آخرین مطلب

آلت تناسلی لیسیدن و مضرات آن از نظر شرع مقدس اسلام و راهکارها

⛔⛔⛔⛔⛔⛔‼‼‼
⁉⁉⁉⁉⁉
حکم خوردن آلت مرد توسط همسرش از نظر مراجع تقلید

احکام اسلامی از نظر مراجع تقلید در مورد خوردن الت مرد توسط زن 

سوال : ایا در اسلام خوردن الت جنسی مرد توسط همسرش اشکالی دارد توضیح دهید؟

پاسخ: خوردن آلت جنسی مرد توسط همسرش اشکال شرعی ندارد و حلال است؛ ولی منی نجس است و خوردنش حرام است. ترشحات دیگری که در موقع لذت بردن های جنسی از آلت تناسلی مرد یا زن بیرون می آید، پاک است؛ اما بنا به احتیاط واجب نباید خورده شود. این کار از کامجویی های غیر متعارف محسوب می شود و بر زن واجب نیست که در این گونه موارد خواسته شوهر را اجابت کند. (آیت الله مکارم شیرازی، بخشی از مسائل کثیر الابتلا، مسئله ۹۳)

سوال : آیا ساک زدن زن برای مرد کناه کبیره است؟

پاسخ: ساک زدن زن برای شوهرش گناه نیست ولی نباید مایع خارج شده از آلت را فرو برد و شایسته است از ساک زدن خود داری شود. (آیت الله مکارم شیرازی، بخشی از مسائل کثیر الابتلا، مسئله ۹۳)

سوال : خوردن واژن برای شوهر چه حکمی دارد؟
پاسخ: مکیدن اعضای مختلف زن و شوهر توسط همدیگر اشکال ندارد و جایز است. زن و شوهر می توانند هر نوع لذتی از همدیگر ببرند. لیکن بلعیدن رطوباتی که از بدن همدیگر خارج می شود حرام است. ( امام خمینی، تحریر الوسیله، ج۲، کتاب النکاح، مسأله ۱۵، ص ۲۴۲ )

سوال : آیا مکیدن آلت تناسلی زن و شوهر اشکال دارد؟
پاسخ: مکیدن اعضاى تناسلى زن و شوهر و وارد کردن آلت در دهان زن با رضایت همدیگر در صورتی که باعث بیماری نشود، از نظر شرعی اشکال ندارد. بلعیدن عمدی رطوباتی که خارج می شود ،حرام است. اما اگر زن راضی نباشد، مرد نمی تواند زن را مجبور به مکیدن آلت تناسلی خود نماید. ( آیت الله سیستانی، توضیح المسایل، م ۲۳۷۱)

هر چند زن و شوهر به هر شکلی که مایل باشند،می توانند از یکدیگر لذّت جنسی ببرند، لیکن بهتر است مرد و زن مؤمن از راه های متعارف از همدیگر لذت ببرند. لذت بردن جنسی از طریق مکیدن و لیسیدن آلت همدیگر با کرامت زن و شوهر مؤمن سازگار نیست.

هم چنین از نظر پزشکی باید مسائل بهداشتی این نوع لذت بردن رعایت شود، زیرا آلت تناسلى در معرض ابتلا به بیمارى هاى پوستى و رشد قارچ هاى مختلف مى باشد. برای لیسیدن آلت همدیگر باید مطمئن باشند که ناراحتى پوستى و دیگر بیمارى ها وجود ندارد.

سوال : آیا ساک زدن توسط همسر با رعایت بهداشتی جایز است؟

پاسخ: ساک زدن توسط همسر با رعایت بهداشتی شرعا جایز است. ولی رطوبتی که از آلت ترشح می کند نباید خورده شود.(۱)

بهتر است از ساک زدن خود داری شود زیرا ممکن است منشا بیماری گردد.

سوال : درخواست مکرر شوهر برای خوردن آلت تناسلی

پاسخ: این گونه استمتاع و لذت بردن از زن در اسلام نهی شده است و مرد می تواند به صورت های مختلف از همسر خوذ تمتع و لذت جنسی ببرد.

شکی نیست این امور برای برخی زنان خوشایند نیست و طبیعی است که از انجام آن طفره روند.

سوال : عمل که بطور عمومی به ساک زدن معروف شده در صورت رضایت کامل زن و شوهر ورعایت کامل مسائل بهداشتی چه حکمی دارد و آیا از مراجع محترم تقلید در این باره نظری وجود دارد؟

پاسخ: ساک زدن، اشکال شرعی ندارد و حلال است؛ ولی منی نجس است و خوردنش حرام است و ترشحات دیگری که در موقع لذت بردن های جنسی از آلت تناسلی مرد یا زن بیرون می آید، پاک است؛ اما بنا به احتیاط واجب نباید خورده شود. (۱)

از این قبیل کارها که با کرامت انسانی سازگار نیست، بهتر است اجتناب شود. (امام خمینی، توضیح المسائل، م ۸۷، ۱۴۱ و ۲۶۲۷)

اما چند نکته:
الف) هر زن زیرک و دور اندیشی می داند که امروزه مردان یا همان شوهران در معرض انواع و اقسام تبلیغات با موضوع جنسی هستند. از هر کوی و برزنی شیوه های کامجویی جنسی به سمع و نظر مردان می رسد و اگر مردی خود را فاقد برخی لذت های جنسی حلال ببیند، چه بسا خواهان تجربه ان در جای دیگر گردد. البته همه مردان این گونه نیستند؛ ولی نمی توان نقش تحریک زای گپ ها و جوک های جنسی رایج در میان مردان به عنوان کم ترین ابزار تحریک تا ابزار های تحریک زای به مراتب بالاتر (مانند اینترنت فیلم عکس کلیپ و …) را نادیده گرفت.

ب) در برخی موارد ناکامی جنسی هر چند از سوی مرد پذیرفته می گردد؛ ولی به صورت ناهشیار در سایر رفتار های او اثر می گذارد. مرد ناکام مانده ان گونه که باید و شاید از زندگی مشترکش لذت نمی برد و به بهانه های مختلف سعی در اعلام نارضایتی خود از زندگی می نماید.

ج) تلقین ذهنی در ترغیب یا تنفر از این امور غیر متعارف بسیار مؤثر است و شما می توانید در صورت صلاحدید خود به تلقین مثبت این امور به عنوان رفتار استحکام بخش اصل زندگی نمایید. این عمل یا سایر اعمال مشابه فراتر از یک رفتار جنسی یک رفتار استوار کننده پایه های زندگی محسوب می گردند.

د) بهداشت