید . نوره این کار را میکند ضمن اینکه موهای زائد را نیز از بین میبرد . و اصلا فلسفه نوره گذاشتن فقط رفع موهای زائد نیست ، بلکه هدف خارج کردن مواد زائد از نقاط مختلف بدن هست .

✅ وقتی زیر شکم یا زیر بغل نوره مالیده میشود علاوه بر رفع موهای زائد ، بیماریهای کلیه ، مثانه ، پروستات و رحم و پستان ، رفع و با جذب آرسنیک از پوست ، غدد لنفاوی که در کشاله های ران و زیر بغل فراوانند ، بطور مرتب بدن ما را شیمی درمانی کرده و قبل از تکثیر و ابتلا به سرطان ، سلولهای سرطانی با شیمی درمانی مرتب و خفیف ، ازبین میروند . همچنین بوییدن نوره امان و درمان سرطان خون است .

👌🏻 شاید یکی از دلایل افزایش طلاق همین استفاده نکردن از نوره باشد ، نوره ضد سوداست و سودا یعنی افزایش سردی و کاهش میل جنسی ، چه در زن چه در مرد ، افزایش سودا یعنی افرایش سردی بین همسران ، از اثرات کاهش سودا ، افرایش حس علاقه بین همسران و افزایش آرامش و حس خوشبختی بین آنهاست .

✅ خلاصه ای از خواص نوره
۱ . ضد سودا
۲ . درمان لک و پیس
۳ . درمان زگیل
۴ . درمان روماتیسم
۵ . درمان واریکوسل
۶ . درمان سردرد های بلغمی
۷ . کاهنده ی بلغم
۸ . مفید برای ام اس
۹ . درمان خال های گوشتی
۱۰ . درمان نازایی
۱۱ . ضد لاغری مفرط
۱۲ . تقویت کننده بدن
۱۳ . تقویت کننده جنسی

🔰 تذکر : نوره هایی که در بازار هست حاصل ترکیبات شیمیایی بوده و بدون زرنیخ است و اصلا ارزش درمانی ندارد .
(استفاده از نوره در روزهای چهارشنبه و جمعه بشدت نهی شده است زیرا احتمال بیماری پی‌سی وجود دارد)
و تذکر دیگر وقتی نوره را استفاده میکنین ایستاده باشین و ننشینین.

@bualii