آخرین مطلب

ضرورت همراهی با حرزها و دعاها برای سلامتی اعضا خانواده

⛔️⛔️⛔️⛔️📚#مهم⚠️

آیت الله شیخ جعفر ناصری ره:

🔶️دور شدن ما از حرزها و ادعیه ‏ای که اهل بیت علیهم‌ السلام فرموده‌ اند، ضررهای زیادی به ما وارد می‌ کند.

🔸️اهل بیت علیهم‌ السلام بسیار سفارش می‏ کردند که بعد از نماز، تعقیبات، دعاها و حرزها را بخوانید که برای همسر، فرزند‏ و زندگی‏ شما مفید است.

⚠️بعضی از دشمن‏ هایی که ما داریم، دیده نمی‏ شوند؛ آنها شیاطینی هستند که در بعضی از خانواده‌ها می ‌آیند. باید انسان زندگی خود را با دعاها و حرزهای اهل بیت علیهم‌ السلام مصون کند؛

🔴⚠️مخصوصا دختر بچه‏ های کوچک را که بخاطر لطافت زیاد، لطمه زیادی می ‏خورند و گاهی در طول زندگی‏شان مشکلاتی پیدا می‏ شود. گاهی اولاددار نشدن‏ و مشکلاتی که در ازدواج پیش می ‏آید، از عوارض ورود شیاطین است.

❗️حرزهایی که خوانده می‏ شود یک نوع محافظتی در زندگی و کار انسان ایجاد می‌ کند. رسول خدا صلی‌ الله‌ علیه‌ و آله‌وسلّم برای حسنین علیهما‌السلام دعا می‏ نوشتند.
اهل بیت علیهم‌ السلام نیز دعا می‏ نوشته ‏اند.

🔰 حرز امام جواد علیه‏ السلام برای حفظ خیلی موثر است.

اصلاً یک برهه‏ ای از زمان، علما و بزرگان مقید بودند این حرز را بنویسند و همراه خودشان داشته باشند. این حرز از موت ناگهانی و از این بیماری ‏ها و این مشکلاتی که در زندگی برای اولاد ما پیش می ‏آید محافظت می کند. این ها درس هایی است که در روایات اهل بیت علیهم ‏السلام آمده و اهل بیت علیهم ‏السلام راه پیشگیری از مشکلاتی که برای فرزندان و برای خانواده ما پیش می‏ آید را می‏گفته اند.

🔶️با همراه کردن این حرز انسان از سحر و طلسم و مشکلات ماورایی در امان می ماند و این حرز آثار رفع و از بین بردن سحر و طلسم را دارد.

🌹شما خودتان میتوانید این حرز شریف را درکتاب مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی تهیه کنید
🆔️ @nooralmahdi_admin