آخرین مطلب

سموم شیمیایی و تهدیدات محصولات تراریخته برای حیات انسانی در ایران

?شرکت آمریکایی_صهیونیستی مونسانتو معروف به اهریمن بذر در دنیا ??

شرکت مونسانتو Monsanto در سال ۱۹۰۱ توسط جان فرانسیس کویینی John Francis Queeny تاسیس شد. اولین محصول این شرکت ساکارین شیمیایی بود که به کوکاکولا فروخته شد.

در دهه ۱۹۲۰ درهای مونسانتو بر روی صنایع شیمیایی و دارویی باز گردید و بزرگترین سازنده آسپرین acetylsalicyclic acid که سمی بود شد.

سپس خطرناکترین ماده سمی که سیاره زمین با آن روبرو شده یعنی (PCB (Polychlorinated biphenyls را معرفی کرد.

روغن شیمیایی که هرگز نمی سوزد و در خیلی از صنایع بکار می رود و امروز به عنوان یکی از بزرگترین تهدیدات کره زمین شناخته شده است که بالاخره پس از ۵۰ سال ممنوع شد.

مونسانتو در دهه ۱۹۳۰ اولین بذر hybrid ذرت را اختراع کرد و این ماده سمی را در شوینده ها و پلاستیک بکار برد.

در دهه ۱۹۴۰ تحقیقات خود را بر روی اورانیوم مورد استفاده پروژه مانهاتان در مورد اولین بمب اتمی آغاز کرد که بعدها بر روی هیروشیما و ناکازاکی انداخته شد.

مونسانتو به تولید سموم کشاورزی و آلوده کردن آبها و غذا ادامه داد و در دهه ۱۹۶۰ با شراکت با شرکت شیمیایی DOW مواد شیمیایی dioxin-laced Agent Orange را برای استفاده علیه ویتنام تولید کرد و نتیجه اینکه ۳ میلیون ویتنامی آلوده و نیم میلیون نفر کشته شدند و تا امروز تولد نوزادان ناقص الخلقه ویتنامی و انواع بیماری های سربازان آمریکایی از عوارض آن است.

در جنگ جهانی دوم مونسانتو با همکاری I.G. Farben سازنده آسپرین بایر، گاز مرگبار Zyklon-B تولید کردند.

این شرکتها همچنین aspartame (سم عصب) را به عنوان افزودنی، جایگزین شکر در خوراکیها، درست کردند.

آزمایشات نشان داده است که اسپارتامی تومور و سوراخهایی را در مغز بوجود می آورد و اکنون به عنوان ماده شیرین کننده حتی در کوکاکولا (ساکارین را که به خاطر دارید) هم مصرف می شود.

در سال ۱۹۹۴ مونسانتو محصولات GMO (تراریخته، دستکاری ژنتیکی)که در مقابل سموم مقاوم بودند را وارد بازار کرد و انحصار بذر و مواد غذایی را بدست گرفت و در این راستا بیلیونها دلار برای خرید شرکتهای بذر و دانه هزینه کرد و دانه های خود را جایگزین دانه های ارگانیک( بدون کود و سم های شیمیایی) نمود.

هر سال که می گذرد این هیولا بزرگتر و بزرگتر می شود. جالب است که بدانید غذاهای GMO در کافه تریای مونسانتو برای کارمندان سرو نمی شود.

اولین محصول GMO شده در سال ۱۹۹۴ در آمریکا به بازار وارد شد. FDA سازمان غذا و داروی آمریکا می گوید ارگان تغییر یافته ژنتیکی با غذای عادی فرقی ندارد. این سخن بر اساس مطالعاتی است که شرکتهای خالق GMO به سازمان ارائه می دهند و FDA خود مستقلا هرگز آزمایشی برای تایید سالم بودن GMO انجام نداده است.

?( غالب روغن های مایع و جامد در سبد غذایی شما تراریخته هستند !!)

?آنتی بیوتروریسم?

https://telegram.me/joinchat/BCcHFT4r_6vXYKvJ1HThzw