آخرین مطلب

بیل گیتس گفت ما باید با واکسیناسیون، ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت دنیا را کم کنیم،

🔺 ده سال پیش بیل گیتس گفت ما باید با واکسیناسیون، ۱۰ تا ۱۵ درصد جمعیت دنیا را کم کنیم، اون سال آش انقدر شور شد که مردم آمریکا هم صداشون درومد

🔺 اونوقت بعضی از مسئولین ما میخوان از این آمریکای خونخوار و وحشی که اتفاقا مارو تحریم دارویی هم کرده، ۱۶ میلیون دز واکسن آنفولانزا وارد کنند

🔹 همون یه باری که از فرانسه خون‌های آلوده به ایدز رو وارد ایران کردین بسه. #جریان_نفوذ

🎥 بسیار #مهم تا انتها ببینید

#دفاع_همچنان_باقیست
@defa_baghist

////////////////////////////////////

‍ ‍ ⚠️ آیا قرار است طرح « بیل‌گیتس» برای کاهش جمعیت جهان از طریق واکسیناسیون اجرایی شود؟!

🔻 سخنرانی « بیل گیتس»حدود ده سال پیش :
🔹 گاز دی‌اکسید کربن موجب افزایش دمای زمین می‌شود که این موضوع آثار بسیار مخربی به‌روی کره‌زمین خواهد داشت؛ ما باید به‌ دنبال راه‌حلی باشیم که میزان این گاز را در سراسر دنیا به صفر برسانیم.

🔹 باید سعی کنیم که میزان این مؤلفه‌ها را کاهش دهیم که در نهایت میزان گاز کربن دی‌اکسید در جهان را به صفر برسانیم

🔹 در حال حاضر ۶.۸ میلیارد نفر در جهان زندگی می‌کنند و این عدد در آینده‌ای نزدیک به ۹ میلیارد نفر در دنیا می‌رسد اما اگر ما اقدامات مناسبی به‌روی واکسیناسیون جدید، بهداشت و درمان و مراقبت‌های تولید مثل انجام دهیم، می‌توان جمعیت حال حاضر زمین یعنی ۶.۸ میلیارد نفر را ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش داد!

💥 رضا منتظر” پزشک، نویسنده و پژوهشگر طب سنتی: احتمالتی مبنی بر اقدام دشمن برای اجرای «حملات بیولوژیک» از طریق واکسن‌های وارداتی وجود دارد.

پ ن : اینکه چرا و چجوری وقتی که ما در مرحله اجرایی سنگین‌ترین تحریمهای دارویی تاریخ قرار داریم ، قراره سازمان بهداشت جهانی به ما واکسن آنفولانزا بده دقیقاً به همین موضوع مرتبطه و پشتش فتنه اکبر خوابیده شک نکنید…😏

پ ن ۲ : من که از چند سال پیش تا الان هر دارو و آمپولی مصرف کردم ، رفتم گشتم ایرانیشو پیدا کردم و استفاده کردم ، چون به نظرم بهترین راه فرار از توطئه ترور بیولوژیک غربیها همینه.
به شما هم توصیه میکنم واکسن و داروی خارجی رو تا حد امکان تحریم کنید تا الکی سلامتیتون رو با سرطانهای مختلف تعویض نکنید…👍

#فتنه_جمعیتی
#توطئه_واکسن
#تحریم_دارویی
#ترور_بیولوژیک
#بیوتروریسم

@defa_baghist

/////////////////////////////////

🔴 نظر #امام_خامنه_ای در مورد #واکسن

‼️وقتی داروی کودکان سرطانی تحریم است چطور برای ما بصورت گسترده واکسن میفرستند؟

🔹کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر:
وزارت بهداشت قصد دارد ۱۶ میلیون دز واکسن آنفلوآنزا وارد کشور کند که نزدیک ۲ میلیون دُز آن را هلال احمر تا دوشنبه آینده وارد می کند./شبکه خبر

