آخرین مطلب

اعتیاد و روش ترک آن بر مبنای طب سنتی

خواص پودر ترک اعتیاد :

نافع براى ترک اعتیاد به افیون و متادن و رفع بى‏ خوابى

 اجزاى پودر ترک اعتیاد :

پوست خشخاش، گل شقایق، اسطوخودوس، گل گندم، بهارنارنج شیرازى، تخم خشخاش (۲ واحد)؛ تخم گشنیز، چاى ورون

شیوه ساخت پودر ترک اعتیاد :

همه اجزا را نیم کوب کرده و با هم مخلوط کنند.

 زمان و مقدار مصرف‏ پودر ترک اعتیاد :

براى هر بار مصرف (شب‏ها پیش از خواب)، یک قاشق غذاخورى از پودر را در یک و نیم لیوان آب به مدت ۱۰ دقیقه با حرارت ملایم بجوشانند تا یک لیوان از آن باقى بماند. سپس، دارو را صاف کرده و تا گرم است میل کنند.

ملاحظات مصرف‏ پودر ترک اعتیاد :

در افراد معتاد مصرف آن تا سه بار در روز مجاز است.

تهیه و تنظیم از تیم پژوهشی بوعلی باب سلامتی

http://boalii.ir/2962/%d9%be%d9%88%d8%af%d8%b1-%d8%aa%d8%b1%da%a9-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%db%8c%d8%a7%d8%af-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%db%8c

💊مواد مخدر گل ⁉️⁉️
🔸مهدی مهرانگیز، معاون دادستان تهران با اشاره به خطرناک بودن ماده مخدر گل گفت: بذرهایی که در کشورمان وجود دارد مخدرهایی هستند که به شدت فرآوری و دستکاری شده است. برای همین میزان توهم‌زایی گل در ایران پنجاه برابر آن چیزی است که امروزه در اروپا وجود دارد.

🔺آقای مهرانگیز گفت: مشخص است که این ماده مخدر دستکاری شده است تا در ایران مصرف موادمخدر با تبعات بیشتری همراه شود و به دنبال این، اعمال توهم زایی و خاصیت اعتیاد و ویرانی این ماده مخدر به شدت زیاد شده است. ماده مخدر گل موجود در ایران آثار ویرانی در حدود ۵۰ برابر بیش از آن چیزی دارد که در اروپا مصرف می‌شود.

🔺معاون دادستان تهران گفت: براساس قانون حداقل حبس برای ماده مخدر گل ۶ ماه است.

View this post on Instagram

مهدی مهرانگیز، معاون دادستان تهران با اشاره به خطرناک بودن ماده مخدر گل گفت: بذرهایی که در کشورمان وجود دارد مخدرهایی هستند که به شدت فرآوری و دستکاری شده است. برای همین میزان توهم‌زایی گل در ایران پنجاه برابر آن چیزی است که امروزه در اروپا وجود دارد. آقای مهرانگیز گفت: مشخص است که این ماده مخدر دستکاری شده است تا در ایران مصرف موادمخدر با تبعات بیشتری همراه شود و به دنبال این، اعمال توهم زایی و خاصیت اعتیاد و ویرانی این ماده مخدر به شدت زیاد شده است. معاون دادستان تهران گفت: براساس قانون حداقل حبس برای ماده مخدر گل ۶ ماه است. در چند سال اخیر مصرف ماریجوانا که به گراس یا گل هم در ایران شناخته می‌شود افزایش یافته است. #bbcpersian

A post shared by BBC NEWS فارسی (@bbcpersian) on


@bbcpersian