آخرین مطلب

کاهش خلط صفرا موجبات سردی بدن میشه

📚#اثرات #کاهش #صفرا

✍️ اگر صفرای خون کم شد؛ موجب سردی تن می شود.
✍️ سردی یعنی چه؟ یعنی وقتی دست را لمس می کنید، سرد است؛ وقتی پا را لمس می کنید، سرد است.
✍️ اگر سردی خیلی بیشتر باشد، احساس سرما می کنیم که در این حالت، عمق مغز استخوانمان سرد است و در سرما آسیب پذیریم.
✍️ اگر تن افرادی را که لمس می کنید، سرد باشد؛ مثلاً پایشان سرد باشد، دستشان سرد باشد، صفرای خون این افراد کم است. حتی ممکن است این قدر تن این افراد سرد باشد که عرق سرد بکنند.

✍️ صفرا وقتی در کل بدن کم می شود، پیری زودرس پدید می آید، مو سفید می شود، خستگی زودرس می آید، و…،
✍️ وقتی صفرا خون کم باشد؛ زخم دیرتر ترمیم می شود که به این افراد، افراد (بد زخم) گفته می‌شود. افراد بد زخم کسانی هستند که صفرا خون بدنشان کم است،
✍️ افرادی صفرایشان بالا ست، خوش زخم اندازه و زخم هایشان زود ترمیم می شود و چون بیشتر زنان بلغمی مزاج هستند و صفرایشان کمتر از مردان است، زخم هایشان نسبت به مردان، دیرتر می شود.

✍️ وقتی صفرا کم شد؛ چهره سفید و برفی می شود، نبض کم می زند، ارتفاع نبض کم است، بدین مفهوم که وقتی نبض را می گیرید، نبض انگشت را نمی نوازد و باید خیلی فشار دهید تا به عمق برسید و نبض را احساس کنید.
✍️ وقتی صفرای خون کم شد؛ اشتهای افراد افزایش پیدا می‌کند، افراد پر خور می شوند، از آب کم استفاده می کنند، تشنه نمی شوند، در رفتارهای عمومی زود خسته می شوند استعداد تکرر ادرار، به ویژه تکرر ادرار شبانگاهی پیدا می‌کنند. وقتی هوا سرد شد یا اگر تجربه بی حسی موضعی و بیهوشی هم داشته باشند،تکرر ادرار پیدا می کنند، زیرا کاهش صفرا و بی حسی موضعی باعث شده است که اندام میانی شأن سرد شود و کنترل ادرارشأن را از دست بدهند یا کمتر داشته باشند.

✍️ وقتی کاهش صفرا در سراسر بدن اتفاق افتاد، فرد، واکنش سریع، زود رنجی، غم، افسردگی و حتی خیال بافی های بیهوده می کند ؛ مثلاً اگر عزیزی در سفر داشته باشد نگرانش می شود، و می گوید: نکند تصادف کرده و اتفاقی برایش افتاده است.
✍️ وقتی کاهش صفرا موجب سرد شدن مغز شود، فرد خواب های منفی می بیند؛ مثلاً خواب می بیند که بستگانش مرده اندازه خودش دچار مشکل شده است و…
@soroshesalamati