بیانات روشنگرانه امام خامنه ای (۹‌۹/۰۱‌/۰۳):
سران آمریکا چند بار تا حالا گفته‌اند که ما حاضریم از لحاظ درمان و دارو به شما کمک کنیم؛ چند بار تکرار کرده‌اند که فقط شما از ما بخواهید تا به شما از لحاظ دارو و درمان کمک کنیم.
این جزو آن حرفهای بسیار عجیب است که به ما می گویند که از آنها درمان بخواهیم و دارو. شما آمریکایی ها؛ متهمید به اینکه این ویروس را شما تولید کرده‌اید؛ من نمی دانم چه قدر این اتّهام حقیقی است؟!؟ امّا وقتی این اتّهام وجود دارد ؛ کدام عاقلی به شما اعتماد می کند که شما بیایید برای او دارو بیاورید؛
ممکن است داروی شما یک وسیله‌ای باشد برای اینکه این بیماری را بیشتر گسترش بدهد!!!
هیچ اعتباری ندارید؛ به شما اعتمادی نیست.

#سازمان_صهیونیستی_غذا_و_دارو
#شبکه_نفوذ

@defa_baghist

//////////////////////////////

🔕🔕🔕🔕🛑 سخنان افشاگرانه نماینده پارلمان ایتالیا در مورد نقش بیل گیتس در انتشار ویروس #کرونا و پشت پرده موج کرونا هراسی در جهان.

⚪️ منادی زمان
☑️ @Monadizaman

/////////////////////////////////////

⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️@kotob_tebi
⚠️سلاح فایوجی
❌اینترنت فایوجی از اهداف سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ است.
👈ببینید چرا ترکیه و پاکستان و افغانستان دیوار مرزی و حصار امنیتی با ایران میکشند
📣📛📣 اینترنت فایوجی اولین بار در جنگ امریکا علیه عراق در سال ۲۰۰۱ بکار برده شد
دکتر امیر اشرفی:
وقتی میخواهند جمعیتی را متفرق کنند، چه جمعیت شهری چه جمعیت جنگی ، امواج فایوجی را با گیگاهرتز بالای ۱۵ یا ۲۰ میتاباندند ، حس اولیه اینست که فرد صدای ویز در مغزش میشنود و گوشش سوت میکشد ، بعد سردرد شدید میگیرد بعد پوستش شروع میکند به سوختن. یعنی احساس سوختگی میکند و فرار میکند که معمولا بالای ۵۰گیگاهرترز این اتفاق میفتد. موقعی که میخواهند جمعیتی را متفرق کنند از این سلاح استفاده میکنند.

///////////////////////////////////////////////

♨️ برخی از ایرانی‌ها تا ۹۷٪ به آنتی‌بیوتیک‌ها مقاوم شده‌اند!

🔺فوق‌تخصص بیماری‌های عفونی با اشاره به اینکه مردم ایران به صورت بی‌رویه آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنند، گفت: برخی از مردم ایران تا ۹۷٪ به دارو‌های آنتی‌بیوتیک مقاومت نشان می‌دهند.

🔻مینو محرز افزود: متاسفانه حوزه دامپزشکی کشور هم میزان تزریق آنتی‌بیوتیک به دام‌ها را کنترل نمی‌کند. در اکثر کشور‌های دنیا بدون نسخه داروی آنتی‌بیوتیک نمی‌فروشند اما مردم ایران، آسان و سریع به دارو‌های آنتی‌بیوتیک دسترسی دارند و مقاومت میکروبی در ایران در وضعیت خوبی قرار ندارد.

