آخرین مطلب

ناف درمانی بر مبنای طب سنتی

📚📚اهمیت ناف درمانی
درج شده درکانال های دریافتی
ناف

ناف نقطه جادویی بدن
چند دقیقه مطالعه این متن، ارزش خوندن داره
شاید دیده باشید که خیلی از پدر مادرها بند ناف فرزندشون را به بانک بند ناف میسپارن و سلول بنیادی ازش استخراج میشه تا در مواقع حساس (که امیدوارم هرگز پیش نیاد) استفاده بشه. نافنقطهآغاز زندگیه و باورنکردیه که روی سلامتی، احساسات و روان ما تاثیر گذاره. حتی فرم به ما میگه که ما مستعد چه بیماری هایی هستیم. مالیدن روغن های مختلف اطراف ناف باعث جذب اثر اون روغن بر بدن میشه! اکثر پزشکان تاکید دارند که موقع حمام حتما ناف شسته بشه شاید بشه گفت بسیاری از بیماری ها (و شاید همه ی بیماریها) جوابش به ناف برمیگرده. تعدادی از بیماریهای
کودکان و بزرگسالان که به راحتی و با ریختن دو یا چند قطره از روغنهای مختلف باعث اثرات شگفت انگیز میشه را با هم ببینیم:

مالیدن روغن بادام روی ناف باعث درخشندگی و شادابی پوست میشه.

موقع سرما خوردگی و آنفولانزا کافیه یک پنیه را الکلی کنید و روی ناف قرار بدهید و اثر معجزه آساش رو ببینیند.

مالیدن روغن کرچک روی ناف قبل از خواب اگر چند روز متوالی اتفاق بیوفتد باعث بهبود پادرد و زانودرد میشود

اگر فرزندتون در فصل پاییز دچار ترک خوردگی لب و پوست دست شده و یا خودتون با شستن ظرفها دستتون زود خشک میشه، اگر دچار اگزما هستید، مالیدن روغن های سالم روی ناف اثر معجزه آسا دارد.
شاید تعجب کنید اگر بشنوید مالیدن روغن نارگیل روی سطح ناف رحم_زنان رو گرم میکند و نه تنها مشکلات ناباروری را رفع میکند عفونت بانوان را هم از بین میبرد.
اگر فرزندتان یبوست دارد، مالیدن روغن زیتون داخل ناف و ماساژ دادن اطراف ناف در جهت عقربه های ساعت باعث رفع مشکل یبوست کودک میشود. ضمنا انجام این کار مشکلات کم وزنی کودکان را به طرز عجیبی رفع میکند.
مشکل کبد چرب دارید؟ کک و مک روی پوست صورتتان هست؟ روغن لیمو را روزی دو بار روی نافتان بمالید، هم مشکل کبد چرب تا حد زیادی رفع میشود و هم کک و مکها کمرنگ میشوند.
چکاندن روغن سیاهدانه داخل ناف، گوش درد را رفع میکند و جالب اینه که این روش بی نهایت معجزه آساست.
دچار گرفتگی عضلات شدید؟ سردردهای عصبی و میگرن سراغ شما می آید؟ باور نکردنی است ولی چکاندن روغن گردو روی ناف و اطراف آن نه تنها این مشکلات را از بین میبرد بلکه برای رفع چربی خون هم معجزه آساست. ( البته با احتیاط کامل )
زدن روغن بنفشه داخل ناف باعث رفع خشکی بینی میشود.

//////////////////////////////

افراد گرم مزاج استفاده از روغن گرم مزاج بندرت استفاده شود

//////////////////////////////////////////////////////////

📚📚📚منفذ ناف شکم محل میکروبها پس 🔽
💥ناف آلوده‌ترین قسمت بدن است و در داخل آن باکتری های بسیار زیادی وجود دارد. از آنجایی که دسترسی به ناف دشوار است، حتی بعد از استحمام هم این قسمت از بدن آلوده باقی می ماند. شکل ناف باعث می‌شود آلودگی به راحتی در آن انباشته و بوی بسیار تندی ایجاد شود. دانشمندان درباره‌ی تماس انگشتان با ناف هشدار می‌دهند چون ممکن است موجب عفونت‌های جدی‌ای شود.

┅┅❅❈❅┅┅
➥🏵 @TebeBooAli