آخرین مطلب

تغذیه ها و نوشیدنی ها و میوه جات و گوشتها و تهدیدات قرن ۲۱

این روزها بویژه با مرگ چند هنرمند، همه جا از #سرطان و شیوع بی سابقه آن در ایران که سه برابر کشورهای دنیاست حرف می زنند…!!!

اما گاهی لازم است به این مسایل هم کمی فکر کنیم

⚠️ همه جای دنیا قلیان را یکی از خطرناک ترین عوامل سرطان زا می دانند اما در بسیاری خانه های ایرانیان هست و خانوادگی استفاده می کنند و هیچ اقدامی هم برای تعطیلی قهوه خانه ها نمی شود!!!

⚠️ روغن پالم سرطان زاست اما وقتی همه فهمیدند لبنیات ما آلوده به پالم است کسی حتی ؛ کمتر ؛ ماست نخرید!!!

⚠️ مرغ در حالت عادی ۱۲ الی ۱۸ ماه زمان رشد سالم می خواهد اما در ایران از تخم تا طبخ ۴۵ روزاست و هورمون های استفاده شده همه سرطان زا هستند اما جالب اینکه مردم فقط با قیمت مرغ مشکل دارند نه با بیماری زایی آن!!!

⚠️ همه می دانند که برنج آوازه و محسن و …. سرشار ازسم آرسنیک و مواد سرطان زا و غیرطبیعی ست اما مردم ایران با تهییج و تبلیغات وسیع صدا و سیما دو برابر پول می دهند تا برنده جایزه مرگشان باشند!!!

⚠️ همه می دانند چای معطر دارای اسانس های شیمیایی سرطان زاست اما مردم به عشق قرعه کشی و برنده شدن به قیمت گزاف می خرند و در خوردن داغ داغ آن بر هم سبقت می گیرند و با دست خود سرطان مری و معده و … را برای خود به ارمغان می آورند!!!

⚠️ همه می دانند سوسیس و کالباس و همبرگر و پیتزا آن هم با آن وضعیت تولید در ایران بیشترین سهم را در عوامل اصلی و جدی انواع سرطان به خود اختصاص داده اما شیک ترین مغازه ها پیتزا فروشی و فست فودی ها هستند و غذای آدم های با کلاس و های کلاس شده!!!

⚠️ مگر در ۴۰ نوع مواد افزودنی سوسیس و کالباس چیزی جز مواد سرطان زا دیده می شود؟!!!

⚠️ همه می دانند غذاهای سرخ کرده و پرچرب عامل سرطان است اما سرخ می کنند و با چربی ترانس بالا می خورند!!!

⚠️ همه می دانند بسیاری از این روغن های نباتی اصلا خوردنی نیستند اما با قیمت بالا خریداری کرده و می خورند!!!

⚠️ همه می دانند چاقی و اضافه وزن و کم تحرکی عامل مهم انواع سرطان ها و کبدهای چرب و بیماری های قلبی و عروقی و انواع سکته هاست اما اکثر مردم در پرخوری و پر خوابی و کم تحرکی گوی سبقت را از هم می ربایند!!!

⚠️ همه می دانند سیگار و مواد مخدر عامل مهم سرطان ریه و … است اما بیشتر از ۱۰میلیون نفر معتاد به مواد مخدر و بیش از ۲۰ میلیون نفر سیگاری در ایران داریم!!!

⚠️ همه می دانند استرس های روانی یکی از عوامل اصلی سرطان و بیماری های روانی است. اما همه به عشق زندگی اشرافی و آسایش بیشتر همه جور استرس بدهکاری ها و وام و … را به جان می خرند و آرامش خود را فدای آسایش خیالی می کنند!!!

⚠️ همه می دانند بی خوابی و خواب ناصحیح دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن پایه بسیاری از بیماری هاست اما دیر خوابیدن عادت بسیاری از ما شده!!!

لطفا اندکی ؛ بیشتر بیاندیشیم

 ⚠️ نان های کپک زده را به سرعت از داخل خانه دور کرده و در زمین دفن کنید . کپک نان سرشار از سم آفلا توکسین است که عامل سرطان خون می باشد. تغذیه دام ها با نان کپک زده باعث ورود آفلاتوکسین به شیر و گوشت می گردد . از فروش نان کپک زده به دوره گرد ها جدا پرهیز کنید.

خوشحالی ما زمانی بیشتر می شود که : در اثر بازنشر و تکثیر این پست و پست های مشابه عزیزان مان از گزند بیماری های گوناگون در امان بمانند ….

https://telegram.me/joinchat/BReSSTwJztIOUOdB5lBzyA

eslamteb.com