آخرین مطلب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، علی کرمی در جمع اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان اظهار داشت: بسیاری از مواد غذایی که در بازار به فروش می رسد محصولات تراریخته است و مشکلات بسیاری را برای مصرف‌کنندگان ایجاد می‌کند.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران با اینکه روغن‌های تراریخته موجود در بازار نباید استفاده شود، افزود: روغن‌های سالم همچون کنجد و زیتون باید در سبد مصرف خانوارها قرار گیرد و بسیاری از مواد غذایی موجود در بازار همچون نان سفید، برنج خارجی و پاستیل‌ها و ژله ها نباید مصرف شوند.

کرمی ضمن تاکید با بیان اینکه برای مصرف و خرید مواد غذایی باید اندیشه کرد، بیان داشت: ایرانیان در گذشته دمنوش‌های طبیعی مصرف می کردند و امروز می بینیم که با توطئه دشمنان چای جایگزین دمنوش شده است.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران با بیان اینکه ۳۷ کشور دنیا کشت تراریخته را ممنوع کرده‌اند، تصریح کرد: مصرف محصولات تراریخته سرطان‌زا است و بیماری‌هایی همچون نازایی و التهاب روده را به بار می‌آورد و متاسفانه در ایران اقدام به کشت ۲ میلیون هکتار پنبه و برنج تراریخته شده‌است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از برنج وارداتی در کشور تراریخته‌ است، خاطرنشان کرد: کسانیکه ادعای ولایتمداری دارند باید خط رهبری را ادامه دهند و به‌نفع مال و مقام و ثروت اقدام نکنند و متاسفانه امروز دشمنانی در کشور و با لباس ما و در بین ما وجود دارند.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران فرهیختگی را بصیرت و دشمن شناسی تلقی کرد و گفت: مسئولان کشور باید نسبت به مسائل مربوط به محصولات تراریخته اقدام کنند در حالی که متاسفانه با سهل‌انگاری مسئولان زعفران ایران و کشت آن در حال نابودی است.

کرمی ضمن اشاره به تغییر سبک زندگی در جامعه افزود: پرورش پزشکان کشور اشتباه است و باید طب سنتی اسلامی رشد داده شود و این نشانه عدم مخالفت با طب نوین نیست، بلکه باید پزشکی نوین با طب سنتی تلفیق شود.

بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران محصولات تراریخته را وسیله جدید نفوذ دشمنان در کشور دانست و اظهار داشت: امروز دشمنان مردم ایران را با مصرف مواد غذایی تهدید می‌کنند و صهیونیست‌ها با واردکردن و کشت مواد غذایی تراریخته و آلوده به اقدام به جنگ و نفوذ در ایران کرده است. http://tn.ai/1326854