آخرین مطلب

تراریخته یعنی چه

⛔️⛔️⛔️معنی تراریخته یعنی 🔻🔻
آیا می دانستید #موز در گذشته هسته داشته ؟

شاید برایتان عجیب باشد اگر بدانید موزها در گذشته هسته داشته اند و کشاورزان با دستکاری و اصلاح ژنتیکی آنها، هسته را از بذرشان حذف کرده اند! البته موزهای وحشی که در مناطق آفریقایی می روید، هنوز پر از هسته های ریز و درشت هستند اما چون این هسته ها شکل ظاهری میوه را تغییر می دهند و خوردن آن را هم مشکل می کنند، محققان دست به کار شدند و با کشت موز از راه پاجوش (نوعی قلمه) آن ها را بدون هسته پرورش دادند. موزهایی که ما می خوریم، از طریق شاخه های مادر تکثیر می شوند و نه از طریق هسته هایشان. بنابراین موز کاملا یک میوه نیست چون مهم ترین مشخصه میوه، تکثیر از طریق هسته هاست!
حذف هسته البته فقط به موز محدود نمی شود. پرتقال ها و مرکبات هم جزو میوه هایی هستند که بی هسته آنها پرطرفدارتز است. بنابراین محققان با روش هایی مثل پرتوتابی گاما، بذر مرکبات یا دیگر میوه های هسته دار را اصلاح ژنتیکی کرده و آنها را خوش خوراک می کنند.

🔲 اصلاح ژنتیک و تراریخته از قرنها پیش آغاز شده است و اکنون گردانندگان این جریان شیطانی تنها در حال نقاب علمی زدن به این فعالیت ها هستند.
@soroshesalamati

////////////////////////////////////////////////

⛔️⛔️ممنوعیت کشت تراریخته در ۳۹ کشور جهان و اما درایران🔻🔻🔻
ممنوعیت کشت تراریخته در ۳۹ کشور
#هشدار_جدی:
مردم عزیز ایران اطلاع حاصل شد با توجه به تصویب بند ممنوعیت #واردات و #کشت #تراریخته در برنامه هفتم در مجلس؛ سران تراریخته در حال تلاش گسترده هستند با اعمال نفوذ در مجمع تشخیص مصلحت #مجوز_کشت_تراریخته را تصویب کنند. اجازه ندهیم قانون را به نفع خود عوض کنند
⛔️کشورهای که در سال ۲۰۲۴ کشت تراریخته در آنها ممنوع است را در نقشه می ببینید شامل ۲۶ کشور زیر :
فرانسه، آلمان، اتریش، یونان، مجارستان، هلند، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، بلغارستان، لهستان، دانمارک، مالت، اسلوونی، ایتالیا، کرواسی، الجزایر، ماداگاسکار، ترکیه، قرقیزستان، بوتان، عربستان سعودی، بلیز، اکوادور، پرو و ونزوئلا همگی محصولات تراریخته را ممنوع کرده
منبع
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/countries-that-ban-gmos
🔕🔕بیش از ۲۰۰۰ مقاله علمی منتشر شده در مجلات معتبر علمی جهان در خطرات محصولات تراریخته با توضیحات پروفسور کرمی.
مشاهده کنید و نشر دهید و به همه آنها که می گویند مقالات علمی در خطرات تراریخته ها را نشان دهید ارسال کنید تا گول مطالب دروغ و فریب مافیای تراریخته و سرکردگان نفوذی تراریخته در ایران یعنی همان دانش آموختگان راکفلری در مورد بی خطر بودن تراریخته را نخورید.
به آنها بگویید چرا برای منافع سیاسی جناحی و شخصی خود به کشور، ملت و فرزندان و کودکان و نسل آینده ایران خیانت می کنید اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید و ایران را تراریخته نکنید.

بیش از ۲۰۰۰ مقاله معتبر در خطرات تراریخته ها در اینجا:  https://bit.ly/2OEQC5Q
کانال پرفسورکرمی درایران 🔻#پروفسور_علی_کرمیhttps://ble.ir/sabkezendegiesalem