#خیانت_آنتی_بیوتیکی
#به_خودمان_رحم_کنیم

✅ واحد سلامت مصاف
@masaf_salam

/////////////////////////////////////

📚📚📚📚📚💊💊💊💊ریه میکروب کرونایی و تنگی تنفس کرونایی و درد قفسه سینه کرونایی و خلط چسبنده ته حلق کرونایی را برمبنای طب سنتی بسادگی تدبیرش کنیم
۱- صد گرم گل بابونه فقط و فقط از نوع شیرازی را با پنجاه گرم گل زوفا با هم مخلوط کرده و همانند چای درست کردن ، دمنوش درفلاکس و قوری میکنیم و تعداد ده الی پانزده دانه تخم سیاهدانه براین ترکیب افزوده و دمنوشش میکنیم و روزی یک الی سه لیوان از این دمنوش صاف شده را با یک قاشق عسل میل کنید ( مصرف بانوان درایام پریودی و بارداری ممنوع ) تا ۲۱ روز اجراشود
۲- روی قفسه سینه از فم المعده تا ناف را روغن بابونه هرسه ساعت نصف قاشق چایخوری روغن به روش ارام ارام ماساژبدهید تا ۲۱ روز و سپس روی قفسه سینه و این مسیررا فقط دودقیقه بادکش گرم یا بادکش سرد کنید
۳- پشت کتف و پشت قفسه سینه را روغنهای (بابونه + بادام تلخ + زیتون مالشی+ زنجبیل ) جمعا یک قاشق چایخوری ماساژ به مدت یکربع داده و سپس روغن را از پشت قفسه سینه سمت راست به سمت کلیه راست و حتی نزدیک باسن کشانیده و سپس با دست چپ روغن را به سمت قفسه سینه بالا بکش پس یک دست به سمت بالا و دست دیگه به سمت پایین کشانیده شود و روی ستون فقرات هم روغن کشانیده شود
دوطرف قفسه سینه را بادکش گرم و سرد به مدت دودقیقه کشیده شود
۴- روزانه هرچنددقیقه حتی شب موقع خواب ، اب نزدیک به گرم میل شود و از خوردن تغذیه و نوشیدنی سردمزاج مثل دوغ و دلستروبادمجان و چای سیاه و چای سبز و قارچ و عدس و کباب رستورانی و ماهی و برنج زیاد پرهیز شود
۵- دم و بازدم تنفس فقط با بینی اجرا و دهان بسته باشه
۶- هریره بادام با آب + بلدرچین و تخم بلدرچین + و انواع سوپ جات ..‌ تغذیه گرم مزاج بسیارمهم است
۷- امروز یک قطره روغن بنفشه دریک سوراخ بینی و فردا یک قطره درسوراخ دیگر بینی ریخته شود جمعا ۱۴ روز
۸- روغن مالی کف پاها و ماساژ کف پاها بعنوان مغز دوم و قلب دوم به مدت ۱۵ دقیقه و پوشیدن جوراب ضخیم بسیارعالیست
۹- شب موقع خواب بالشتک زیر سرتان تا چهل سانت بالاترباشه
۱۰- آب سیب طبیعی و اب هویج طبیعی با هم مخلوط و اندکی عسل افزوده شود
❤️❤️محقق تجارب طب سنتی و اسلامی
حسین معارفی
http://tajarobteb.ir/?s=کرونا
https://www.instagram.com/p/CFxJyIApAFO/?igshid=17qm2bwen9p39

💊💊💊💊برای کندن خلط مزمن ته حلق برمبنای طب سنتی

یک لیوان چای کمرنگ گرم
۱ ق چ نمک
۱ ق غ آبلیموی تازه
قرقره ۳ الی ۴ بار در روز
تا یک هفته

//////////////////////////////////

⛔️⛔️سلاح تغذیه برای کشتار مردم

‌🔴«ارل بوتز» وزیر کشاورزی دوره نیکسون گفته‌ی بسیار قابل توجهی دارد او می گوید:

🔔« در بسته مذاکراتی ما غذا یک #سلاح است و اگر می‌خواهید کشوری در مقابل شما تعظیم کند از ابزار غذا استفاده کنید.»

عضویت در کانال👇
📡 @www_irismed_ir

///////////////////////////////////////////

⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️وای چه خبره
افشاگری روبرت جی کندی عضو خانواده کندی :
اگر شما رو وادار به تزریق واکسن کردند
از شهرهای خود فرار کنید

ادامه مطالب در پایین 👇

@irancovid_19

هیولایی به‌نام بیل گیتس و بنیاد خیریه‌اش

مفاز/ شاید شنیدن نام «بیل گیتس» برخی را به یاد مایکروسافت بیاندازد، اما یقیناً برای بسیاری از مردم دنیا این نام مصادف است با انواع دردها و شکنجه‌های روحی و جسمی!

