آخرین مطلب

کبد و رفع کبد چرب با نگاهی به طب سنتی چیست

درمان کبد چرب از نظر آقای دکتر سلیمانی ?

کافی است که مدت یک ماه کاملا رعایت کامل خام گیاهخواری را بنمایید. و سریع بهبودی پیدا میکند

بیشتر از ۲۰%مردم دنیا سنگ صفرا در درجات مختلف دارند خیلی از مردم بر این باورند که سنگ صفرا در تنها در صفرا یافت میشود. که این یک فرضیه اشتباه است . بیشتر سنگ صفراها درواقع در جگرشکل میگیرند. شما اینرا میتوانید با شستشوی جگرتان متوجه شوید.فرقی نمیکنه که شما یک فرد عادی باشید پزشک یا دانشمند باشید شستشوی جگر حرف آخر و سندیت نهایست . وقتی شما ۱۰۰ها سنگ ریزهای سبز یا قهوه ای و یا قهوه ای روشن و یا سیاه را در اولین شستشوی جگرتان خواهید دید.

بنابراین نیازی به جراحی و بیرون آوردن عضو مهمی در بدن مثل صفرا نیست . 

برای شستشوی جگر و صفرا شما باید از دستورالعمل فوق پیروی کنید :

برای شستشوی جگر و صفرا شما بایدبرای شش روز برنامه ریزی نمایید و مواد مورد نیاز را تهیه نمایید قسمت مهم در ۱۶-۲۰ ساعت که پاکسازی صورت میگیرد میباشد

برای پاکسازی به مواد زیر احتیاج دارید:

آب سیب تازه = ۸ لیوان

سولفات منیزیم ( نمک اِپسُوم =۴ قاشق غذاخوری در ۳ لیوان آب حل نمایید

روغن زیتون اکسترا ورژین خالص = نصف لیوان

گریپ فورت یا مخلوط آب پرتقال و آب لیمو شیرین = ۱ لیوان

دو عدد شیشه ۲ لیتری دربدار —————————————–

روش درمان : 

روزانه ۸ لیوان آب سیب تازه را برای شش روز استفاده کن و اگر بیشتر هم میلتان میکشد مصرف کنید .اسید مالیک موجود در آب سیب ، محل عبور و دیوارهای جداری سنگ صفرا را نرم مینماید و راه را برای ورود. به بایل داکس یا مجاری صفراوی را نرم وآسان مینماید .آب سیب تاثیر قوی و شستشو دهنده ای دارد بعضی مردم که حساسیت دارند ممکنه دچار اسهال و یا دلپیچه در روزهای اولیه شوند ،بیشتر این حالت اسهال بدلیل استگنانت بایل یا صفرای راکد میباشد که توسط جگر و صفرا آزاد میشود که رنگ اسهال بصورت قهو ای و یا زرد رنگ میباشد . اگر این اتفاق افتاد و شما احساس ناراحتی دارید و یا میتوانید آب سیب تازه اتان را با آب معمولی .

مخلوط کنید و بنوشید ، آب سیبتان آهسته در طول روز میل کنید ( از خوردن آب سیب درست قبل از غذا و در طی غذا و یا تا ۲ ساعت بعد از غذا جدا بپرهیزید. ) و این در مورد ۸ لیوان آب نوشیدنی نیز صادق است.

‎توجه : بهتر است که از سیب ارگانیک استفاده کنید. و سیب شما میتونه سیب سیدر یا سیب گلاب یا هرنوع سیبدیگری باشد مفید خواهدبود. اگر. دهانتان را با مخلوط جوش شیرین و آب شستشو دهید و برای اینکه به دندانهایتان ضرر اسیدی نرسد چندین بار در طی روز مسواک برنید .

‎رژیم توصیه ای : در طی تمامی یک هفته پاکسازی کبد و صفرا از خوردن هرگونه مواد غذایی سرد و خنک خوداری نمایید چون باعث تاثیر منفی بر روی عملکرد پاکسازی میشود. تمامی مواد غذایی شما باید داری دمای بدن انسان یعنی ۳۷ درجه باشد و برای اینکه کبد بتواندعملیات پاکسازی خود را انجام دهد از محصولات گوشتی و لبنی و غذاهای سرخ کرده اکیدا پرهیز کنید و حجم زیادی مواد غذایی هم مصرف نکنید

‎بهترین زمان پاکسازی کبد و صفرا ‎آخر هفته هاست زمانی است که شما تحت فشار کاری نیست و زمان کافی برای استراحت بگذارید.

Telegram.me/hakim_tehrani

@hakim_tehrani