آخرین مطلب

سفره های یکبار مصرف پلاستیک و عوارض آن برای کوتاهی قد و ریزش مو و

استفاده از سفره یکبار مصرف باعث کوتاهی قد و ریزش مو میشود .

هشدار نسبت به استفاده از سفره‌های یکبار مصرف

⭕️استفاده از سفره‌های یکبارمصرف تهدید بزرگی برای سلامتی مصرف کنندگان است.

⭕️متاسفانه این روزها استفاده از سفره های یکبار مصرف بسیار افزایش یافته است و این در حالی است که این سفره ها به دلیل کربنی که در آن ها به کار رفته تهدید بزرگی برای سلامتی مردم محسوب میشود.

?برای تولید این سفره های یکبار مصرف کربن و پلیمر را با یکدیگر مخلوط کرده و در نهایت پس از انجام فرآیندی سفره یکبارمصرف تولید می‌شود که کربنات منجر به بروز مشکلاتی در معده شده و عوارض دیگری از قبیل ریزش مو، کوتاهای قد و تبعات منفی دیگری را نیز در پی خواهد داشت .

⭕️گذاشتن نان و یا هر ماده غذایی دیگری در این سفره‌ها و یا تماس آن ها با دست می‌تواند برای بدن مضر باشد.

@myroom

[ Photo ] 🔴سفره های یکبار مصرف پلاستیک و عوارض آن برای کوتاهی قد و ریزش مو و

✍️هشدار نسبت به استفاده از سفره‌های یکبار مصرف استفاده از سفره‌های یکبارمصرف تهدید بزرگی برای سلامتی مصرف کنندگان است. متاسفانه این روزها استفاده از سفره های یکبار مصرف بسیار افزایش یافته است و این در حالی است که این سفره ها به دلیل کربنی که در آن ها به کار رفته تهدید بزرگی برای سلامتی مردم محسوب میشود.

برای تولید این سفره های یکبار مصرف کربن و پلیمر را با یکدیگر مخلوط کرده و در نهایت پس از انجام فرآیندی سفره یکبارمصرف تولید می‌شود که کربنات منجر به بروز مشکلاتی در معده شده و عوارض دیگری از قبیل ریزش مو، کوتاهای قد و تبعات منفی دیگری را نیز در پی خواهد داشت گذاشتن نان و یا هر ماده غذایی دیگری در این سفره‌ها و یا تماس آن ها با دست می‌تواند برای بدن مضر باشد

☜【طب شیعه】

🍏 @tebshia20🌿