آخرین مطلب

خودارضایی و استمنا و جق زدن و بازی دست با آلت تناسلی بر مبنای طب سنتی و طب اسلامی

🔆💠🔅💠﷽💠🔅
📛 ممنوعیت استمناء 📛

✍استمناء ( خود ارضایی ) یعنی این که انسان با خودش کاری کند که از او منی بیرون بیاید و دارای انواعی است؛ مثل بازی کردن با دست، گوش کردن به سخن و صدای زن نامحرم، رد و بدل کردن حرف های عاشقانه، در خیال آوردن و فکر کردن به مسائل شهوت انگیز؛ از نظر اسلام اگر کسی با اختیار یکی از این اعمال را به قصد خروج منی انجام دهد و منجر به خروج منی بشود، استمنا و حرام است.

💥نخستین نتیجه عادت به این کار شنیع این است که قوت و شـفافیت چشم ها، زائل می گردد، صورت رنگ اصلی خود را از دست می دهد و پژمرده می شود، در نگاه های مبتلایان به این کار هوش و ذکاوت اولی دیده نشده و حالت گرفتگی در سیمای ایشان ظاهر می گردد. چشم های آن ها باحلقه های کبودرنگی احاطه می شود، بعد از آن سستی و تنبلی در سایر اعضای مختلف مشاهده می شود. نقصان حافظه، خرابی اشتها، مشکل شدن هضم، تنگی نفس، تغییر اخلاق و مزاج به طورت غیرقابل توضیح، حسادت، غم و کدورت، مالیخولیا و گوشه گیری از نتایج شوم ابتلا به این انحراف جنسی است.

💢 پیامبر اکرم (ص) فرمودند:
کسى که خودارضایى مىکند، ملعون است.

📚 میزان الحکمه، ح ۱۸۷۵۱

🔰 این عمل زشت، نه تنها آثار فردی دارد؛ بلکه مشکلات اجتماعی نیز برای فرد به وجود می آورد.

💢 آیت الله دستغیب می نویسد:
این عمل، مبتلایان را به ضعف قوای شهوانی دچار می کند، جبون ( ترسو ) و بی حال بار می آیند، شهامت و درستی از آن ها سلب می شود. چه بسا اشخاصی هستند که در عنفوان جوانی در اثر مبتلا شدن به( استمناء ) چنان دچار ضعف قوای روحی وجسمی می شوند که معتادین به تریاک و شیره در مقابل آنان شیر نری به شمار می آیند.

📚 گناهان کبیره، ج ۲، ص ۳۱۳ _۳۱۲

☜【طب شیعه】

🍏 @tebshia20🌿
🔅
💠🔅
🔅💠🔅
💠🔅💠🔅
🔆💠🔅💠🔅💠🔅