آخرین مطلب

انرژی مثبت در محل کار و منزل بر مبنای طب سنتی

انرژی مثبت خرافه نیست!

(۲۰ روش افزایش انرژی مثبت در منزل و محل کار)

انرژی مثبت همان چیزی است که در ذهن خود تصوری درست از آن داریم مانند: نور- خوبی – محبت- عشق- انفاق- صبر-احسان به همنوع ، امیدواری ،خوش اخلاقی،و…

انرژی منفی همان چیزی است که در ذهن خود تصویری درست از آن نداریم مانند: تاریکی و ظلمت ونفرت ،چشم زخم،حسادت، بد جنسی ،شرارت، رذالت ،بی صبری، خود خواهی ، نا امیدی و یاس و اندوه و…

هر چیز مثبت ، مثبت خود را جذب می کند و هر چیز منفی ، منفی خود را . نور در جستجوی نور است و ظلمت شیفته ظلمت !پس چنانچه ما کاملاً مثبت یا کاملاً منفی بشویم کم کم به سراغ اشخاصی می رویم و جذب می شویم که مانند خود ما هستند!

راههای افزایش انرژی مثبت

۱-کُندر را بر روی زغال قرار دهید تا تبخیر شود ولی نسوزد.به این صورت انرژی منفی از بین رفته و انرژی مثبت جایگزین آن خواهد شد.

۲- بوی عود انرژی محیط را تصفیه میکند.

۳- ذکر اسماء الهی مخصوصأ تسبیحات اربعه و ذکر الله به دلیل بالا بودن سطح ارتعاشات آن باعث آرامش می شود.

۴- سوزاندن شمع نیز انرژی منفی را خنثی میکند و انرژی مثبت ایجاد مینماید. گفته میشود نور آن انرژی منفی را پاک میکند.همچنین دود کردن اسفند (اسپند) نیز همین تاثیر را دارد.

۵- آب نمک قدرت زیادی در خنثی کردن انرژی منفی دارد. می توانیم کف مکانها را با آب نمک بشوییم و تی بکشیم یا کاسه ای آب نمک در گوشه اتاق نگه داریم. گاه گاهی آن کاسه را چند ساعتی در آفتاب بگذارید و بعد از چند روز آب آن را عوض کنید.

۶- وجود گلها در درون منزل یا محیط کار عامل بسیار خوبی برای تولید انرژی مثبت و خنثی کننده انرژی منفی میباشد. گلهائی به رنگ زرد، نارنجی و آبی یا بنفش برای این منظور خیلی مناسب هستند. گیاهانی مثل پیچک ، شمعدانی و سرخس هم از قدرت بالایی برای تصفیه هوا و تولید انرژی مثبت برخوردارند.

۷- در منزل و یا محیط کار از رنگ هایی استفاده کنید که انرژی مثبت ایجاد کنند و انرژی منفی را دفع نمایند، از قبیل سفید، آبی- بنفش، سبز، زرد، نارنجی، صورتی و…

۸- صداهائی نیز وجود دارند که روی انرژیهای مثبت و منفی اثر جاذب و دافع دارند.موسیقی ها عموماً در ملودیهای قدیمی، آوازهای مذهبی، ، موسیقی کلاسیک، و صداهائی که از طبیعت هستند مانند صدای باد در حرکت و آبشار و رودخانه و صدای پرندگان و…

۹- دانه های خوراکی گیاهان به ویژه برنج (پخته نشده) توانایی جذب و از بین بردن انرژی منفی را دارند.قدیمی تر ها بر سر سفره عید کمی برنج خام هم می گذارند.ومعتقدند که شگون دارد.(البته نوع و قیمت برنج زیاد مهم نیست!)

۱۰- ذکر گفتن،. محیطی با انرژی خالص می آفریند که عمدتاً به علت ارتعاشات پاک و خالص صوتی آن است. ذکرگفتن بطور ذهنی و بدون کلام نیز در پاک کردن محیط مؤثر است زیرا ارتعاشات خالص فکر که بر اثر ادای ذهنی اذکار ایجاد میشوند بر انرژی فضای اطراف اثر مثبت می گذارند.انس بیشتری با قرآن داشته باشید ، قرآن رادر خانه زیاد بخوانید . فرکانسهای حاصل از صوت قرآن باعث دفع انرژی های منفی از محیط می شود .(دیو بگریزد از آن قوم که قرآن خوانند).

۱۱- وضو و خواندن نماز اول وقت فواید زیادی دارد و باعث تخلیه اشعه های زائد بدن و تولید انرژی مثبت می شود.(در اسلام دائم الوضو بودن سفارش شده است .زیرا وضو علاوه بر رضای حق تعالی موجب آرامش و خنثی کردن انرژیهای منفی می شود).

۱۲-سعی کنید در منزل و یا محل کار،همیشه رو به قبله بنشینید (و یا بخوابید) تا انرژی های حیاتی شما مرتب شارژ شود .(کعبه, محل عبور بیشترین خطوط انرژی وپرانرژی ترین نقطه روی زمین است.)

۱۳-وسایل شکسته ،اضافی و کهنه منزل ، انرژی منفی تولید می کند آنها را از محیط زندگی خود دور کنید.

۱۴-اگر خانه تان لبریز از خاطرات ناراحت کننده است در صورت امکان، به فکر جابه جایی از آنجا باشید.

۱۵-از لوازم الکترونیکی کمتر استفاده کنیدزیرا انرژی منفی(خشم-عصبانیت-پرخاشگری و…) تولید می کنند.

۱۶-همیشه شکر گذار نعمت های خداوند باشید . خطاهای دیگران را ببخشید و فقط به خوبی های دیگران نگاه کنید.

۱۷-از خوردن غذاهای فراوری شده مانند سوسیس،کالباس و…پرهیز نمایید.غذاهای غیر مفید و نیز انواع ترشی و خیار شور، تولید انرژی منفی می کنند.افلاطون می گوید: تو همانی هستی که میخوری! این نکته نشان دهنده تاثیر غذا بر خلق و خوی انسان است.

۱۸-استفاده از گلاب نیز مفید است . گلاب باعث ایجاد شادابی و معنویت بیشتر می شود.

۱۹-هنگامی که احساس سنگینی می کنید و افکار ناراحت کننده و منفی به سویتان هجوم آورده سه بار سوره ناس را بخوانید.

۲۰-از غیبت کردن،تحقیر و تمسخر دیگران، تهمت زدن،دروغ گویی ،نفرت و سایر اعمالی که از نظر خدا و خلق خدا ناپسند است دوری کنید.زیرا این اعمال، انرژی منفی خالص تولید می کنند.

@Mezajshenasi12