آخرین مطلب

مفاصل و لب خشک و شب ادراری و سنگ کلیه و عفونت رحم و کیست تخمدان و ضعف جنسی و پروستات درمانها توسط استاد کردافشاری بر مبنای طب سنتی

موضوع پهن گاورا با روغن زیتون ٬ استاد کردافشاری برمبنای طب سنتی برای رفع درد مفاصل همواره توصیه دارند

پهن گاو‌خشکیده کاملا پودرپودر شده وبا روغن زیتون به موضع درد بمالید

?سایر توصیه های ایشان 

بهترین درمان برای درد مفاصل روغن مالی با روغن زیتون و ضماد پهن گاوه-  پهن گاو کاملا خشکیده و پودرشده و بشدت درد مفاصل رو به خودش میکشه (نتیجش فوق العاده است – با این روش شما حتی میتوانید شروع به دویدن کنید)

  لب بسیاری از افراد در فصل سرما ترک میخورد . درمان آن چکاندن دو قطره روغن زیتون در ناف به هنگام خواب است (چند شب)

– برای درمان شب ادراری کودکان و بزرگسالان ، کافیه شبها دوغ و ماست نخورن . یک پیاز رو رنده کنند و بهش نوک قاشق نمک و دارچین اضافه کنند . به مدت ۱۵ دقیقه به زیر ناف ضماد کنند (امتحان کنید و از زندگی لذت ببرید)

بیش از ۹۰درصد خانم ها دچار عفونت و کیست تخمدان هستند – برای ریشه کن کردن این عفونتها باید شبها هنگام  خواب به مقدار ۳ سی سی عسل ، تزریق واژینال داشته باشند (به همین راحتی قابل درمانه)

خانم هایی که ضعف جنسی دارن  و لاغر هستند بجای خوردن قرصهای تقویتی خارجی. کافیه ۲۱ روز شکوفه ی درخت سنجد رو دم کنند و با عسل میل کنند. بعد از ۲۱ روز تغییرات اساسی در خود می بینن.

– خوردن (عسل + آب ترب یا شلغم) و خوردن عسل +سیاهدانه ، بدترین و بزرگترین سنگ کلیه ها رو خرد میکنه . این ترکیب حتی از پرتو درمانی هم قویتره.(این نکته اعجاز و قدرت طب سنتی رو نشون میده)

آقایانی که ناراحتی پروستات دارند . کافیه در داخل وان ، آب ولرم باز کرده و کمی حنا اضافه کنند و نیم ساعت داخل آن بنشینند ( حداقل خاصیت این روش آن است که پروستات بزرگ را به راحتی درمان میکند)

– خانمها برای درمان خونریزی شدید  و طولانی ماهانه (دیسمنوره و هایپر منوره)  کافیه زیر سینه ها رو بادکش گذاشت.  برای درمان خونریزی  کم ماهیانه  کافیه روی ساق پا بادکش گذاشت. ( بانوان گرامی لطفا خود را اسیر قرصهای هورمونی نکنید – درمان بسیار ساده است )

خاکشیر بهترین دارویی  است که تا کنون جهت درمان بواسیر وجد دارد و حتی  داروهای شیمیایی هم به پای آن نمی رسد.

خاکشیر بهترین دارو برای پوستهای خشک و شوره ی سر میباشد . تاثیر بسیار  بیشتری از ( کول تار-پیریتیون- سالیسیلیک اسید –سلنیوم سولفید –سولفور اس و…)دارد

– بهترین دارو برای درمان تبخال لب (دوعدد سیب رنده شده + یک قاشق عسل (آرام آرام خورده شود) . این معجون از داروی آسیکلو ویر بسیار قویتر است .(یکبار امتحان کنید)

– همانطور که میدانید با پیشرفت روز افزون علم پزشکی هنوز درمانی برای بیماران سکته ی مغزی پیدا نشده است .در حالی در طب سنتی این بیماری در بسیاری از موارد قابل درمان است .به طوری که بیمار سکته ی را از روی تخت بیمارستان بلند میکند .اطبا طب سنتی با باز کردن رگ بین انگشت کوچک و انگشت کناری آن و زالو انداختن به پشت گوش ، حتی بیمارانی که به علت سکته ی مغزی از هوش رفته اند را به هوش می آورند.

http://www.yjc.ir/fa/news/4969522/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%D9%85%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%B7%D8%A8-%D8%B3%D9%86%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF