آخرین مطلب

ویاگرای جنسی با حلوای سیر بر مبنای طب سنتی

💥حلوای سیر (بسیار قوی تر از قرص ویاگرا و بسیار بسیار مجرب)

🔴همانگونه که مستحضرید ناتوانی وضعف جنسی از معضلات زندگی صنعتی امروزی است که خود موجب نارضایتی ومشکلات عدیده در خانواده میشود وافراد برای رفع این مشکل به قرص هاو داروهای شیمیایی با عوارض زباد شیمیایی روی می آورند.
لذا ما جهت هدایت مردم بسمت داروهای سنتی این نسخه را بازگو خواهیم نمود.

💠این حلوا برای تقویت قوای جنسی مردان اعجاز می‌کند!! این حلوا، اکسیر تقویت جنسی می‌باشد و قدرت فوق‌العاده ای دارد.
🔹بنابراین اگر ظرفیت استفاده از آن را ندارید و یا زنتان ضعیف است، بهتر است از نسخه‌های دیگر استفاده نمایید که قدرت کمتری دارند.
چون اگر همسر شما نتواند در برابر قدرت جنسی شما جوابگو باشد، آنوقت مطمئن باشید که نیاز به زن های دیگر برای تخلیۀ جنسی خواهید داشت!

♻️برای تهیّۀ این حلوا به مواد زیر نیاز دارید:

۱- سیر تازه (۷۰ حبه یا کمتر بر حسب نیاز)
۲- شیر گوسفند یا شیر شتر یا شیر گاومیش (یک کیلو گرم)
۳- روغن حیوانی (یک کیلو گرم)
۴- زعفران آسیاب شده (یک قاشق چایخوری)
۵- هل آسیاب شده (یک قاشق چایخوری)
۶- میخک آسیاب شده (یک قاشق چایخوری)
۷- عسل طبیعی (یک کیلو گرم)

🔴طرز تهیه حلوا:👇👇👇👇

💥ابتدا حبه های سیر را از وسط نصف کنید. سپس آن ها را در ظرف بزرگی ریخته و به اندازه ای شیر بریزید که ارتفاع شیر به اندازۀ دو انگشت چسبیده به هم (فاصله ای بین دو الی سه سانتیمتر) بالای سیرها برسد.
حالا حرارت ملایمی را زیر ظرف روشن کنید تا شیر و سیر کاملاً با هم ممزوج شده و مقدار زیادی از شیر کم شود، به حدی که در ته ظرف، مایع زرد رنگی باقی بماند.
🔹حالا روغـن حیـوانی را که اندازۀ آن به اندازۀ شـیر است، به آن اضــافه کرده و مرتب هم بزنید تا مواد کاملاً با هم مخلوط شوند. حالا عسل را اضافه کنید و به مدت دو دقیقه کاملا هم بزنید. دقت کنید که بیشتر از دو دقیقه طول نکشد تا عسل، خاصیت خود را از دست ندهد. سپس زیر آن را خاموش کنید.
🔹در مرحلۀ آخر و در حالیکه مواد هنوز گرم است، بلافاصله هل و زعفران و میخک آسیاب شده را به آن اضافه کرده و آنقدر هم بزنید تا همۀ مواد با هم ممزوج شوند.
🔹حلوای شما آماده است و می‌توانید هر روز یک قاشق غذاخوری، صبح یا شب، قبل از نزدیکی (جماع) بخورید و مدتی مداومت کنید تا شاهد اثر اعجاز انگیز این نسخه باشید!

🔵نکات مهم:

۱- شیر مورد استفاده حتماً باید شیر شتر یا شیر گوسفند یا شیر گاومیش باشد و از دیگر شیرها مثلا شیر گاو یا بز استفاده نشود.

۲– این نسخه باعث گرمی بسیاری در بدن می‌شود. پس اگر طاقت تحمل گرمی زیاد را نداشتید، برای خنک کردن بدنتان از هرکدام از عرقیات کاسنی یا شاهتره یا بید (نه بیدمشک!) می‌توانید استفاده کنید. البته اگر این سه عرق را با هم مخلوط کنید و بخورید، نتیجۀ بهتر و سریعتری می‌گیرید.
۳٫افرادیکه دارای بیماری فشار خون،مشکلات قلبی و… حتما زیر نظر طبیب طب سنتی این نسخه را اجرایی نمایند.

💠کانال نسخه های مجرب طب ایرانی اسلامی👇👇👇👇👇
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEHxJVoeVP-iWiK-Xw