آخرین مطلب

نیروی جنسی سالم بر مبنای طب سنتی

🟢فعالیت جنسی سالم: اعراض نفسانی (رخدادها و وضعیت روانی – بخش اول)🟢

🔸در کل مبحث اعراض نفسانی از اهمیت بالایی برخوردار است. استرس ها، مشغولیت های ذهنی، مشکلات خانوادگی، اضطراب، افسردگی و غیره روی میل جنسی و قدرت باروری موثر است. مشاوره درمانی در صورت لزوم بایستی انجام شود. سنبل الطیب، گل گاوزبان و اسطوخودوس در صورت برطرف شدن مشکل زمینه ای می تواند کمک کننده باشد.

🔸در بحث اختلالات جنسی یا میلی وجود ندارد یا رفتار جنسی مناسب نیست (تحریک کنندگی و دوستی و نوازش و غیره) که خود افراد باید این را بخواهند و کمک کنند به ایجاد صمیمیت (با لباس های مناسب، عطرهای تحریک کننده و رفتار و اخلاق خوب) که رعایت همه این موارد در موفقیت فعالیت جنسی تاثیر دارد.

🔸یکی از دلایل ناباروری رعایت نکردن اصولی است که در اینجا ذکر شدند. و در صورت رعایت کردن این اصول، هم میل جنسی و هم عملکرد جنسی بهتر می شود. به طور کلی علت یابی مشکل و در رفع علت کوشیدن با توجه به مزاج و اخلاط خواهد بود.

🟢فعالیت جنسی سالم: اعراض نفسانی (رخدادها و وضعیت روانی – بخش دوم)🟢

🔸اختلال نعوظ یا ناشی از ضعف است که با خوردن مقوی ها بهتر می شود و یا ناشی از امتلا و پری بدن است و خونرسانی به آلت تناسلی به درستی انجام نمی شود. وقتی بدن دچار امتلاء باشد، تمایل به خالی کردن خود دارد و در نتیجه دچار انزال زودرس می شود (در مردها و زن ها). در نتیجه افراد دچار امتلاء باید حتما پاکسازی انجام دهند تا مشکل انزال زودرس برطرف شود.

🔸افراد دارای آلت کوچک که ممکن است دچار اختلال نعوظ نیز باشند، می توانند از روغن های موضعی مانند خراطین یا زالو (حجم دهندگی و افزایش خونرسانی آلت) یا بادام شیرین و بابونه (افزایش خونرسانی در بیضه ها) استفاده کنند.

📣به کانال «بفرمایید سلامتی» بپیوندید

🟢فعالیت جنسی سالم: اعراض نفسانی (رخدادها و وضعیت روانی – بخش سوم)🟢

🔸انزال زودرس ( به علت امتلاء یا افزایش حرارت) و تحریک پذیری بیش از حد در آقایان شایع است و درد هنگام نزدیکی از مشکلات رایج در خانم ها است. خشکی یا تنگی واژن معمولا به این علت است که آن خانم به خوبی برای عمل جنسی آماده نشده و مرد زودتر از موعد عمل دخول را انجام داده است که در افراد با مزاج خشک یا یائسه بیشتر اتفاق می افتد.

🔸زن حتما باید با نوازش و رفتارهای مناسب از طرف مرد تحریک و آماده شود تا اندام های جنسی هم از نظر ترشح و هم از نظر افزایش حجم برای برقراری فعالیت جنسی آماده شوند. ارضا نشدن در خانم ها نیز متداول است که معمولا به دلیل انزال زودرس مرد است یا ضعف زن یا اعراض نفسانی زیاد.

🔸اگر تمامی موارد فوق و شش اصل ضروری ذکر شده، درست اجرا شوند و برقرار باشند، معمولا بهترین شرایط جنسی و باروری برای زوجین به وجود خواهد آمد، اما به هر میزان که این موارد، کمتر رعایت شوند، میزان اختلال هم بیشتر خواهد بود.

📣به کانال «بفرمایید سلامتی» بپیوندید

👇👇👇
@DrMirghazanfari