آخرین مطلب

سرکه خوری ناشتا و مضراتش

🔴 مصرف #سرکه ناشتا برای لاغر شدن، خطر ابتلا به زخم معده و غلبه سردی و بلغم و ضعف کلیه را در پیش دارد. ♻️ یادتان باشد با #روشهایغلط نه تنها لاغر نشده بلکه سلامتی خود را نیز از دست خواهید داد.

♻️ سرکه را در یک حالت می‌توان صبح ناشتا استفاده کرد، آنهم بصورت #شربتسرکه‌انگبین به نسبتِ یک‌سوم یا یک چهارم لیوان سرکه‌انگبین و بقیه آب گرم که برای #تعدیلحرارت کبد بسیار #مجرب است.

💠عضویت در کانال نسخه های مجرب اساتید👇👇👇
لینک کانال
@noskhesonati
نشر دهید.سرکه ناشتا سبب افتادگی رحم و فعال شدن پروستات و اختلال در مغز

/////////////////////////////////////////////////

⛔️⛔️⛔️🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷〽️مصرف #سرکه ناشتا برای لاغر شدن، خطر ابتلا به زخم معده و غلبه سردی و بلغم و ضعف کلیه را در پیش دارد. ♻️ یادتان باشد با #روشهایغلط نه تنها لاغر نشده بلکه سلامتی خود را نیز از دست خواهید داد.

♻️ سرکه را در یک حالت می‌توان صبح ناشتا استفاده کرد، آنهم بصورت #شربتسرکه‌انگبین به نسبتِ یک‌سوم یا یک چهارم لیوان سرکه‌انگبین و بقیه آب گرم که برای #تعدیلحرارت کبد بسیار #مجرب است.

رحیق #طبایرانی #طباسلامی #طب_سنتی #خیراندیش

نسخ_استاد 🎪🍓🌱˼

♡› http://splus.ir/tebiranii
https://eitaa.com/Tebiranii
https://rubika.ir/tebiranii
https://ble.ir/tebiranii
https://gap.im/Tebiranii
https://iGap.net/tebeiranii

////////////////////////////////////////

🟢خواص خوراکی های سفره ی هفت سین (سین ششم: سرکه – بخش اول)🟢

🔺سرکه، بهترین و فاضل ترین ترشی ها است. سرکه از انواع شیرینی ها یا میوه های شیرین همچون انگور (مویز)، سیب، خرما، عسل، شیره نیشکر، شیره انگور و … به دست می آید. سرکه دارای دو جوهر (پایه) مختلف یکی گرم (به دلیل ماده اولیه شیرینی که از آن تهیه شده است) و یکی سرد است و به همین دلیل، هم تیز و هم ترش است که هر دو لطیف هستند؛ البته سردی آن غالب است.

🔺سرکه، بسیار نفوذ کننده و خشک کننده است، لذا برای نفوذ به بافت ها و نیز رفع ورم ها، آماس ها و ترشحات، به صورت موضعی، کاربرد فراوان دارد. دهانشویه، مزمزه کردن و غرغره کردن با آن، مخصوصا اگر همراه با کمی نمک یا شبت باشد، باعث استحکام دندان ها و لثه ها شده و نیز منجر به رفع ترشحات و لایه های سفت شده چسبیده به حلق و لوزه ها یا دفع توده های سفید رنگ بدبو موجود در حفرات لوزه ها می شود.

📣به کانال «بفرمایید سلامتی» بپیوندید

👇👇👇
@DrMirghazanfari

🟢خواص خوراکی های سفره ی هفت سین (سین ششم: سرکه – بخش دوم)🟢

🔺بخور دادن سر و صورت با بخارات سرکه (در دمای اتاق یا کمی حرارت دادن سرکه)، باعث رقیق شدن ترشحات و باز شدن انسدادهای تشکیل شده در مجاری بینی، گوش (استاش: مجرایی که بین حلق و گوش میانی کشیده شده است) و سینوس ها شده؛ لذا منجر به پیشگیری و درمان انواعی از گوش درد، کم شنوایی، کیپی گوش و بینی، سینوزیت و اختلالات بویایی می گردد.

🔺استفاده موضعی از آن، کمک به رفع سردرد های ناشی از گرمی می کند مخصوصا اگر همراه با روغن گل باشد. سرکه مانع ریختن مواد زائد و بیماری زا به اعضای داخلی و مهم بدن (کبد، قلب، ریه، معده) می شود. سرکه، تیزی و شدت گرمی صفرا و داغی خون و بدن را مخصوصا در فصول گرم، از بین برده و همچنین باعث نرم و رقیق کردن ترشحات بلغمی سفت شده در بدن و مجاری می گردد.

📣به کانال «بفرمایید سلامتی» بپیوندید

👇👇👇
@DrMirghazanfari

🟢خواص خوراکی های سفره ی هفت سین (سین ششم: سرکه – بخش سوم)🟢

🔺در افراد گرم مزاج، کودکان بی اشتها با حرارت بالا، و نیز گرمازده ها، باعث باز شدن اشتها شده و به هضم غذاهای سنگین (گوشتی، چرب) نیز کمک شایانی می نماید. نوشیدن سرکه گرم شده، ضررهای داروهای سمی مخصوصا داروهای مخدر مثل تریاک (افیون) و شوکران را دفع می نماید لذا کمک به ترک اعتیاد می کند.

🔺سرکه به دلیل نفوذ زیادی که دارد، به راحتی در اعضایی مثل اعصاب مرکزی و ریه نفوذ کرده لذا مصرف بی رویه آن مخصوصا توسط افراد با مزاج سرد و یا مبتلا به مشکلات مغزی (افسردگی ها، اختلال حافظه)، عصبی (اختلال حس ها، فلج ها) و ریوی (آسم، سرفه مزمن)؛ می تواند عارضه بدهد. همچنین اگر زیاده روی شود، می تواند منجر به ضعف بینایی، ضعف و نحیف شدن بدن، اختلال در نعوظ، کاهش مایعات جنسی شود. مصلح سرکه، شربت شکر یا عسل و در کل چیزهای شیرین یا چرب می باشد.

📣به کانال «بفرمایید سلامتی» بپیوندید

👇👇👇
@DrMirghazanfari