به گزارش مفاز، رابرت کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr) از آخرین بازماندگان خانواده کندی است که پدر و عمویش جان کندی هر دو ترور شدند، او سال‌هاست که درباره کاهش جمعیت و بیمار کردن مردم توسط واکسیناسیون اطلاع‌رسانی می‌کند.
کندی می‌گوید: «تا آخرین نفس برای مبارزه با جنایتی که شرکت‌های بزرگ در این زمینه می‌کنند، مبارزه خواهم کرد و دوست دارم در این میدان نبرد جان خود را فدا کنم!»
اخیراً در اوایل آوریل مرگ دختر و نوهٔ خواهر او در هنگام قایقرانی صحنه‌سازی شد شواهد مرگ نشان می‌داد که این حادثه طبیعی نبوده و طبیعتاً برای انتقام گرفتن از او این قتل رخ داده است!
به ‌همین دلیل ٣هفته پیش، وی ملاحظات سابق را کنار گذاشته و کمپین سنگینی را بر علیه جنایات بنیاد به‌اصطلاح خیریه بیل گیتس و نقش آن در کشتار مردم در هند و آفریقا شروع کرده است؛ او در پست‌های اینستاگرامی خود مطالب مهمی را ذکر کرده است.
به ‌گفته رابرت کندی: «بنیاد گیتس ١.٢ بیلیون دلار برای طرح واکسیناسیون خود در هند هزینه کرده و بین سال‌های ٢٠٠٠ تا ٢٠١٧، تعداد ۴٩۶هزار کودک را در هند را واکسینه کرده است.
به‌خاطر واکسن‌های فلج اطفال بنیاد گیتس، سه چهارم این کودکان به فلج اطفال دچار شده‌اند! به‌عبارت دیگر فلج اطفال در هند تقریباً ریشه‌کن شده بود اما واکسن‌های اخیر این بیماری را دوباره شایع کرد!»
او موارد دیگری از عقیم‌سازی زنان در آفریقا و کشتار و فلج کردن کودکان در این قاره را نیز ذکر کرده است؛ کندی می‌گوید: «بنیاد گیتس ٢٣٠هزار دختر جوان هندی را واکسینه کرده است و تاکنون مشخص شده که ١٢٠٠ نفر از این دختران به عوارضی همچون ناباروری دچار شده‌اند!
در سال ٢٠١٠ بنیاد مذکور یک نمونه از واکسن مالاریا را در آفریقا بر روی ۵٠۴٩نفر آزمایش کرد که از این میان ١۵١نفر فوت کرده و ١٠۴٨نفر دچار تشنج و بیماری‌های همچون فلج اطفال شدند!»

@irancovid_19

افشاگری کندی در حالی است که در سال مالی ٢٠١٨-٢٠١٩ کمک‌های مالی بنیاد گیتس به ارزش ٣۶٧میلیون و ٧٠٠هزار دلار به پروژه‌های سازمان جهانی بهداشت سرازیر شد!
به این ترتیب این بنیاد پس از آمریکا با ۵۵٣ میلیون دلار، بزرگترین حامی مالی این سازمان است و کمک‌های مالی نهاد گیتس ٧٧درصد از بودجه سازمان جهانی بهداشت را تشکیل می‌دهد!
منتقدان احتمال می‌دهند که بیل گیتس زمینه‌هایی که این کمک‌ها باید در آن هزینه شوند را مشخص و به این ترتیب برای این سازمان جهانی تعیین مسیر کرده است.
از طرفی براساس پژوهش‌های سایت Global Research بیش از ٢۵سال است که بیل گیتس بنیانگذار ثروتمند شرکت عظیم مایکروسافت و بنیاد تحت مدیریت وی Bill and Melinda Gates Foundation (بنیاد بیل و ملیندا گیتس)، واکسیناسیون میلیون‌ها کودک در کشورهای فقیر در آفریقا و آسیا را برعهده گرفته‌اند، اما بیشتر این پروژه واکسیناسیون، نتایج فاجعه‌باری به همراه داشته و باعث شیوع بیماری‌های گوناگونی از جمله فلج اطفال در هند، عقیم‌سازی جوانان در کنیا با واکسن کزاز و مرگ بسیاری از کودکان در کشورهای در حال توسعه با حمایت سازمان بهداشت جهانی شده است.
نکتهٔ جالب در مورد بیل گیتس آن است که وی برندهٔ جایزهٔ «جمعیت» سازمان ملل شده است؛ لازم به ذکر است که این جایزه به محمدجلال عباسی شوازی از ایران نیز اعطا شده است!

#هلوکاست_جهانی_با_واکسیناسیون_و_غربالگری
#سازمان_مثلاً_بهداشت_جهانی
#نه_به_سازمان_بهداشت_جهانی
#بیل_گیتس_جنایتکار

@irancovid_19