آخرین مطلب

اهمیت کلاه پوشیدن برای تقویت مغز

✨هوالشافی✨🔰اهمیت کلاه پوشیدن🔰

✍️ سر یک کاسه است که گرما در بالای سر میره و این گرمای لانه کرده در بالای سر باعث میشه سرمای بیرون رو جذب کنه، گرما فراخوان سرما است و خداوند برای اینکه مانع از سرما بشه روی این عضو مو قرار داده، حالا برای اونهایی که بی مو هستند دیگه پوشش الزامی است.

👈 در روایات داریم بدون کلاه در شب زیستن کراهت داره، اما میزان سردی سر زن نسبت به سر مرد بیشتر است، هم شب و هم روز کلاه میخواد، چون سر زن نسبت به سر مرد سردتر است باید پوشش اونم فرق کنه و حجاب داشته باشه، در فصل سرما بیشتر میشه.

📌 برای سرهای آلزایمری حتما پوشش رو باید الزامی کنیم یا کلاه کرکی یا پشمی یا نمدی یا کرک شتر تجویز کنیم، با سرعت سر درمان میشه و اگر بخواهیم رطوبت از سر بیرون بیاد کلاه نمکی میدیم؛ یک لایه نمک با پارچه با اون کوک بزنند و اگر نیم ساعت در سر بمونه هم سر را گرم میکنه هم رطوبت عمقی را از سر درمیاره این برای سرگیجه های ناشی از رطوبت زیاد یا پر خوابی یک درمان فوری است. بیمار داشتم که سر میز ویزیت خوابش میبرد اینو نمیشه با غذا گرم کرد، ۱۵ سال طول میکشه، اینو با این روش فوری درمان میکنیم.

👌من ۱۵ سال در قم طبابت کردم یک نفر روحانی با شکایت آلزایمر نداشتم برای وجود عمامه اینها هست و کمتر دارم روحانی با شکایت سینوزیت.

👈برای کمر حتما پوشش بذارید که کم کم چربی سرد شکم را آب کنه و در تابستان هم از پوشش نخی استفاده کنید و فقط فشردگی داشته باشه کافیه، در قدیم کمر بندها زیر اون در زمستان پشم و نمد بود و در تابستان نخ بوده است.

👤استاد خیراندیش
@soroshesalamati