آخرین مطلب

دیابت و زخم پای دیابت بر مبنای طب سنتی

🔴زخم پای دیابتی، علت و درمان

♻️تغذیه نامناسب و سبک زندگی غلط، موجب افزایش عنصر خاکی(خلط سودا)، در بدن می‌شود. این خلط ابتدا در قسمت تحتانی کبد و سپس در قسمت تحتانی لوزالمعده (پانکراس)، رسوخ می‌کند وسپس به تمامی بدن منتشر می‌شود.

🔹صفرا، باحرارت خود مسیر ورود خون به بافت را هموار می‌کند که خون وارد بافت شود، بافت تغذیه شده و‌ سپس خون‌ غلیظ تجزیه و مواد زائد آن خارج و تبدیل به مو و ناخن شود.

🔹تبلورخلط سودا، در اندام انتهایی (پاها) خود را نشان می‌دهد، زیرا صفرا، که عامل گذر خون به اندام انتهایی است، به پاها نمی‌رسد و موضع سرد می‌شود. عدم وجود صفرا و انسداد ایجاد شده بخاطر غلبه سودا باعث می‌شود خون به بافت نرسد، بافت بمیرد و با کمتر بهانه‌ و ضربه‌، بافت (پا) تاول زده و زخم شود و تا جایی پیش می‌رود که طب جدید راهکاری جز قطع پا ندارد.

🔹درمان:
🔸 مصرف غذاهایی که بیشتر صفرا و دم تولید کند، مثلا رژیم انگور که خون را اصلاح و سودا را می‌زداید. شنبلیله، گزنه، سرکنگبین و دوسین طبق تشخیص طبیب، شکننده سوداست. در دیابت گرم که معدود هم هست به پخته شده در سرکه بسیار مفید است.

🔸استفاده از ضماد نمک و عسل، نمک و روغن زیتون و آلوورا روی زخم، باعث جذب عفونت‌ها و رطوبت‌های آن ناحیه شده و بافت را تغذیه و به بهبودی نزدیک می‌کند، چنانچه افرادی با این روش درمان شده و پایشان را از دست نداده‌اند.

🔸بزاق دهان، انسولین طبیعی‌ است، پس خوب غذا را بجوید و با پیاده روی، مانع تجمع و بلور سودا در اندام انتهایی شوید.

زخم پای دیابتی

غلبه‌ی_سودا

مرجع_طب

عضویت در کانال👇
📡 @www_irismed_ir