آخرین مطلب

نماز شب و آثار آن بر مبنای دیدگاههای علما و دعاکردن

🌸آثار نمازشب🌸

🔸️نماز شب بخوان! که حضرت فرمود: با نماز شب خواندن هم صورتت نیکو می شود، هم خُلقت نیکو می شود، هم بوی خوب پیدا می کنی، هم رزقت زیاد می شود، هم دُیُون و قرض های شما ادا می شود، هم غصه های شما برطرف می شود، هم چشم شما باز می شود و جلا پیدا می کند. اینها همه نتیجه نماز شب خواندن است.

🍃عارف بالله آیت الله حق شناس ره

🌙کانال معرفتی #نمازشب 👇
https://eitaa.com/joinchat/3463250005Ca6b1a984ed

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷✅️ مرحوم آیت الله بهاءالدینی ره درقم

: سه‌ چیز برای #حل معضلات و _گرفتاری خیلی مؤثر است:

۱⃣اولی، کشتن گوسفند؛ کسانی که تمکن مالی دارند، گوسفند ذبح کنند و به فقرا بدهند. کشتن گوسفند و خون‌ ریختن خیلی از بلاها را رفع می‌‌کند.

۲⃣دومی، حدیث کساء است. «و ادفعوا أمواج البلاء بالدّعاء»، پیامبر اکرم (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) چندبار قسم ‌خوردند که اگر کسی این حدیث را بخواند، اگر غمگین باشد، غمش برداشته می‌‌شود، صاحب حاجت حاجتش برآورده می‌‌شود.

۳⃣سومی هم، چهارده‌هزار مرتبه صلوات فرستادن است. حالا چهارده‌هزار مرتبه را چندنفر یا در چند جلسه بفرستند فرقی نمی‌کند. ذکر صلوات برای اموات خیلی خاصیت دارد. گاهی من برای اموات صلوات را هدیه می‌‌کنم و اثرات عجیبی هم دیدم. خواب دیدم فردی به چند نوع عذاب گرفتار است مقداری صلوات برایش هدیه کردم دوباره در خواب دیدم، الحمدلله صلوات‌ها او را نجات داده‌اند. کسی می‌‌گفت: مادرم چند‌سال قبل مرده بود، یک شب خوابش را دیدم، گفت: پسرم! هیچ‌چیزی مثل صلوات روح من را شاد نمی‌کند؛ بهترین هدیه که به من می‌‌دهی، این ذکر است.

🔸️ارسال این پست برای دیگران، صدقه جاریه است. اجر شما با خداوند متعال

🌙کانال معرفتی #نمازشب 👇
https://eitaa.com/joinchat/3463250005Ca6b1a984ed

//////////////////////////////////

🔴 نماز شب، درمان دردهای روحی و جسمی

♻️ حضرت امام حسین (علیه السلام) فرمودند: نماز شب، سنت پیغمبر شماست.

🔷 «مطرده الداء عن اجسادکم». بلکه، دردها را دوا می کند. شاید برخی تصور کنند که فقط دردهای روحی مورد نظر ایشان است ولیکن حضرت می فرماید: درد را از بدنهای شما می‌برد. «مطرده الداء عن اجسادکم». حجابها را از قلب شما می برد، شما را مقرَّب قرار می دهد. نمازشب برای هر دردی شفاست.

عضویت در کانال 👇🏻
📡 @www_irismed_ir