آخرین مطلب

رشد مو بر مبنای طب سنتی

آب پیاز برای رشد مو👇

مواد لازم:
✅۱ قاشق غذاخوری آب پیاز
✅پنبه یا پد آرایشی

پنبه را به آب پیاز آغشته کنید و سعی کنید پنبه را به تمام پوست سر بزنید. هنگامی که مطمئن شدید همه سطح پوست سرتان از آب پیاز بهره مند شده است، حدود ۱۵ دقیقه تا یک ساعت صبر کنید سپس با شامپویی سبک سرتان را بشویید.
آب پیاز باعث تحریک پوست سرتان می شود. در عین حال که آن را تغذیه می کند، گردش خون را نیز افزایش می دهد. این روش با هرگونه مشکلات پوستی مقابله کرده و موهایتان ضخیم تر و رشدش سریعتر می شود.

☘️🌿طب اسلامی_استادستاری☘️🌿

@mi_sali

//////////////////////////////////////////////

رویش مجدد مو با کندش

یکی دیگر از کاربرد های گیاه کندش برای رویش مجدد مو ها و تقویت پیاز مو می باشد. اثر پذیری خاص این گیاه در درمان ریزش و رویش مجدد مو تضمینی به حدی است که این گیاه را زبانزد خاص و عام کرده و همانطور که پیش تر گفتم در کتاب تحفه حکیم مومن آمده است که اگر روغن کندوش را بر روی #کف‌دست نیز بریزد باعث رویش مو می شود.صد  البته که این فقط یک مبالغه است اما استفاده از چنین جمله ای نشانه #تاکید زیاد بر استفاده از گیاه کندش و مفید بودن و ثمربخشی فوق العاده این گیاه می باشد.

نحوه استفاده از روغن کندش(کندوش) برای رویش مجدد مو:

برای استفاده از روغن کندش در درمان ریزش و رویش مجدد موهای ریخته شده کافیست پس از تهیه روغن کندوش برای مدت ۶ ماه به صورت مداوم و هر هفته ۳ مرتبه آنهم به مدت حدود نیم ساعت  روغن را بر روی سر خود بمالید و پس از سپری شدن این مدت  کاملا ناحیه سر را بشوئید. در ابتدا شاید کمی شاهد ریزش مو باشید اما اصلا نگران نشوید و روند درمانی خود را ادامه  دهید تا شاهد رویش مجدد مو خود باشید
#بحول‌قوه‌الهی
@f_tebiranii