آخرین مطلب

عسل با دارچین داروی قلب و ضدچاقی و خارش نیش حشرات و التهاب مفاصل و ضد ریزش مو

#عسل و دارچین
در اینجا تنها گوشه ای از خواص این معجون جادویی را با هم مرور می کنیم.
🌸خواص معجون عسل و دارچین
درمان بیماری های قلبی
مخلوطی از عسل و پودر دارچین تهیه کنید و صبح ها هنگام خوردن صبحانه به جای مربا روی نان بمالید. این معجون در کاهش کلسترول، جلوگیری از بروز حمله قلبی، تنفس راحت و تنظیم ضربان قلب مؤثر است. بیماران مبتلا به حمله قلبی نیز با مصرف روزانه این مخلوط از حمله قلبی بعدی در امان خواهند بود.
بررسیهای انجام شده سالمندان در آمریکا و کانادا نشان داده است که با بالارفتن سن شاهرگهای حیاتی و سیاهرگها خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهند و دارچین به شاهرگها و سیاهرگ ها قدرتی تازه می بخشد.

#عسل و دارچین
🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃
کاهش وزن
صبح ها نیم ساعت قبل از خوردن صبحانه و با معده خالی و شبها قبل از خواب مخلوط عسل و پودر دارچین را در یک فنجان آب بجوشانید. مصرف منظم این ترکیب وزن چاق ترین افراد را پایین می آورد و از تجمع چربی ها در بدن جلوگیری می کند.

#عسل و دارچین
🍂🍂🍂🍂🍂🍂
از بین بردن اثر خارش نیش حشرات
مخلوطی از یک فنجان عسل، ۲ فنجان آب ولرم و یک قاشق چای خوری پودر دارچین و روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید، قرار دهید.
خارش و درد در عرض یک تا ۲ دقیقه فروکش خواهد کرد.

#عسل و دارچین
🍂🍃🌸🍂🍃🌸🍂🍃🌸
درمان التهاب مفصل (آرتریت)
اگر به التهاب مفاصل مبتلا هستید، روزانه یک وعده صبح و یک وعده شب، مخلوطی از یک فنجان آب گرم، ۲ قاشق چای خوری عسل و یک قاشق چای خوری پودر دارچین را مصرف کنید. این مخلوط معجزه گر در صورت مصرف منظم حتی قادر به درمان آرتریت های مزمن است. بررسی های اخیر روی ۲۰۰ بیمار که قبل از صرف صبحانه از این مخلوط استفاده کردند نشان داد، ۷۳ نفر از آنان در عرض یک هفته کاملا از درد رهایی پیدا کردند و بیش از یکماه بیشتر افرادی که قادر به راه رفتن یا حرکت نبودند،  بدون احساس درد توانایی راه رفتن و تحرک خود را به دست آوردند.

 

#عسل و دارچین
🍂🌸🌸🌸🌸
جلوگیری از ریزش مو
قبل از دوش گرفتن مخلوطی از مقداری روغن زیتون داغ، یک قاشق چای خوری عسل جلوگیری از ریزش مو و یک قاشق پودر دارچین را به مدت ۵ تا ۱۵ دقیقه روی سر قرار دهید و سپس آن را بشویید. ( بشرط آنکه فرد حساسیت پوستی نداشته باشه )
@tebiraniitebiranii