آخرین مطلب

زنیان داروی گیاهی بسیارموثر برای ضد سوداوی ها و ضد بلغمی ها

📚عرق یا پودرزنیان یا دمنوش زنیان داروی ضد سودا
📚#زنیان برای درمان درد دندان بسیار مفید است، غرغره کردن دهان با دمنوش #زنیان موجب بهبود سلامت دهان و #دندان می‌شود، #تیمول موجود در زنیان ضد باکتری است و خطر پوسیدگی دندان را کاهش می‌دهد
💎کانال رسمی و معتبر طب اسلامی شفا

🎍🎍🎍🎍🎍
@tebiirann

///////////////////////////////////////////////////

💠 کاربردهای زنیان

☘️👂برای درمان #گوش_دردهای شدید کافی است دو قطره از روغن زنیان را در داخل گوش بچکانید.

☘️زنیان دارای روغن ضد التهابی تیمول است و می‌تواند به درمان #دندان_درد کمک کند.ترکیبی از آب ولرم، ۱ قاشق چای‌خوری نمک و مقداری زنیان را خمیر کنید و روی دندان خود قرار دهید تا درد دندان شما کاهش پیدا کند ‌.

☘️🌪برای دندان درد میتوانید دود زنیان درحال سوختن را استنشاق کنید.

☘️☺️ گیاه زنیان خاصیت ضد التهابی و ضد باکتری دارد و می‌تواند به درمان آکنه و جوش صورت کمک کند. همچنین زنیان به علت داشتن خاصیت ضدالتهابی خود می‌تواند #اگزما، #جوش و خارش ناشی از آن را نیز درمان کند.برای از بین بردن جوش، پودر دانه زنیان را با ماست مخلوط کنید و بر روی ناحیه مد نظر بمالید و سپس بعد از نیم ساعت با آبگرم پوست خود را بشویید.

☘️🍄 محلول، پماد و لوسیون که از گیاه زنیان به‌دست آمده است را می‌توان به منظور درمان #قارچ‌های_پوستی مورد استفاده قرار داد.

☘️😵 خواص زنیان برای #زخم_معده
عرق زنیان خواص بسیار زیادی برای سیستم گوارش دارد و برای زخم معده، رفلاکس معده، زخم مری یا روده و نفخ مفید است. از عرق زنیان می‌توان به جای داروهای معده استفاده کرد‌.

#زنیان

گیاه_شناسی

📍انتشار پیام بدون لینک مجاز نیست.

🌱سوالات طبی و گیاه شناسی :
🌱@mezajshenasiquestion