آخرین مطلب

نیروی جنسی شرعی زنان بر مبنای طب سنتی

💊⛔️#دانستنی
#جنسی
#سکس_کردن_بانوان
#زیبایی_خانمها_با_رابطه_جنسی
#رابطه_جنسی_خانمها_را_زیبا_میکند

۱- سکس، خانم ها را زیبا تر می کند. هنگام سکس میزان استروژن (هورمن زنانگی) در خانم ها دو برابر می شود این افزایش باعث می شود آنها موهایی براق تر و پوست نرم تری داشته باشند. به گفته پاتی بریتون متخصص امور جنسی: «استروژن سرچشمهِ جوانی در خانم هاست»
۲ – عمل جنسی باعث ترشح هورمون سراتونین و DHEA می شود که دوای افسردگی است. هورمون های فوق تنظیم کننده حس روحی و روانی هستند. شادابی بعد از آمیزش، تاثیر مستقیمی در پوست صورت زنان خواهد داشت.
۳ – برانگیخته شدن حس جنسی مصادف با افزایش ۲۵ درصدی سایز پستان خانم ها خواهد بود.
۴ – سکس داشتن یک یا دو بار در هفته باعث افزایش نوعی پادتن دفاعی در خون می شود و در نتیجه سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. در نتیجه احتمال اینکه شما سرما بخورید کم می شود. سکس همچنین فشار خون را پایین می آورد و باعث می شود از فشار روحی کمتری برخوردار باشید.
۵ – میزان اسپرم خروجی از بدن آقایان به طور متوسط پانزده کالری دارد و پروتئین آن به اندازه پروتئین سفیده ی تخم مرغ است. اسپرم حاوی ویتامین C، کلسیوم، منیزیم، پتاسیم، ویتامین B-12، و زینک (روی) می باشد. اسپرم مردان در روابط زناشویی مبتنی بر اعتماد و تعهد و بدون استفاده از کاندوم، می تواند ماده مفیدی برای پوست باشد.

°Join: @Mezajshenasi12
t.me/Mezajshenasi12